Ford Focus 1.8 TDDI 66kw 2002 - VIN zacinajuca hrdza
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 05.04.2016 18:49 Zdieľať na Facebook
Ford Focus 1.8 TDDI 66kw 2002 - VIN zacinajuca hrdza
Cavte chcel by som sa poradiť mám Focus 1 1.8 TDDI 66kw a začína mi hrdzaviet VINKO jedna časť tá koncova je natretá a druhá neni tak sa chcem poradiť čo tam dať alebo čím to nastriekat natret lebo bojím sa to natret bielov farbov že to nebude vidno....Diky za rady
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
ak to jemne nasprejujes tak to bude vidiet a hlavne ked farba vyschne
urcite by som na to nesiel stetcom a s hustou farbou ...
urcite by som na to nesiel stetcom a s hustou farbou ...
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 881
- Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17 Zdieľať na Facebook
a čo keby si to nastriekal Konkorom, nechal trocha pôsobiť, pretrel handrou, znova nastriekal Konkorom a nechal tak?
Naposledy upravil/-a tuninka v 06.06.2018 21:48, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
tuninka uvažuješ aspoň trocha ?
Veď konkor je olej. To že má v sebe troška inhibítorov korózie to je fakt, ale je teda určený na miesta ktoré by mali byť mazané, nie lakované. Aj keď ho utrieš, nejaké stopy mastnoty zostanú a tam sa žiadna farba nechytí.
Ja by som teda uvedený problém riešil tak, že by som to korodované miesto zľahka ošúchal kovovou kefou, opakovane popretieral štetcom s odhrdzovačom a po utretí a vyschnutí prelakoval, tak ako bolo písané v predchádzajúcich príspevkoch.
Veď konkor je olej. To že má v sebe troška inhibítorov korózie to je fakt, ale je teda určený na miesta ktoré by mali byť mazané, nie lakované. Aj keď ho utrieš, nejaké stopy mastnoty zostanú a tam sa žiadna farba nechytí.
Ja by som teda uvedený problém riešil tak, že by som to korodované miesto zľahka ošúchal kovovou kefou, opakovane popretieral štetcom s odhrdzovačom a po utretí a vyschnutí prelakoval, tak ako bolo písané v predchádzajúcich príspevkoch.
-
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: 31.10.2007 20:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 23.05.2012 12:46
- Bydlisko: KE Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 280
- Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51 Zdieľať na Facebook
nic s tym nerob a uz vobec nefarby a toboz cez to nestriekaj lak bude to len a len horsie... pokial koroziu nevybrusis a patricne neosetris len zamaskujes ako ti radia tak to bude garancia toho ze stym niekto nieco robil neosetril to a hrdzavie to ergo mas tutovku ze ruky da od toho auta kazdy prec pri predaji... Jedine co by som spravil najlacnejsie vytiahol mierku oleja nakvapal tam pekne motorac rozotrel ho nech je to pekne mastne a ver tomu ze to hrdzaviet prestane. Mastnota vytlaci prec vlhkost a bude to OK
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní