Poďakovanie

témy týkajuce sa všetkého a ničoho mimo diskusie o autách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Pukacik
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 18.04.2010 15:13
Zdieľať na Facebook

Poďakovanie

Príspevok od používateľa Pukacik »

Touto cestou sa chcem este verejne podakovat panovi Hlavatemu za kvalitny a odborny servis mojho auta s vysvetlenim problematiky.
Ste pan mechanik s velkym P ktory sa vyzna
Za takymto manikom do aut by som pokojne precestoval aj vacsie km ako som cestoval,lebo som vedel ze auto dostane co dostat ma a dalsich 200 000km budem jazdit vysmiaty
Sklanam pred Vami klobuk...
Este raz Vam velmi pekne ĎAKUJEM a pri 300 000km sa zas vidime
Želam Vam nech sa Vam v zivote dari,a prajem vela zdravia,sil a chuti do prace

:2f93:
P.S.Mate uzasneho psika :3dcline:
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

Ak to nie je tajne, aky si mal problem s autom ?
Dakujem za odpoved.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
Pukacik
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 18.04.2010 15:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Pukacik »

V podstate ziadny problém som nemal len co som sa dočítal tu na fore od pana Hlavateho tak pri 200 000 by sa mal na TDI robit väčší servis (rozvody,hydrostely,pozriet vacku,turbo...pomimo som si dal vymenit salky na kluke a tesnenia pod vstrekovačmi+plus oprava tahiel na prevodovke)
Ked mi odovzdal auto tak som neveril ze sedim v mojej octavii
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Auto v krásnom stave,jedine trošička smoly v oneskorenom km prebehu pre hydroštely.Odniesla si to druhá vačka kde už bol opotrebený hrb od opotrebeného hydroštelu.Verím že ak by sa stihol termín 200 tis ktorý je doslova kritický tak mohla vačka ťahať ďalších 200 tis po vymenu hydra.Unikátne ale vyzerali ložiská a čapy na kluke dole,stav ako dnes vyrobené takže sa menili iba skrutky.
[img]https://s8.postimg.cc/mgqufyarl/DSCN7799.jpg[/img]
[img]https://s8.postimg.cc/5szcdi5q9/DSCN7800.jpg[/img]

Nakoľko mi konečne prišiel aj multifrekvenčný ultrazvuk tak aj vstreky mali "premiéru" a dnu išli ako nové.
[img]https://s8.postimg.cc/a3e08n841/DSCN7806.jpg[/img]
A samozrejme aj korekcie to hneď zaznamenali pretože sa pekne znížily
[img]https://s8.postimg.cc/bv6z3rh8x/DSCN7812.jpg[/img]

Neviem či sa aj dnes ešte nosí radosť z práce,ale robiť dobrý a nezanedbaný stroj je vždy radosť,a toto autíčko ako celok bola radosť pozerať aj s ním pracovať.
Veľa spokojných kilometrov.Vidíme sa o 100 tis...pri rozvodoch :)
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

a este aj forumu podakujte chalani, aj ja mu dakujem, lebo inac nevim jak bych Milanko potrafil do NZ, akurat som vcera odpovedal sukromnu spravu pre marko2 o tureckych loziskach v prevodovke, dufam ze sa Ti nestikutalo :-\, kto uz k Tebe chodi, ten sa necuduje takymto vysledkom prace, skor sa pocuduje takemuto majitelovi, co aj cita skor nez je pozde, rozmysla a pochvali vysledok :2f93:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

dobrotivy Boze daj aby sa tie vstrekovačíky na modernych dieslikoch kazdych 60.000km, alebo 120.000km takto preplachli... hned by bolo na svete lepsie zit.

Ale ved kto uz by to robil ze... a este pri vymene rozvodov jejda

Este jedna vec, keby bol ultrazvuk ktory dokaze opucovat vstrekovace aj zvnutra, cize by tlacil naftu (pripadne akukolvek inu cistiacu tekutinu s prislusnou mazivostou) cez vstrekovace, to by este len bolo žúžo. Jasne, da sa na motore spravit mimotelovy obeh napriklad s Vifom alebo tymi vodičkami ktore ma Milan rad... len si dajte bacha kam postavite flasku aby ste nemali pol motora ogebreneho jak ja ked sa mi rozliala

:)


Kontrolna otazka je, kolko takato robotička stoji pretoze velmi zaujimave by bolo porovnanie s obycajnou vymenou rozvodov - napriklad aj v autoterorizovanom servise.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ľubo ja som preto toľko hladal aultrazvuk z (aj) 20 kHz frekvenciou lebo dostane von nagar (slovensky asi škvarenina) z tých utra mini otvorčekov ktoré deformujú lúč paliva a kazia dobré rozprášenie vstreku.Lebo platí...zlé rozprášenie je úbytok výkonu a nárast dymenia a spotreby.Takže vyčistia sa tie kanáliky až ihlu,a vnútorne sa iba v uzavretom okruhu vyčistí aj vnútro.Potom už iba neustále VIF.A tankovať môže v kuse u Tesca
Robotička sa robila "navyše" mimo platenia,ale pokiaľ by sa platilo osobitne čistenia ultrazvuk plus Techron tak by sa pripočítalo za čistú prácu zo vstrekmi do 50 e.-

Pre istotu ale ešte dopíšem...žiadne vyčistenie NEOPRAVUJE !!!
Nevie opraviť vstrekovač ktorý je na konci svojho života,ale dobrý vstrek vie vrátiť do plnej funkčnosti
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

Wow, klobuk dole. Ja mam co robit uservírovať moje auto, vymena chladica vody, zrazu bum, 240€. Agregat TDCI klop-klop pri 200 000km nejavi ziadne poruchy.

TDI preventivne servisovat je pre mna fakt novinka, nepoznam nikoho, kto by to robil a toboz zaplatil.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V podstate niet nič čo by bolo úspornejšie pre kapsu majiteľa.Už aj preto nie,že mu nehrozia opravy,ktoré prichádzajú samozrejme ako neplanovateľná vec,a často ešte za nevhodných podmienok na na nedobrom mieste.Pribudne starostí lebo auto chýba,narýchlo je dobrá akákoľvek dielňa,čo už je cesta do pekla.A tak či tak,všetko čo mohlo byť z úsmevom riešené včas a vo vhodný čas,príde aj tak,ale ako porucha a skoro vždy si zo sebou zoberie aj ďalšie veci ktoré mohli byť ušetrené.Práveže preventívny servis už beží na plné obrátky cca 4-5 rokov,kedže ľudom doplo že ekonomiku peňaženky nepreštíš.Plus dnešné autá sú v nárokoch na servis niekde úplne inde.A o čo sa lepšie vozí niekto na dnešnom passate ako na generácii 5,5...o nič.A ani o gram úspornejšie v palive,ani o mm komfortnejšie,ani o meter rýchlejšie.Ano,auto je peknejšie (individuálne to vidí každý) ale to je tak všetko plus.
Najefektívnejšie je ak má servis stálu klientelu ktorú nik iný nebastardí,o ktorej od prvého km všetko vioe.O danom aute má všetky záznamy uložené,vie o každej skrutečke ktorou sa pohlo,lebo to nik iný nerobil.A po ňom ani nik iný nebude a tak si ešte aj závity ošetruješ lebo...raz budeš robiť niečo sám po sebe,prečo by to malo byť hrdzavé a ty by si mal nadávať,že aký "ujo" to bol lenivý namazať či ošetriť atd.Robím min SVK aut,našinci iba vyplńujú medzeru ak nejaká je,ale už aj tu začínajú ľudia inak premýšlať.Len sa s nimi nik nebaví,to je celý problém,jeden majitel nemá ako získať informáciu čo robiť musí a kedy,a čo zase nerobiť.Ale že je to tu ako je,je na stave spoločnosti,ja to nezmením,ja sa zariadujem tak aby som nebol obeťou tohoto chlievu.
Napísať odpoveď

Návrat na "Shoutbox - o všetkom"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných