Fiat Tipo 1.4 tjet - vynechavanie motora za studena

Diskusia ohľadne vozidiel značky Fiat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

looploop
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 26.09.2009 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa looploop »

autokomplet napísal:opytal by som si ineho prijimacieho technika alebo rovno najlepsieho mechanika co tam maju a ak by mi trepal podobne blbosti isiel by som do ineho Fiatu
nic nepokazis ak budes menit olej aj skor ako na 15.000km - ja osobne by som prvu vymenu robil na 5.000 a dalsie na 10.000 ale tvoja vec ...
ma to 13tkm a olej vyzera uplne normalne az sa divim. Zas niesom z tych co auta hyckaju top olejmi a vymenami po par km. To auto ma jednoduchu prevadzku ziadne sialenstvo. Dalsia vec k oleju je ta ze co Fiat servis to iny olej aj ked vyrobca doporucuje Seleniu. Je to iba o marketingu a kto da lepsiu cenu pre servis ked beru od dodavatela.
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Aj tak si nenapísal, či budeš meniť po 15tkm olej. Asi nie. Meniť každých 30 tisíc km olej je čisté šialenstvo.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
looploop
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 26.09.2009 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa looploop »

Pisal som ze auto ide na 15tkm na prvu prehliadku a budu menit urcite aj olej na to dohliadnem osobne. Inak na 15tkm interval uplne stacivymena podla mna. Zas to nieje vysokootackova raketa kde su enormne trenia
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

looploop napísal:
Dalsia vec k oleju je ta ze co Fiat servis to iny olej aj ked vyrobca doporucuje Seleniu. Je to iba o marketingu a kto da lepsiu cenu pre servis ked beru od dodavatela.

Autorizovane servisy nie su zazrak.