Dovoz mustangu z dubaja 300 až 400 ps

Všetky otázky a problémy týkajúce sa dovozu vozidiel

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Rolfos
Príspevky: 550
Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Rolfos »

Sliedic napísal:Rolfos - asi sa nemusím pýtať (G500 a G55K), či je tam spokojný, však? :-)
G500ku tam ma od zaciatku (2003), kupoval ju asi 4 rocnu s okolo 200.000 km a dalsich 250.000 na tom natocil, vratane offroadu v pusti. Ked malo auto cca. 400.000 km, odisla mu redukcna prevodovka- vyskakovala neredukovana rychlost. Uz si nepamatam, ci to daval volakomu robit alebo kupil novu, kazdopadne investicia niekolko 1000 euro. Ale inac pohoda, na to kolko ma to auto odjazdenych.

G55K kupoval minuly rok, je rocnik 05 s nejako malo km, okolo 20.000, od niekoho, kto prechadzal na G63, ale na tej ma zatial nejako malo nabehanych, lebo cast roka bol mimo Dubaia a do terenu chodi stale na tom starom.
FunThomas
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 31.07.2006 15:59
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa FunThomas »

Podnikam v namornej preprave a mozem povedat, ze preprava v kontajneri je naozaj velmi lacna v porovnani s leteckou, cestnou, atd. Sam som si chcel doviezt auto z USA, ale oplati sa to len pri novych a luxusnych modeloch. A ked som si predstavil kolko je okolo toho byrokracie + registracna dan, tak som sa na to vykaslal a kupil som si radsej auto na Slovensku.

Ale aby som odpovedal na otazku, samotna preprava stoji menej ako 4ks pneu na Mustanga. :d :D
biker610i
maskot fóra
Príspevky: 3536
Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
Bydlisko: plechovy hotel
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa biker610i »

myslim ze z dubaja by sa dalo prejst aj po vlastnej osi pojdes cez Saudsku Arabiu, Kuwait ,Irak, Syriu, Turecko, Bulharsko, Rumunsko, Madarsko a si na SK alebo lodou do Iranu a zvyskok trasy TR, BG, RO, H, a SK. neraz som tu v EU videl kamiony z Iraku alebo Iranu :zg282:
mas to nejakych cca 5500 km
https://goo.gl/maps/s4GFa
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

biky, pozeras niekedy spravy ?

za kolko $$$ by si bol ochotny prejst syriu a irak teraz ?

po vlastnej osi by som volil lod do iranu, potom turecko v europe ziaden problem...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
fjatik
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 25.03.2017 21:19
Zdieľať na Facebook

Výpočet dovozu

Príspevok od používateľa fjatik »

Zo Saudskej Arábie ? Podľa toho či len kúpiť pre seba alebo následne predať ďalej ?
Normálne využívané alebo tie pohodené na smetiskách po uliciach ?
Kúpiť za celé peniaze (pevnú sumu) alebo aukcie (šanca pre výhodnú kúpu) ? ?

Tak pekne po poriadku:

Ak sa máme baviť len o tých žiadaných v našich podmienkach (Audi, VW, BMW, MB či iné) – prevažne limuzíny, tak na prvý pohľad sa môže zdať, že jednoznačne výhodne, ale v skutočnosti je to tak 50:50, že aj aj, lebo hlavne AED, čo je iba 23% Eura (cca 0,23 € - v jednoducho prepočte znížiť na 1/2 a z tej 1/2 ešte raz na 1/2 a máte cenu v našom chápaní) + aukcia (pri malom počte záujemcov) sa cenu tiež znižuje + široký sortiment/vyššia konkurencia + poškodený stav (neodporúča sa po záplavách alebo búrané z boku/zozadu, pretože tieto sú odpísané ihneď len pre ND), no na druhej strane samotný dovoz loďou do Nemecka a potom ešte z Nemecka sem cca 2000 – 3000,- € + administratívne poplatky s poistkou a kontrolami na Smerácky spôsob + CLO vychádzajú asi 10 000,- €, nehovoriac, ak to nebude EÚ homologizácia, tak aj viac pre testy na typové schválenie + opravy, tak lepšie na začiatok v autorizáku, nech to preklepnú rovno celé, lebo s tou dnešnou elektronikou si už sami vôbec neporadíte, tiež asi 10 000,- €. Keď zoberieme do úvahy, že väčšinou končia v cenách okolo 5000,- €, tak spolu so všetkými nákladmi to vychádza okolo 25 000,- € či viac menej aj podobne a keď si prezriete nemecký či celý EÚ trh, tak tie ceny sa pohybujú viac menej rovnako, ak sa bavíme o veciach typu S-Class, X5, 750i či A8. Skôr či neskôr zistíte, že v Nemecku za tú cenu to máte aspoň nebúrané, stočenka môže byť, ale v tejto situácií to nie je podstatné, komplet história – pravidelný autorizák, namiesto 40°C a piesku len samá diaľnica s čistým ovzduším, prevažne jeden majiteľ + nehovoriac o ušetrení nervov a času, veď pár podobných vyberieš, niečo skúsiš a máš a kupovať len tak online, lebo kvôli jednej čvarge nechceš lietať, je mačka vo vreci, ale stále platí výnimka 10-tiny, že ak natrafíte na šťastie, tak ste automaticky vyhrali. Proste to sú také, že tam nie je ani 10 000,- € výhoda pre lepšiu kúpu alebo ako zisk, či dokonca na tom ešte aj prerobíte pod svoje náklady, proste najhorší výber.

Zatiaľ som na nikoho u nás nenatrafil, kto by mal s tým nadpriemerné skúsenosti, každý len z Nemecka, to až 90% dovozcov, ale náhodou jedného som našiel a tvrdil, že keď UAE, tak najlepšie len športiaky, prípadne nejaké tie limuzíny, ale samozrejme, všetko len za plné sumy, že za 5 – 10 000,- € to nemá zmysel, lebo potom je to cenovo rovnako ako zo západu EÚ, komplet história s jedným vlastníkom, teda asi tak ako v Nemecku, že najserióznejšie len Auto-Hausy ako poctivé kusy, že čím najnovšie, proste čo najdrahšie okolo 50 – 100 000,- €.
No, dobre, na jednej strane mal pravdu, lebo vždy platí, keď dovážaš, tak kupuj za takú cenu, aby Ťa poplatky s dovozom vyšli na minimum, teda, aby si nekupoval auto napr. 3-násobne drahšie ako u nás len vďaka poplatkom, lebo ináč servis ako v Nemecku, výber športiakov je tam širší ako v EÚ, samozrejme za polovičné ceny, keď AED, po krátkom čase ich začnú nudiť, tak vymenia za nové a ty máš šancu kúpiť výhodne, ale kto bude kupovať auto, ktoré rýchlo stráca hodnotu, nedoplatíš sa za prevádzku a pri našich cestách Ti vydrží tak ani nie 20 – 30 000 km a potom už zase servis ? ? ?
Preto neverte každému dovozcovi, ktorý možno uvažuje dobre, ale radí zle, typický slovenský špekulant – autičkár,
Je ich celá konkurencia, ale ešte aj dnes sa nájdu takí, ktorí tomu tak „ho.vn.o“ rozumejú . . .

Takisto zabudnite na reči typu, že tam neprší atď. A čo keď neprší, ale po intenzívnom 40°C a žeravom piesku je to horšie ako slovenská soľ, plasty budú matné ako 20-ročné. Navyše ten piesok na karosérií a dlhodobá 40°C žeravina, to ani ich plesnivé peniaze nepomôžu, pokiaľ to nemáš každý týždeň v servise ako čert voči krížu, tak to sa EÚ podmienkam nikdy nemôže vyrovnať. Počasie je asi najväčší kameň úrazu čo tam môže byť.

Skôr by som to po pravde povedal asi tak, ako názor dovozcu, že najlepšie úplne nové, lebo široký sortiment, máš z čoho vyberať + kurz, ale pravda bude asi taká, či sa bavíme o normálnom predaji alebo aukciách, tak len 20% až 1/3 áut je tam takých, že až na tie dovozné náklady sa to ešte tak či tak oplatí kúpiť ako výhodnejšia kúpa než EÚ, ale ostatné je tam cenové zvýhodnenie buď malé alebo len prerobíte, viac menej celé je to tak 50:50 . . .

To sú skôr menšie až stredné autá, sem-tam SUV-čka, najmenej staré, málo používané a nestoja v aukciách nič, tie limuzíny alebo iné tanky, o tých zbytočne rozmýšľať, také tam netvoria ani 10-tinu, aby to malo zmysel.

https://www.copartmea.com/vehicleFinder/

https://www.youtube.com/watch?v=hnrIBDfEHv4

https://www.youtube.com/watch?v=aLzR2Wmia6o

https://www.youtube.com/watch?v=ISdzcfWinH0

https://www.youtube.com/watch?v=VCsFdTjinB4

Proste homologizácia + dovoz najhoršia vec na tom. Už len to, že má štítky v Arabčine + fóliu na čelnom a predných sklách svedčí o tom, že len tak s tým schválenie u nás nespravíš. Ale sem tam som videl aj s EÚ štítkom ako u nás, ak máš šťastie, natrafíš ! Počul som aj situácie, že niekto mal odtiaľ Mazdu a nemal žiadny problém u nás prihlásiť, ale to skôr zistíš podľa VIN u výrobcu, ak Ti vôbec poskytne také informácie, že pre aký kontinent je to spĺňa účely + ktovie, či aj v AED budú ponúkať lodnú prepravu . . .

Návrat na "Dovoz vozidiel"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných