Po 700 tis km o 1,7 Ps menej

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Po 700 tis km o 1,7 Ps menej

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Aj taká porcia km zoberie z výkonu zanedbatelnú silu.Akého motora sa týka asi každý uhádne na prvú ranu
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/kol ... -se-divit/
alterego
Príspevky: 288
Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alterego »

:300f:
RichardC1
Príspevky: 77
Dátum registrácie: 21.02.2008 08:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa RichardC1 »

To je kazdopadne pekny vykon...ale aby to bolo uplne objektivne treba podotknut ze nove auta maju takmer vzdy o nieco vacsi vykon ako je udaj deklarovany vyrobcom.
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

to bude urcite vdaka blahodarnym ucinkom toho oleja z 'fish and chips' a cinskej restiky, na ktory jazdil :d :D
Obrázok Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
gnagy
Príspevky: 941
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Vidím, že táto Octavia je akurát po zábehu :)
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

andy vidim ze ich sledujes :2f93: , aj ta cesta na nurburgring a naspat bola zazitkom, co mal pridavny molitan na sedacke tusim natiahnuty lol ??? klimu to nema, ci pokazenu, aby mal hyperdojazd oblepil medzery paskou a vetrat oknami nemohol :40bd: , coz oto, motor je motor, ale na aute sa vo vysledku jazdi :3035:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

lubos oni do toho tankovali vyjety fritak, co tam po jeho spotrebe :4090: , len si teraz nespominam ci boli na brzde pred alebo po, mozno by to bol namet ala fish and chips, alebo cinske bistro tuning :40bd:

nech sa paci, mozte si pozriet

https://www.youtube.com/user/CarThrottl ... _polymer=1
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

a kto chce vidieť motor s M pozrie sa pod kapotu Lexusu LS 400-430 https://www.youtube.com/watch?v=8Sq2mqohvDw https://www.youtube.com/watch?v=jJx6isKzgAg
davidTJ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 20.01.2012 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa davidTJ »

Ide o to isté auto redakcie carthrottle, na ktoré som dával odkaz minule.

Články:
https://driveit.sk/skoda-octavia-motor-19-tdi-700tkm/
https://driveit.sk/octavia-19-tdi/

Keďže ten motor bol vo veľmi dobrom stave, ani som nečakal, že to dopadne inak. TDI boli tiež známe tým, že v skutočnosti mali viac koní ako v papieroch. Ale klobúk dole, vyrobí ešte niekto taký motor, o ktorom si o dvadsať rokov budeme takto písať? Pochybujem.


A to sa nejedná len o TDI, ale aj iné skvelé motory. Toto ešte navrhovali konštruktéri, a nie ekonomické oddelenia automobiliek + tretie oko Bruselu
0911260037
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 09.06.2018 23:30
Zdieľať na Facebook

Co tak 1.8t,nemyslim spotrebovo ale vykonovo na tu dobu

Príspevok od používateľa 0911260037 »

davidTJ napísal:Ide o to isté auto redakcie carthrottle, na ktoré som dával odkaz minule.

Články:
https://driveit.sk/skoda-octavia-motor-19-tdi-700tkm/
https://driveit.sk/octavia-19-tdi/

Keďže ten motor bol vo veľmi dobrom stave, ani som nečakal, že to dopadne inak. TDI boli tiež známe tým, že v skutočnosti mali viac koní ako v papieroch. Ale klobúk dole, vyrobí ešte niekto taký motor, o ktorom si o dvadsať rokov budeme takto písať? Pochybujem.


A to sa nejedná len o TDI, ale aj iné skvelé motory. Toto ešte navrhovali konštruktéri, a nie ekonomické oddelenia automobiliek + tretie oko Bruselu
lucia.a.laco
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 03.10.2010 16:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lucia.a.laco »

lubos zimovcak napísal:
hjundai napísal:a kto chce vidieť motor s M pozrie sa pod kapotu Lexusu LS 400-430 https://www.youtube.com/watch?v=8Sq2mqohvDw https://www.youtube.com/watch?v=jJx6isKzgAg
v 90-tych rokoch sa dala postaviť minca na hranu motora Nissanu Maxima a tá nespadla..:)
pri bežiacom motore, samozrejme.
Toto môžem potvrdiť z vlastnej skúsenosti
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Minca na hrane nespadla na viacerých postarších motoroch,a to nemali žiadne vyvažovacie hriadele ako dnešné motory.Ale mali jedno spoločné boli to radové šesť valce,ktoré sú jediné kde sa dajú vyvážiť zotrvačné sily prvého aj druhého rádu.
Zázrak nízkej spotreby je súhra mnohých vecí ktorá začína výborným návrhom motora konštrukčne,materiálove aj proporcionálne,podporené vynikajúcou opraviteľnostou ktorá je dosiahnutá jednoduchosťou,premysleným rozložením a dostupnosti opravárenských manuálov ale aj perfektnou diagnostikou vrátane jej dostupnosti.Stretlo sa všetko čo sa vzájomne podporuje.
Všetko prepchaté a zložité skôr neskôr na túto zložitosť doplatí oslabeným servisom ktorý bude stále viac a viac zaostávať za jeho potrebami.Zlý prístup,obrovské množstvá potrebných úkonov pri banálnych opravách spôsobujú že kadečo z drobnejších opráv sa už doma nedá,v servise sa nechce rozvrtávať motor pre banality,cena opráv enormne rastie,diagnostika sa galakticky skomplikovala a žiada úroveň vysokej školy.Už sa iba pridá minimum dostupných manuálov,optimalizácia v konštrukcii,na hlavu postavené požiadavky idiotov z Bruselu,stále sa zväčšujúce autá z kde ešte aj dizajn (krása) aut je jeden z prvkov nezmyselných konštrukčných riešení ktoré nesmierne sťažujú servis.Nepoznám nikoho kto by si pochvaloval že na nič nedosiahne inak ako zo šamlíka ležiac na prednej maske alebo blatníku.Všetko to vo výsledku robí (nerobí) autu dobré meno,obľubu alebo po opadnutí eufórie z peknoty omrzí a už ibe dole kopcom ako na sánkach.Dnešné autá pôjdu do šrotu v historicky najkratšom čase,ten trend je už jasne čitateľný.Spad cien je abnormálny,čo nemá cenu sa neservisuje práve pre nepomer ceny auta a vozidla.
A tu sa dá opäť uzavrieť slučka absurdít.Spústa ľudí vie,že do Tdi má cenu naložiť tisícka či dve,pretože to zabezpečí viac ďalších bezstarostných kilometrov ako si ich zabezpečiť kúpou nového auta za rádove vyžšie peniaze,pri menšej spolahlivosti a väčších celkových starostiach z udržaním spolahlivosti. Rozdiel je iba v pocitoch a vo vnímaní nového a starého,to si musí každý vyriešiť vo vlastnej hlave.
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

No ono nejde len o tú mincu lebo lexus tie staré motory vyladil do dokonalosti pretože také bolo zadanie - aby to bolo zamatovo hladké, tiché a spoľahlivé, výkonné. Dodnes jazdia ako za nova. traktoroidné tdi je sen chudobiny ktoré čumí na PP celú jazdu.
alterego
Príspevky: 288
Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alterego »

Kde sa na Octaviu hrabe nejaké BMW: https://blog.autobazar.eu/co-spravi-s-v ... k3838.html
davidTJ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 20.01.2012 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa davidTJ »

Sa mi páči, ako dnešne malolitrážne vyhonené motory strácajú kultivovanosťou na staré agregáty. Čo trojvalec, to rapkáč. Niektoré lepšie, iné horšie.

Ale zase, 1,5 l trojvalec ecoboost v novej Fieste 200 koní! Litrový výkon okolo 135 koní. Nedávno mali toľko atmosférické dvojlitre. Tu je fajn článok o najvýkonnejších motorch podľa počtu valcov. Hothatch segmentu C (MB AMG A45) s výkonom nedávnych superšportov (400 koní! a štvorvalcom pod kapotou.....

https://driveit.sk/najvykonnejsie-motor ... tu-valcov/

Výkonovo išli motory za posledných 15 rokov neskutočne hore. Škoda, že im nesekundujú aj znalosti mechanikov. Mám benzínovú Mazdu so 148 koňmi. O pár rokov ju nahradím. Už len z rozmýšľania, kde uservisujem nejaký novodobý turbobenzín mám husiu kožu. Asi opäť zostanem pri nejakej klasike. Ale keď už ani atmosféry nie sú to, čo bývali.

Aspoň však, že maloobjemové motorčeky idú pomaly do úzadia. zaujímava je aj anketa Motor roka 2018. Vyhral ju poriadny motor.

https://www.autorevue.cz/mezinarodni-mo ... f-the-year



:zg282:

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 67 neregistrovaných