Servisná prehliadka - autorizovaný vs. neautorizovaný servis

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

lubos zimovcak napísal:nehádam sa...
mne v of. servise 2 dni / DVA / robili ručnú brzdu...


ale samostatný živnostník sa MUSI uživiť iba tým, čo vie... :300f:
porovnavas dve nesuvisiace veci:

Vec A: pristup k BEZNEMU servisu - tu ma autorizovany servis navrch. Cenovo to nie je predrazenejsie ako nezavisly servis, navyse ma vyskolenych ludi (urcite viac ako garazisti) a pristup k modernej technike, servisnym manualom a pod.

Na bezny servis je teda autorizovany servis vhodnejsi.

Len priklad - skodovka vyzaduje na novych TDI, aby vymena palivoveho filtra prebehla cez odvzdusnenie cez diagnostiku.
Kolko z nezavislych servisov to vie??


Vec B: DIAGNOSTIKA pri poruche.

tu uz je to o nieco, co vyrobca nepopisal v manuale. Kedze hodina prace je draha, skusenosti malo, je velmi pravdepodobne, ze autorizovany servis problem nevyriesi.

Tu ale zvycajne nepomoze ani bezny garaz servis - potrebujes odbornika. Ktory tiez nerobi zadarmo - ale vo finale sa okpati ho navstivit.
(MHlavaty ti zjavne nebude menit gumy - je to plytvanie znalostami..)
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

sme na slovensku a ako aj v inych veciach tu v pripade problemov palti...........treba mat spravnu peciatku, a ak aj bude v serviske ta spravna (autorizak) aj tak sa budu chciet vykrutit a neopravit, nevymenit....lebo.....lebo pred kupou ta budu na rukach nosit, po kupe si uz so svojimi problemami nezaujimavy a otravny,
ako to tu niekto 100x pisal, pocas zaruky treba zivit predrazeny autorizak, treba obvolat viac na okoli a cena sa moze lisit vyrazne aj v desiatkach eur preto sa oplati cestovat aj dalej, po zaruke to uz je jedno, 0.9 turbo benzin + LPG........uf, neviem v akom rezime to auto pracuje ale aj s fabrickou zastavbou by som sa bal o zivotnost toho motoru, urcite by som nespekuloval a isiel koli pokoju v dusi do autorizaku aj ked predrazeneho
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Luboš ale nie je hanba poslať preč pretože v niečom sa budeme trápiť.Tu je práve jedna velká chyba,chlapci dnes zoberú aj to čo vidia prvý raz,sebavedomie ako hovädo,je otázka ako taká oprava dopadne,asi dobre nie.Mne sa núka nesmierne veľa takých čo už boli u Fera,Pala aj Miša,ale z princípu už do takých rozosr..tých strojov nejdem kde už ani divá svina nevie čo je pôvodný problém a čo už vyrobili umelci.Postrádá to logiku,zato zákerností je tam mrte čo spôsobil nejaký bulo skušobnícky pri pokusoch
Petojeso@gmail.com
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 04.12.2016 15:07
Zdieľať na Facebook

servis...

Príspevok od používateľa Petojeso@gmail.com »

Pani, pripojim sa k teme...

Vozil som nahr.diely do znackoveho servisu, videl som zakulisie, nesiel by som tam s mojim autom. Tvrdili , ze taky Escort ani neexistuje...???? !!!! Pomohol mi garazmajster, ktory pre nich robil alternatory, oni ich uctovali ako nove...

Korejska znacka...posielala auta sukr.elektrikarovi, pomahal som mu-kamarat, nahodili sme hmlovky, vyhrievanie sedaciek a origo servis to predal ako origo montaz...

Renault... zle vypisana servisna knizka, chybali nejake udaje od technika, chlap chodil len k nim, nemal sancu na reklamaciu, az cez boj s hlavnym importerom znacky...

Diagnostika auta... nerobia tam majstri, ale skor ucni, alebo chlapci tesne po skole, skolenia nie su zazrak, papier toho znesie. Jedna sa skor o skusenosti, tie pridu vekom a poctom aut, ktore mu prejdu rukami.

Vsetko to je o ludoch, a verte mi, ani v origo servise nerobia tu Vasu 2 hod. kontrolu, ak autu nic nie je, alebo nenahlasite nejaky problem. Ale cas sa zauctuje...

Pozor, moze byt dobry aj origo servis, ale je ich malo. Skor najdete zabehnutu garazovu firmu, ako origo servis.
Dobre referencie ma Renault, ale mimo mojho rodneho mesta, tu je to strach a hroza...

Existuje tu este sukromna siet servisov, maju zarucny a pozarucny servis, no ceny a sposob opravy-skor len vymena dielov podobna autorizaku origo + ceny cca rovnake.

A prepacte, konkretne servisy neuvediem, jedine v sukr.sprave pre niekoho ako radu, kde sa vyhnut autorizaku.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ale takto to servisy robia ak nemaju svojho vyskoleneho pracovnika.ako mali vyskolil sa za peniaze firmy a potom odisiel robit sam na seba.ale dlho mu to nevydrzi pretoze pride novy model auta a uz straca info.

a to neni len u aut.robia tak aj firmy ktore predavaju agrotechniku alebo predajne kosaciek pil a pod.

ono moze byt fuk kto to robil autorizak musi dat zaruku na danny diel.funguje to takto odnepamati.
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

Poznám šikovných mechanikov ktorý robili v autorizovaných servisoch, ale keď boli čo k čomu tak sa väčšinou skôr či neskôr osamostatnili, viem že aj v autorizáku robia starší šikovný mechanici ktorým sa už nechce meniť zabehnutý život+doma urobia nejakú fušku.
undertaker007
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa undertaker007 »

herin napísal:práve dnes mám auto na prvej garančke v značkovom servise..
rozhodol som sa pre značkový servis aj z dôvodu ceny a celkovo služieb..Mám nový VW Passat a garančka po 30 000 km cena 200 eur..v neznačkovej sieti Pit Stop oil je cena cca 150 eur..tak by som bol asi na hlavu padnutý keby som to tam dal..
Starostlivosť v značkovom naozaj na urovni..spravia mi kávu, odvoz zdarma v rámci mesta kam chcem..dovoz naspäť tiež..
V neznačkovom?nechajte tu auto a chodte na taxík prípadne peši, alebo MHD..
A ďalšia vec, hned som bol informovaný, že treba absolvovať zvolávačku na dva ukony v RJ dverí a v RJ ručnej brzdy..
Žiaden neautorizák sa k podobným nformáciam nedostane, čiže sa môže na aute vyskytnúť chyba ktorá môže znamenať nehodu prípadne niečo horšie.
a neznačkové servisy?nie už mi stačilo so starým autom..ceny už pomaly ako v značkovom..
Naposledy ma to totiž dožralo ked som sa bol pýtať/ešte so starým passatom/ chlapíka v garáži že čo by stala geometria a on že 40 eur :))) v značkovom som zaplatil 41,60 a venovali sa autu 2,5 hodiny a 3x sa boli s ním previezť..
Mercedes?
pacho17
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 12.06.2012 20:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacho17 »

braga napísal:vcera navsteva Skoda mojej kamosky ze chce doliat olej doliali caa0.5 litra zbytok flase hodili do kufra cena 33 eur , no dakujem neprosim si
panebože, a to máš aké auto, keď musíš dolievať olej?.
Jardo66
Príspevky: 91
Dátum registrácie: 05.12.2008 14:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jardo66 »

To je ten menší problém, pri tých longlife intervaloch sa tomu motoru aspoň dostane "frišného" oleja. Horšie však je, keď ti auto olej "vyrába" tak že treba spúšťať, vtedy je to drahší špás.
Suzuki Gitara 2,0 HDI
Nissan X-Trail 2,0 i
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

pacho17 napísal:
braga napísal:vcera navsteva Skoda mojej kamosky ze chce doliat olej doliali caa0.5 litra zbytok flase hodili do kufra cena 33 eur , no dakujem neprosim si
panebože, a to máš aké auto, keď musíš dolievať olej?.
ja nie známa Fabiu Tsi

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných