Ăšprava softu PowerShift.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Ăšprava softu PowerShift.

Príspevok od používateľa misoV50 »

Dobrý deň, nepoznáte niekoho, kto vie hacknúť PowerShift soft? Tu na Slovensku všetci chiptuneri bežne upravujú prevodovky z VW group, ale do Fordu nikto nič. Neskúšal to niekto z vás v Česku?
nfo
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 09.04.2013 14:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nfo »

http://www.wolf-racing.de/

Skus sa spytat tu. Je to upravca ktory sa vyhradne venuje Fordom a aj s nimi oficialne spolupracuje.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Diky za link, ale oni su az za Stuttgartom. Kupil som 4-rocneho S-maxa a do Nemecka nechodim, musle by som specialne kvoli tomu...
tomket11
Príspevky: 558
Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomket11 »

Potom to nebude tak súrne a potrebné.
Pretože radšej spravoť 2.000km a pzriet nieco pekne (spravit to v ramci vyletu s frajerkou/rodinkou) a mat to poriadne spravene. Ako to nechat odflaknut (hlavne ze Fero byva 2km odomna). :3c90:
nfo
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 09.04.2013 14:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nfo »

Ja mam Ford Kuga, manual. Mam ho upravene v Bratislave http://www.profituning.sk/ . Skor ako som sa do toho pustil, tak som si vsetko pooveroval(aku max. zataz znesie prevodovka, motor...) Samozrejme nehladal som len vykon, ale aj zivotnost. Potom som sa spytal oficialneho importera Summit motors ako to vidi s upravou vykonu od tejto spolocnosti.Akceptovali to a auto je stale kryte tovarenskou zarukou.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Nerozumieme si. Nie je problem chipnut motor, aj tak je to Peugeot. Robia to na kazdom rohu, ale mne ten vykon staci, taha to pekne. V Profituningu som ako doma, priamo v centrale v PP, ale tam mi nepomohli.

Je potrebujem hacknut prevodovku, aby nepodtacala motor, ako to dnes robia uz vsetky automaty. Resp. naliat jej trocha zdraveho rozumu. Pri ustalenej jazde toci 1300 ot. trasie motorom. Ked potrebujete ale vystartovat niekde z vedlejsej na hlavnu, tak naopak toci pod plnym plynom jednotku do 4500, co je u diesla absolutne somarina a este ju tam necha revat dve sekundy na obmedzovaci, kym sa rozhodne dalej to riseit. Je to hnus, kazi to cele auto, ktore by bolo inak uplne skvele.

Jazdim vacsinou na SPORT, ale ten zas mohuzial nepreradi smerom vyssie ak nemas nad 2550 ot a aj to iba v pripade ak vobec nehybes plynovym pedalom a navyse asi az po dvoch sekunnach. Potrebujem aby to radilo pri cca 2200, ako to robi normalny vodic, ktory nie je opity a ma najazdene viac ako 1000 km z autoskoly.

Bohuzial SPORT radi aj dost nasilne smerom dole pri spomalovani ku krizovatkam, co sa na kazdej DSG prevodovke nezaobide bez trhania.

D-cko radi pokojne aj z 1700 na 1300 a potom to tam dusi motor. Nechce sa mo verit, ze som jediny v SR, komu to vadi a ze to este nikto predo mnou neriesil.
Naposledy upravil/-a misoV50 v 11.06.2018 18:06, upravené celkom 2 krát.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

tomket11 napísal:Potom to nebude tak súrne a potrebné.
Pretože radšej spravoť 2.000km a pzriet nieco pekne (spravit to v ramci vyletu s frajerkou/rodinkou) a mat to poriadne spravene. Ako to nechat odflaknut (hlavne ze Fero byva 2km odomna). :3c90:
No je to potrebne, ale je to asi jedna z 30-tich potrebnych veci ktore momentalne v zivote riesim. Auta mam rad, ale mam aj nejaku pracu, navyse aut mame vo firme a v rodime viacero, ak by som mal s kazdym robit takyto vylet... To by som musle mat Aston Martin a nasporene do dochodku, aby som nemusel okrem toho nic ine riesit...

A myslim, ze viac odflaknut ako to spravil Ford to uz nepojde...
nfo
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 09.04.2013 14:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nfo »

Tak to potom ma napada len toto : http://www.getrag.com/en/company/global ... chnec.html Priamo skus zavolat do Kechnecu a spytat sa ich ci je mozna uprava softwaru.
Na internete som nikde nic nenasiel, a staznosti na prevodovku typu kickdown nereaguje, alebo ze chaoticky radi pri 2500 ot.....
henrike
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 04.12.2010 20:07
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa henrike »

Musím súhlasiť s MisomV50 . Mám Citroen C5 120kw 6A/T a pri rýchlosti 70km/h , radí prevodovka z 5 na 6 stupeň , otáčky po preradení 1200 . Zdá sa mi to poriadne podtočené .
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

co na tom ze nabuduce budes niekde potrebovat zmiznut za nejakej relativne napatej situacie, napriklad ruti sa na mna nakladak ktoremu usla pneumatika na mokrej ceste...

ale hlavne ze je to ekologicke.

A ked si niekto mysli ze modelova situacia je silno pritiahnuta za vlasy, tento rok som si uz dvakrat zachranil auto v Bratislave podobnym sposobom. Raz sa fesakovi na Mane nechytili brzdy - kolko nafukal promile neviem, ale zjavne nebol cerstvy ; vyrubal stlp pouliceho osvetlenia a keby som nebol zmizol tak aj mna. Druhy raz fesak nezabrzdil dole zjazdom z Apollo mosta v Bratislave a cvakol do toho co stal predomnou (ja som s vypucenymi ocami a hnedymi trenkami skoncil v dalsom jazdnom pruhu s vybombovanou jednickou).


Naspak k teme : s tymi automatmi a superspecialne dvojspojkami to za poslednu dekadu teda ani zdaleka nie je to co byvalo... potom sa cudujte ze Oktavia s realnymi 65.000km vnutri drnci absolutne vsetko. Hlavne ze to jazdi hore kopcom 53km/h na siestom prevode pri 991 rpm...
alterego
Príspevky: 288
Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alterego »

lubos zimovcak napísal:na ktorú riť si kupujete automaty ?!
Na tú riť, aby sme na 5km ceste do roboty nemuseli 1847x preradiť? Alebo aby sme nemali problém so zdochýnaním ako ty? :4090: Okná máš na elektriku alebo na švihadlá? Auto otváraš diaľkovým alebo pekne starosvetsky otáčaš kľúčom v zámku? No vidíš, automat je taký istý prvok komfortu. Bohužiaľ najviac ho kritizujú tí čo s ním v živote nejazdili.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Ja mam na to iny nazor. Keby Ford vedel spravit normalnu spojku, tak by ma nikdy nenapadlo kupovat automat. Ja nemam s manualom problem a ten pocit, kedy viem vopred pri predbiehani odhadnut, ako a kedy auto potiahne je na nezaplatenie. Predbiehanie s automatom je ako losovanie v Tipose.

Bohuzial ked som sa bol previest na zopar Fordoch (vsetko zanovne auta), tak som pochopil, preco niektori kupuju iba automaty. Ja som to doteraz nechapal, lebo som jazdil na Volvach. Spojku tam vyslapnem vlastnou vahou lavej nohy a to mi prosim vo V70 prenasa 480 Nm tociveho momentu.

Ale jazdil som aj na inych autach, kde je spojka uplne v pohode. Napriklad Hyundai, alebo hoci aj Dacia.

Bohuzial, po skusobnej jazde (zopar minut) vo Fordoch ma bolela lava noha. Vobec som si nevedel predstavit, ze by s tym soferovala zena, alebo dcera, ktore maju 50 kg. Spomenul som si, ze raz som nekupil C5 kvoli tomu, ze tam sla tazko spojka. Nevedel som, ci je vadna, alebo je tak konstruovana, dnes viem, ze su bohuzial automobilky, ktore takuto zakladnu vec nezvladaju.

Ale naspat k veci, je pre mna prekvapenim, ze sa na to este niekto nepodujal ten soft robit. Fordov zas nejazdi tak malo.
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

@misoV50 takéto chovanie prevodovky je u mňa neprípustné, radiť pri 1700 otáčkach, aby padli na 1200, to je šialené. Presne pre toto by som nechcel moderný automat. Alebo sú aj dobre automaty, ktoré nedusia motor ? ;)

Úplne ti rozumiem, prečo chces zmeniť soft jednotky automatu.

Ešte k tej tvrdosti spojky vo Fordoch, dá sa naučiť s tým jazdiť ( aj moja manželka v pohode jazdi na Mondeu, akurát sem-tam spojku podrží dlhšie ako by mala a zbytočne ju opotrebuvava ako je nutne), mne skôr prekáža to, že pri uvoľnení spojky auto dosť neprijemne brzdí a kopne ako by človek čakal. A preto brzdim motorom minimálne, skôr viac plachtim na neutrále.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

tak neviem mi sme mali dve mondea a spojky isli na obydvoch lahucko , teraz MB a tam sa mi zda ze ide taksie
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

uwa0944710873 napísal:
lubos zimovcak napísal:na ktorú riť si kupujete automaty ?!
Na tú riť, aby sme na 5km ceste do roboty nemuseli 1847x preradiť? Alebo aby sme nemali problém so zdochýnaním ako ty? :4090: Okná máš na elektriku alebo na švihadlá? Auto otváraš diaľkovým alebo pekne starosvetsky otáčaš kľúčom v zámku? No vidíš, automat je taký istý prvok komfortu. Bohužiaľ najviac ho kritizujú tí čo s ním v živote nejazdili.
Ten prvok komfortu napchať do zadku tomu,kto ho vymyslel.Ludia sú v aute ako blbci,na všetko niečo potrebujú,pomaly im bude treba gate sťahovať pre velkou
Ano klúčik na otočenie,švihadlá a bez centrálu...a tu som a neubudlo zo mňa.Jednoducho nemám čas sa kutrať vo vlastnom.Zato za odmenu som od 2005 iba menil olej a na 5 km 1700 x radím z úsmevom.Len na rozdiel od vás ja som v aute pánom a bude to,čo ja chcem a okamžite.

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných