Skoda Superb 1.8T - netaha

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Mischino19
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 13.09.2014 21:23
Zdieľať na Facebook

Skoda Superb 1.8T - netaha

Príspevok od používateľa Mischino19 »

Zdravím.. auto neťahá tak ako by malo.. ide o superb 1.8T kod awt 110kw chip na 140kw.. turbo zopne a tlaci no je to vykon akoby serie a nie chipu.. asi pred dvomy tyzdnami auto pekne tahalo bolo citit tych 190ps no zrazu na druhy den ked som dal 2. Stupen po stlaceni pedalu na podlahu to auto neslo.. iba za studena sa pekne bere a je citit ten chip ale po par km znova mrtve.. mal som deravy pletenec vtedy ukazala diag nieco s lambdou ale vymenil sa pletenec chyba sama zmizla zostal len snimac teploty chl. Kvapaliny ale tomu vinu nedavam.. skusal som logovat vahu a otazka znie ake hodnoty vahy vzduchu by som mal mat? Prikladam fotky vaha vyznacena cervenou farbou.. je pri 6000ot normalne mat hodnotu 100g/s?

http://www.imageworld.sk/viewer.php?fil ... j71i0b.jpg

http://www.imageworld.sk/viewer.php?fil ... 1638uf.jpg

http://www.imageworld.sk/viewer.php?fil ... ggnghv.jpg

http://www.imageworld.sk/viewer.php?fil ... ewjv14.jpg
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

tak vidis korelaciu medzi vykonom a teplotou motora, ale snimacu teploty vinu nedavas, hmm :4012:
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacok »

Niektore zo vstupnych cidiel nema hodnoty ako je v CHIPE a tak je v zakladnom stave.Vaha vzduchu ale aj EGR by som pozrel ci sa ozaj hybe ako ma nie len klika.cidlo teploty toto nemoze sposobovat ani lambda.ta hodnota 100g/s je ok ale to nevypoveda ci je spravna kedze nevies ako je zavrety EGR a ako je na tom skrtiaca klapka.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Niet najmenšej šance aby amatér poriešil podobný problém ak sa na neho nevysype vagón šťastia a náhoda.Turbo benzín a jeho diagnostiku vyrieši ten,kto auto čipoval.Je to diametrálne 10 x zložitejšie sa prehrabať cez merané hodnoty tohoto motora a povedzme turbodiesla.Riešil som niekoľko AHU motorov,to sú tuším 110 kW varianty 1,8 -ky,ale vytrápilo,je to zložité a rozsiahle,treba mať ozaj velký pokoj sa sústrediť.Nič nepomôžu obrovské skúsenosti z diagnostiky diesla,motor benzínu či turbo benzínu je niečo úplne odlišné.Diesel pracuje z otvoreným saním,nerieši sa palivový systém a zapalovací systém ,všetko je úplne inak a nezrovnateľne jednoduchšie.Samozrejme že riešiť sa dá,ale práve čas potrebný na riešenie ho diskvalifikuje,lebo nik nezaplatí tie hodiny ak auto samotné kúpy aj chudobný z prvej výplaty.Ale opravu nezaplatí,a nemá ani šancu,pretože guru na systémy toto všetko dobre vie a ničoho sa ani nedotkne.Ak si tú základnú zložitosť toho motora ešte zvýši niekto čipom,dostáva sa ťažko riešitelnej situácie,kde mu pomôže jedine ten ktorý čipoval.Čo by som povedal že by bol blázon ak by to robil.Nahrať soft a riešiť závadu na takom systéme sú dve galaxie vzdialené aspoň svetelný rok.
Toto je ten prípad,kde je možné jedine laborovať,vymieňať a skúšať šťastie.Za posledné dva roky sa tu riešili a nevyriešili tri tieto motory,ani jeden neskončil opravou,len prešli viacerými dielňami ktoré skúšali krištálovú gulu,ale vyriešený nebol ani jeden.Viem o nich,pretože to skúšali aj tu či to nezoberiem,ale to nemá zmysel sa o oprave ani baviť.Práve preto že som dávnejšie si svoje s nimi užil.Ale dnes to auto nemá hodnotu,a to ho posúva do tejto ligy presne tak ako hrdzavice ktoré sú inak v báječnom stave.Nik sa do toho nechytá a príčina sa dá lahko pochopiť.Bol by blázon sa narobiť a nezarobiť,keď môže byť všetko aj opačne.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných