Fiat Tipo 1.4 tjet - vynechavanie motora za studena
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 26.09.2009 20:29 Zdieľať na Facebook
Fiat Tipo 1.4 tjet - vynechavanie motora za studena
Po nastartovani za studena sa po cca 2 - 3 sekundach na cca 3 - 5 sekund stava to ze motor zacne ako keby vynechavat alebo ide na 2 - 3 valce max .. nemate prosim vas niekto s tym skusenost? Jedna sa o nove auto ktore ma 13 tkm a predajca tvrdil ze je to benzinom ze 95 nieje 95 u nas coz j hlupost lebo aj po mesiaci jazdenia na 100 oktan sa deje uplne to iste.
Dik za info
Dik za info
-
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: 31.10.2007 20:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 26.09.2009 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 02.03.2011 15:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Treba vymazat cez multiecuscan alebo examiner adaptacne hodnoty z RJ motora. Tym sa vymazu aj kratkodobe korekcie "short term fuel trim"..OdpojenĂm akumulatora sa to neda vymazat.Mal som ten isty problem s rovnakym motorom a mne to pomohlo. Niektorym docasne pomohlo tankovanie viac ako 95 okt benzinu, niektorym, hlavne v cesku spravili update firmwaru v RJ ohladom studenych startov.
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 26.09.2009 20:29 Zdieľať na Facebook
@YxoYpsilono nechcem zatial hanit servis ani o nom pochybovat, ale prijmaci technik mi povedal ze vie o co ide a ze to treba riesit benzinom. V podstate som vedel ze to bude blud ale skusil som ...zmena ziadna. Oznamil som mu to tak povedal ze sa na to pozru chlapci mechanici OK tak uvidime. Auto ma cca 2500 do prvej servisnej. Dilerstvo je na vychode kde nic nieje. Ked som sa opytal v servisoch v BA PN DS povedali mi to iste ...skuste opakujem SKUSTE dat 100 oktan ... viete benzin u nas nieje to co v rakusku, ja viem v rakusku je aj vzduch iny... ASI
@ondrik363 kedysi som pouzival pri stile alfe a crome ecuscan no nemam v nom uz model tipo a ani neviem ako ho tam dostat... a otazne je ci by som nesposobil viac habaduri ako tam teraz je
Dakujem vsetkym za podnety. Musim vyckat co sposobia znalci ale rad by som vedel kde je asi pravda ked to nemam iba ja ale prevazna vatsina tohoto vozidla uzivatelov.
Auto to zacalo robit cca pred 3 tkm ... od nova to nerobilo a to som tankoval 95 stale takze benzinom to nieje. Momentalne to uz znie dost neprijemne a mam pocit ako keby malu kazdu chvilku preskocit rozvody
@ondrik363 kedysi som pouzival pri stile alfe a crome ecuscan no nemam v nom uz model tipo a ani neviem ako ho tam dostat... a otazne je ci by som nesposobil viac habaduri ako tam teraz je
Dakujem vsetkym za podnety. Musim vyckat co sposobia znalci ale rad by som vedel kde je asi pravda ked to nemam iba ja ale prevazna vatsina tohoto vozidla uzivatelov.
Auto to zacalo robit cca pred 3 tkm ... od nova to nerobilo a to som tankoval 95 stale takze benzinom to nieje. Momentalne to uz znie dost neprijemne a mam pocit ako keby malu kazdu chvilku preskocit rozvody
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
FiatEcuscan je po novom multiecuscan. Tvoju RJ motora ma verzia 4.0 a vyssie. Samozrejme treba stiahnut bud nejaku craknutu alebo zaplatit licenciu - 50e. Myslim, ze by si urcite nesposobil viac habaduri ako je tam teraz.Je to cisto softwarovy problem RJ motora.
Stravil som vela casu pri hladani riesenia tej istej chyby ako mas ty a vela dalsich vlastnikov 1.4 a 1.4 tjet. Tomu motoru po mechanickej stranke nie je nic..A nie je to ani ziadnym senzorom a podobne.
Chlapci mechanici sa na to mozu pozriet, tak ako pises, ale moc neverim, ze na nieco racionalne pridu..Uz len z toho dovodu, ze sa to nedeje stale. Len prvy studeny start..Potom nic. Az po urcitom case sa to udeje znova..Ked motor poriadne ochladne a zase startuje podla map pre studeny start..Usetrim im cas-cidlom teploty to urcite nieje... , a lambda sondou tiez nie, lebo sa to deje este pred jej regulaciou. Mam to overene oscilogramom a diagnostikou a vycital som to aj zo servisneho manualu v casti kde sa popisuje studeny start a regulacia lambda, cize co, kde, kedy a preco...
Inak som presvedceny o tom, ze to maju na svedomi prisne emisne normy a vyrobcovia aut s tym musia bojovat a niekedy su aj taketo dosledky toho vsetkeho. Lebo som si vsimol, ze po studenom starte na tomto motore idu hned za kratko otacky na volnobeh a hned sa uyavrie slucka a nastupuje regulacia pomocou lambda sondy, aby emisie isli co najskor dolu. Neverim,ze za tak kratku dobu je vsetko zahriate
tak, aby motor mohol bezat na volnobeh po studenom starte do 2 min..Aj ked vonku nie je zima. Neda sa to porovnat napr. so stilom 1.6, r.v. 2004.. a tiez tam boli napr. 2 lambda sondy..Ale regulacia, resp. uzavreta regulacna slucka nastala az vtedy, ked sa motor zohrial na 80° C..
Stale to ale tipujem na kratkodobe palivove korekcie..Od ich vynulovania sa mi to zatial neobjavilo...Pred tym pravidelne kazde rano.
Daj potom vediet, ako si dopadol a ci na nieco prisli mechanici od Fiatu .. Sam som zvedavy..
Stravil som vela casu pri hladani riesenia tej istej chyby ako mas ty a vela dalsich vlastnikov 1.4 a 1.4 tjet. Tomu motoru po mechanickej stranke nie je nic..A nie je to ani ziadnym senzorom a podobne.
Chlapci mechanici sa na to mozu pozriet, tak ako pises, ale moc neverim, ze na nieco racionalne pridu..Uz len z toho dovodu, ze sa to nedeje stale. Len prvy studeny start..Potom nic. Az po urcitom case sa to udeje znova..Ked motor poriadne ochladne a zase startuje podla map pre studeny start..Usetrim im cas-cidlom teploty to urcite nieje... , a lambda sondou tiez nie, lebo sa to deje este pred jej regulaciou. Mam to overene oscilogramom a diagnostikou a vycital som to aj zo servisneho manualu v casti kde sa popisuje studeny start a regulacia lambda, cize co, kde, kedy a preco...
Inak som presvedceny o tom, ze to maju na svedomi prisne emisne normy a vyrobcovia aut s tym musia bojovat a niekedy su aj taketo dosledky toho vsetkeho. Lebo som si vsimol, ze po studenom starte na tomto motore idu hned za kratko otacky na volnobeh a hned sa uyavrie slucka a nastupuje regulacia pomocou lambda sondy, aby emisie isli co najskor dolu. Neverim,ze za tak kratku dobu je vsetko zahriate
tak, aby motor mohol bezat na volnobeh po studenom starte do 2 min..Aj ked vonku nie je zima. Neda sa to porovnat napr. so stilom 1.6, r.v. 2004.. a tiez tam boli napr. 2 lambda sondy..Ale regulacia, resp. uzavreta regulacna slucka nastala az vtedy, ked sa motor zohrial na 80° C..
Stale to ale tipujem na kratkodobe palivove korekcie..Od ich vynulovania sa mi to zatial neobjavilo...Pred tym pravidelne kazde rano.
Daj potom vediet, ako si dopadol a ci na nieco prisli mechanici od Fiatu .. Sam som zvedavy..
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
opytal by som si ineho prijimacieho technika alebo rovno najlepsieho mechanika co tam maju a ak by mi trepal podobne blbosti isiel by som do ineho Fiatu
nic nepokazis ak budes menit olej aj skor ako na 15.000km - ja osobne by som prvu vymenu robil na 5.000 a dalsie na 10.000 ale tvoja vec ...
nic nepokazis ak budes menit olej aj skor ako na 15.000km - ja osobne by som prvu vymenu robil na 5.000 a dalsie na 10.000 ale tvoja vec ...
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 26.09.2009 20:29 Zdieľať na Facebook
Mam kreknutu verziu. Nemam uz pristup k novsej verzii a nakolko mam na aute zaruku tak ju asi momentalne nepotrebujem alebo v obave ze sa nieco stane nevyhladavam. Boh vie ci to niekde nezapise ze tam niekto nieco skusal. Robieval som na nej regeneraciu na Crome ked to zatrepalo PDF a takisto aj na AR 159. Pripadne nastavoval servis - auta uz boli po zaruke hodne km. Mazal chybove hlasky a podobne lahsie veci ... To ze po starte ide auto hned do volnobeznych klasickych otacok som si vsimol aj ja. Aj mne sa to zda ze dost skoro to prepne do prevadzkoveho rezimu.ondrik363 napísal:FiatEcuscan je po novom multiecuscan. Tvoju RJ motora ma verzia 4.0 a vyssie. Samozrejme treba stiahnut bud nejaku craknutu alebo zaplatit licenciu - 50e. Myslim, ze by si urcite nesposobil viac habaduri ako je tam teraz.Je to cisto softwarovy problem RJ motora.
Stravil som vela casu pri hladani riesenia tej istej chyby ako mas ty a vela dalsich vlastnikov 1.4 a 1.4 tjet. Tomu motoru po mechanickej stranke nie je nic..A nie je to ani ziadnym senzorom a podobne.
Chlapci mechanici sa na to mozu pozriet, tak ako pises, ale moc neverim, ze na nieco racionalne pridu..Uz len z toho dovodu, ze sa to nedeje stale. Len prvy studeny start..Potom nic. Az po urcitom case sa to udeje znova..Ked motor poriadne ochladne a zase startuje podla map pre studeny start..Usetrim im cas-cidlom teploty to urcite nieje... , a lambda sondou tiez nie, lebo sa to deje este pred jej regulaciou. Mam to overene oscilogramom a diagnostikou a vycital som to aj zo servisneho manualu v casti kde sa popisuje studeny start a regulacia lambda, cize co, kde, kedy a preco...
Inak som presvedceny o tom, ze to maju na svedomi prisne emisne normy a vyrobcovia aut s tym musia bojovat a niekedy su aj taketo dosledky toho vsetkeho. Lebo som si vsimol, ze po studenom starte na tomto motore idu hned za kratko otacky na volnobeh a hned sa uyavrie slucka a nastupuje regulacia pomocou lambda sondy, aby emisie isli co najskor dolu. Neverim,ze za tak kratku dobu je vsetko zahriate
tak, aby motor mohol bezat na volnobeh po studenom starte do 2 min..Aj ked vonku nie je zima. Neda sa to porovnat napr. so stilom 1.6, r.v. 2004.. a tiez tam boli napr. 2 lambda sondy..Ale regulacia, resp. uzavreta regulacna slucka nastala az vtedy, ked sa motor zohrial na 80° C..
Stale to ale tipujem na kratkodobe palivove korekcie..Od ich vynulovania sa mi to zatial neobjavilo...Pred tym pravidelne kazde rano.
Daj potom vediet, ako si dopadol a ci na nieco prisli mechanici od Fiatu .. Sam som zvedavy..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných