Renault Trafic 1.6 dci , 2015 - zadrety motor

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

okrim1
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 26.10.2015 18:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa okrim1 »

Mám taký motor,s dokladom o pôvode,akurát ,že neni biturbo,ale polomotor je určite ten istý,je to 1,6 dCi 85kW,40 000km,rok 2015.
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

To je to dci co sa teraz montuje aj do mercedesov?
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Okrim1 prečo by mal meniť shit za shit??? ja som takto zachraňoval Corsu a boli to načisto vyhodené peniaze. Ďalší motor odišiel ešte rýchlejšie ako ten prvý. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
okrim1
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 26.10.2015 18:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa okrim1 »

Oco a toto je už čo za názor,veď ja ho nenútim,aby si ho odomňa kúpil,ale určite si vie takto najlepšie spojazdnit svoje auto!A podotýkam najlacnejšie!A Shit bola asi tvoja corsa!
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Mercedes dci znie fajn, uplne idealne trojturbo 1.4d 190kW a papierovou spotrebou 2.87 l/100km :) moderna doba chlapci, pripravte si penazenky. 12.000 tu, 12.000 tam, uplna pohoda.

Milan to povedal absolutne jasne, do dodavky s prislusnou aerodynamikou ktora ma vlacit stovky kg nakladu zobrat motorcek 1.6d ? Hlavne ze ma vela slimakov, to je dolezite. 30.000 eur :) co vam vsetkym uz nacisto preskakuje.

Dodnes nam na firme jazdia 55kW Ford Tranzity z roku vyroby ktory nezacina dvojkou - pre tych slabsich v matematike to je pred rokom 2000. Dva z nich pochadzaju z BVV, brnenske veltrhy a vystavy, kupovali sme ich asi pred 12timi rokmi s dva a pol milionmi kilometrov... uz tam nesla zaradit polovicka prevodov lebo v prevodovke neboli dva deci oleja, dodnes mame tie iste prevodovky - vysypat odtial ten asfalt, naliat novy, vyplach, pojazdit, vyplach, a hajde. Jak nove.

60.000km a padnuty vrak za 30.000 eur, hip hip zaskaceme si spolu.

Chlapi neblaznite. Uz by ste fakt mohli mat nejaky zmysel pre techniku. Neberte to tym svinskym vyrobcom. Ked sa tieto sracky 1.6d 230kW nebudu kupovat, tak sa ani nebudu vyrabat.




>> Máme taký minuloročný, ale ďalší už nekúpime. Ten motor žere 10L furt a ani ***** nejde.....

cudne, fakt cudne ze zere desinu. Ked na pohyb mechanizmu jednoducho treba 50kW, tak proste treba 50kW a zakial sa diametralne nezmeni energeticka charakteristika paliva - a dokial ho budeme vediet akurat sproste zapalit a nic ine - tak necakajte zazraky. Preto dokazali jazdit Ocktavie 1.9td z roku 1996 veselo za styri litre, uplne presne to co dokaze dnes hypermoderna technika... nikam sme sa neposunuli. Jasne, vies nieco usetrit pouzitim superekopneumatik ktore dobre nelepia na cestu (zvlast vtedy ked je najviac treba), osemstupnovych prevodoviek ktore umoznuju motorom pracovat v otackach 1400-1700 castejsie nez predtym, olejickami 5w-20 ktore vsak stracaju svoje schopnosti ked ich najviac treba (horuce podmienky, zataz...), iste masa motoru samotna hraje nejaku ulohu, ale ako vidime o polovicku sme sa nepohli. Diametralne vsak neprichadza k zmene, ci 50kW potrebujes z motora 2.5d alebo z 1.3d, je to proste 50kW. Usetris 10% spotreby v realite, ale 1.4d "svalovca" zabijes za dva roky kdezto 2.5d pohoďák bude hrkat pol miliona kazdemu kto nema uplne prazdnu hlavu. Stoji to za to ? Jasne, kupis si novy vonavy tragac s modernejsim vykonnejsim 1.3d znovu v zaruke, hura !

Opravy su ukrutne drahsie, komplikovanejsie a narocnejsie. Ale realna spotreba za poslednych 20 rokov NEPADLA O MOC. Stratila sa zivotnost, zvysili sa problemy.

Pokrok nezastavis !





>> A keď nás čaká niečo podobné, no amentma.

nemusi nutne, ale je tam vyrazny statisticky predpoklad. Obrovsky tlak ekonomickych oddeleni vyrobcov na technicke oddelenia, naco by sme robili toto alebo hento, tuto ubereme na materiali aby sme sa zmestili do nutne nastavenej ceny a spanombohom. V ramci zaruky to nejako osefujeme, tazobu hadat sa so zakaznikom prenesieme na dealersku siet, budeme podvadzat na emisiach lebo proste vsetci to robia a inak to nejde

no fasa zivot ne ???





>> k autu sa pristupovalo s rozumom,nevytacalo sa za studena,dochladzovalo sa. neviem si predstavit ako funguju
>> tieto motory ked sa za volantom striedaju soferi a kazdy tomu dava za usi.

tak ja si teda viem. Mam nastrceneho cloveka v jednej znamej pozicovni aut a okrem ineho tam poziciavaju aj tieto Vivara Trafficy s 1.6kami... osobne mikrobusiky. Teda poziciavaju... ked zrovna NAHODOU nie su v servise.

Prave preto je blby napad Vivaro 1.6d. Prave preto je blby napad Renoualt Espejs 1.6d so 140kW ci kolko z toho chlapci vedia vybrat. Vedia, hej... 60.000km vedia a potom ticho.

Renolt mal fenomenalne, absolutne fenomenalne 2.0d motory, ano presne v Espejsoch. Pre keru mariu ich pochovali a do tych novych uz-teraz-ne-espejsov davali len tie 1.6ky, to mi je zahadou, emisiami to bolo v pohode. Euro6 splnalo v roku 2010. Vykonu to malo kolko si len chcel. Vodou chladene turba (s normalnou velkostou, nie tie miniturbiatka 1.6d co schovas do dlane ale hlavne ze tocia 350.000 rpm !!!). FAPy co sa nekazili. Zivotnost pol miliona ked bol majitel blbec ale aspon obcas menil olej, milion ked nebol blbec. Pokrok nezastavis.




>> do rodinnej firmy sme uvažovali aj nad Traficom. Bol v ponuke už len s 1,6 BiTurbo

spravili ste obrovsku chybu ze ste vobec UVAZOVALI o takejto technike. Obrovsku. Neda sa az do Armageddonu jazdit na milionovom Ivecu alebo Tranzite z cias Boney & Clyde, ale zase musis mat oci a stipku rozumu na to, aby si videl vsade na internete ze dvojturbova technika aj v osobnych autach je problem. Aj v benzinovych. Nieto este v dodavke urcenej na podnikanie - utahanej, uponahlanej, tlacenej na hranu...

!!!! s olejmi vymienanymi po 40.000km, lebo ved vyrobca tak povedal. Najlepsie na svete !!!!


Trojlitrove dodavky dokazes utahat. Martin Cichy odtialto z fora by vedel dlho rozpravat aki chlapci k nemu chodili s 3.0d motormi co nevydrzali ani rok po oprave - chlapci nalozili styri az sest ton [!!!!] do masiny ktora na to nebola stavana, stvrty prevod sa uz ani nedal zaradit lebo to auto proste spomalovalo, tak sa jazdilo na trojke. Nech sa paci.

30.000 eur za kekecinu 1.6dvojturbo :) to bol najlepsi vtip tohoto mesiaca, garantovane, a to sme este len zacali ten mesiac. Keby si za to zaplatil 19.897,- vratane dph ze "mam nove auto v zaruke, snad to prezije", tak este poviem ze doriti nech to para tlaci... ale "tricať" chlapci je moc. Za tieto hole sracky, motorcek prevodovka to iste ako v Megane pretoze kto by sa uz sral spravit tam nieco DODAVKOVO ODOLNE, vnutri totalne hole,

preboha co vas vedie ku kupe 30.000 dodavky ???? Ved za 30k eur mas dost nabuchane osobne auto s ukrutnou vybavou atd, proste ti nepride ten NEPOMER totalne mimo ? Jasne, na osobnom aute nemozes vozit cihly funel kleber plastove okna, len sa zamyslite nad tym co si vyrobcovia uctuju za tieto sracky. Ved to je nerealne.

Nekupujte im to, nebudu moc take cisla pytat. Rozum do hrsti. Vy ako zakaznici mate volbu - oni ako vyrobcovia NEMAJU ZIADNU VOLBU len znizit ceny, ak nechcu zavret kram.

Teraz uz jasne vidis ze kupit novu dodavku 1.6 dvojslimak za 30.000 a mat z nej 7000 za 5 rokov vas nepali ani trochu ? Len ta sialena strata hodnoty... nebolo by nahodou lacnejsie a lepsie kupit si nejaky 10rokov stary poctivy tragac bez debilin za 4000, potom ho za dalsich 4000 v priebehu X rokov opravovat ? Jaaaaj ano, to nie je vonave. Neplati ani argument ze sa to neda dat do firemnych nakladov - kazde jedno posrate auto, kazde jedno pouzite 20rocne auto sa da do nakladov dat.

Ak ste nahodou este nezaregistrovali, tak hypermoderne chrchlatka nezarabaju vyrobcom / predajcom na zaciatku zivotneho cyklu - teda ked vam ho predaju nove vonave v salone... ale vtedy, ked sa zacnu srat a treba ich opravovat. Alebo ked sa naburaju. To mas ako s tlaciarnami - kupit inkustovu tlaciaren za 29 eur je take vyhodne, skoda ze naplne do nej stoja 39 eur a vydrzia 120 stran...

Pokrok nezastavis. Prave preto Wolcgagen isiel stale dole s objemami, vsetci poznate veleslavne 1.2ky, a teraz co... 1.0, potom 0.8, potom 0.6 ? Nie, tade cesta nevedie. 1.5tsi.

Takisto nevedie cesta sposobom 2.2d -> 2.0d -> 1.6d -> 1.4d -> 1.1d v DODAVKACH. TO JE PROSTE SMRT. Uz si zistil... a este bude vela vela dalsich ktori zistia.

Tak, pripravit 3.000 a modlit sa aby to bolo opravene v poriadku a nie len tak nejako. Alebo pripravit 12.000 a bude to s realnou zarukou v autoTEROrizovanom servise.

Mnamotka. Velmi jednoduche. Usetrili ste. Vela vela. Aj do buducnosti rozmyslajte tak ako teraz, usetrite zase a zase, stale viac a viac.

Prijemny den !
Rado04
Príspevky: 49
Dátum registrácie: 10.02.2010 12:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Rado04 »

30 000 to je nejak moc nie za také prditko? My sme teraz dávali síce bez dane 28 000 ale 3.0 8AT Iveco vo výbave so 4.7m skriňou. Ale ináč mame veľa dodávok alo ozaj top sú 2.5 tdi R5 v starých LT 35 alebo Craftery. Ešte staré Sprintre ujdu ale tie nove ništ moc. Do 2.2 CDI sme naložili plastové okná a do kopca to už nechcelo ísť. Takže fakt ako hovoria keď chceš aby to robilo a zarábalo tak niečo staré a poservisovat a môžeš behať s kľudnou hlavou.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> ozaj top sú 2.5 tdi R5 v starých LT 35 alebo Craftery

no samozrejme. Akurat ze nemaju 160kW a sedem farebnych displejickov vnutri... ale dojdu tam kde treba.


Na rozdiel od tych modernych dodavok kde mozes stat na krajnici so vsetkymi smerovkami a pozerat televizne noviny na infotejmente ked sa to dosere kazdy druhy mesiac. Ale dnes je na aute - vratane dodavok - predsa najdolezitejsie aky velky ma displejicek a ci sa da bluútúút sparovat s iEppl kravinou za tisic co mam vo vacku.

Ved to je predsa najdolezitejsie na dodavke. Ze Vivaram padaju zadne dvere (normalne vlastnou vahou, take kvalitne su tam panty) a praskaju zadne struny za tri-styri roky je uplne nepodstatne. Motorceky 1.6d len davaju absolutne jasny obraz o neskutocnom pohrdani zakaznikom - ziadna firma co ma nasrate pod hlavou a robi skutocne pracovne kone (anglicky "workhorse") nic taketo nikdy nemoze spravit.

Kamion by ste si tiez nekupili 3.5tdi s piatimi turbami a vypinanim dvoch valcov "ked vykon nie je treba". To je snad kazdemu jasne ze takato vec je nezmysel. Preco vsak kazdemu nie je jasne ze 1.6d v dodavke je nezmysel... pripadne ze akykolvek trojvalec v dodavke je to iste... to mi je fakt zahada.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Okrim - ja som predsa nepovedal že tvoj motor je zlý. Je jedno či kúpi motor od fera joža alebo laca z autorizáku. Ten motor je konštrukčne zlý a najlepšie čo može urobiť zbaviť sa toho,aby neprerobil ešte viac.
Ja som rovnako zachraňoval Opla a keď som bol po čase v kovošrote tak som ich tam narátal mrte vela. Žiadna iná značka nemala také zastúpenie ako Opel.
Hádaj asi prečo. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Chalani ale ste mu naložili, a taký bol vytešený renál jednašesť a stostyridsat kw vykonu :40bd:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nie, nie, ja by som nepovedal ze toto je o konkretnom cloveku a konkretnom aute. Ja osobne bojujem proti tym novodobym sra..cka..m ktore jednoducho nemaju technologicke opodstatnenie.

Nekupim si trojvalec lebo to je proti prirode.
Nekupim si 0.9i dvojturbo do osobneho auta AKEJKOLVEK velkosti vratane Reanoultu Klijo, lebo to je proti zdravemu rozumu.
Nekupim si 1.4d do dodavky, lebo proste de..bi..li..ta
Nekupim si Opel Korza kombi ked chcem stavat dom, ten isty dovod
Ty si nekupis Scaniu 3.0tdi pretoze ten isty dovod (jo, pardon, este jeden - taka Scania totiz neexistuje. Zatial).
Nekupim si sportovy voz s trojhrncom alebo s motorcekom 1.8i nech ma aj 300kW.
Sialene sa mi prieci Mercedes A45AMG, pretoze to nie je 4.5 liter ale sprosty... ved viete co. Hnusi sa mi to.

Hnusi sa mi cely pristup vyrobcov. Toto musi skoncit. Odr...klamu nas na celej ciare. Uz sa nenosi poctivost, zmysel pre techniku, nejaky vyvazeny pristup, vsetko je to len nabombovane do Excelu aby to mozno vydrzalo zaruku a castokrat ani to nie.

Je nacase, aby ste vy - hlupi zakaznici pretoze ja sa do tych radov nestaviam - povedali a dost. Stacilo.

Wolcgagen to uz nakupil. Uz nebudu 1.0i trojturba. Dokonca ani 1.2ky nebudu. Namiesto nich 1.5tsi. Jasne, aj tam sa da usetrit a len buducnost ukaze kde chlapci ubrali na materialoch, kde usetrili, kde to ošéfovali. Ale aspon vidim krok pozitivnym smerom. Nie dole, lebo tam sa uz proste neda.

Tam sme narazili.

Ja dalsiu dekadu v pohode prezijem na americkom 3.6i nepriamovstrekovom neturbenom sestvalcovom benzine. V osobnom auticku.

Vy si mozete jazdit na com chcete, a opravovat za 12.000 co len chcete. Je mi to, priznam pravdu, uplne jedno. A ani nemam realnu moznost s tym nieco urobit v masovom meritku. Ani na strane ponuky, co vam vyrobcovia servírujú, ani na strane dopytu teda co si vy, zakaznici, nakupite domov.


Toto nie je o konkretnom cloveku, o konkretnom voze. Toto je o systeme. Ja sa tej modernej auto-technologickej sracky nezucastnujem, vy si robte co len chcete. A samozrejme oleje vymienajte naskor po 30.000km, ale lepsie po 40.000km alebo aj 50.000km. Len tak dalej.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Lubo - ale toto nie je o zákazníkoch , že ONI to kupujú. Toto je o úradníkoch v Bruseli a ich diktáte. Ak by EU neprikázala DPF filtre tak ako volitelnú výbavu by si ich kúpil jeden pošuk za rok. Proste výrobcovia robia len to k čomu ich tlačia ekoteroristi. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
alterego
Príspevky: 288
Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alterego »

Presne tak! Papierová spotreba bola dlhé roky len číselko pre orientačné vzájomné porovnanie rôznych áut. Až kým sa darmožráči z Bruselu nerozhodli, že podľa toho budú vyberať od výrobcov výpalné z každého predaného kusu, ktorý prekračuje nimi stanovený limit. A keďže tie limity neboli ničim technicky podložené, ale prachsprosto vycucané z prsta, výrobcom neostávalo nič iné len sa pokúsiť všemožne (a čo najlacnejšie) tieto limity podliezť. Takže sme tu najskôr mali prehusťovanie kolies, zaliepanie špár karosérie a podobné neškodné fintičky pri meraní papierovej spotreby až neskôr, s čoraz prísnejšími limitmi, ktoré sa nedali dosiahnuť bez výrazných investícií resp. vôbec, pristúpili výrobcovia k hustejším formám ojkabáťovania, ktoré vyústili do diesel gate. Od budúceho roka sú tie limity také prísne a nereálne, že hrozí, že napr. koncern VW bude musieť zaplatiť cca 4 mld. € na pokutách (platí sa x € za každý predaný kus a gram emisií navyše) za emisie nad limit, Mercedes 5. A to sa po novom posudzuje spotreba podľa novej, prísnejšej metodiky. Preto to škrtanie niektorých motorov z ponuky.
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Mp3turbo, oco13 ste na mojej vlne. Objem nenahradíš, vyrástol som na T603,mali sme ju doma. Ten prekrásny zvuk motora mi nikdy z uši nevyšumí. A dnes,tieto motorčeky do kosačiek dávajú už aj do aut typu skodovka 1203jka, tak to mi zdravý rozum neberie. Veď aj v Škode 1203 bol nízkootáčkový poctivý štvorvalec,50hp, s točivým momentom 88nm/3000ot, a hmotnosti 1,2tony. To je v prepočte rovnako silný ako v článku opisovaný dvojturbák, so 140hp, 340nm/1500ot, hmotnost cca 2 tony, rozdiel 50rokov :40bd:
Ale ten v 1203ojke opravil učeň v prvej triede, bez pritomnosti majstra za pár šušňov. :4012:
Toto zmenšovanie objemu je vyťahovanie peniažkov z vreciek ľudí,pretože tento typ v recenziách je prezentovaný ako opravárenská dodávka, prepravca osôb, viac miestne rodinne auto, pohrebák, proste ako auto kde bude s nim zaobchádzane v rukavičkách, nie v rukaviciach.
Poriadne auto musí mať adekvátny objem k objemu a hmotnosti svojej karosérie. Škoda octavia 1,2?! Áno z roku 1954-1971. :4012:
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

Chlapci k dodavkams motorom 1.6 a 3 turbami ... len tolko máme na firme Fiat Ducato s motorom Iveco 2.8 L...ma to 14 rokov a stale slape...oproti spominanej dodavke tam chyba este jeden motor o objeme 1.2L ... pravdou je ze nase Ducato vozí nábytok cize nie je pretazovana,nemá klímu ale po dialnici to ficí z vychodu az do Prahy 160km/h...jedine co na nej odchadza je karoseria a tak sme ju dali kompletne opravit ..vyvarit a nastriekat...tie nove s motormi 2.3 su so spolahlivostou uz niekde inde...prikladom 2 rocne ducato starter v prdely po 25000 km+elektrika blbne.Kamaratia,ktorí robia kurierov a porovnaju co vydrzali starsie a novsie je zbytocne sa pytat...kazdy kto ma starsiu dodavku a je s nou spokojny do nej investuje a neriesi nove vymozenosti v aute ako su farebne displaye atd a ine sra.. cky...
danielpolacek
Príspevky: 91
Dátum registrácie: 14.12.2005 22:13
Bydlisko: 1. slobodné královské mesto/1238/
Zdieľať na Facebook

Re:

Príspevok od používateľa danielpolacek »

Renolt mal fenomenalne, absolutne fenomenalne 2.0d motory, ano presne v Espejsoch. Pre keru mariu ich pochovali a do tych novych uz-teraz-ne-espejsov davali len tie 1.6ky, to mi je zahadou.
[/quote]

Hellou
2.0 dci mal daleko od fenomenalneho motora.
Tento motor M9R,ktory sa daval aj do Trafica,X traila atd,bol konstrukcne dobre urobeny,ale zase tam stale odchadzali vstrekovace,hlavne tie piezoelektricke to bola katastrofa a nehovorim o tom ako tazko sa vytahovali,pretoze boli skorodovane a doslova zalepene v hlave,nocna mora pre majitela.
Obcas sa pri 350000 km roztrhla rozvodova retaz a k tomu pridajme dalsie problemy s dpf,egr atd.
Lepsi motor bol 2.0 hdi v Experte,Scude atd, to bol skutocne bezporuchovy motor,ktory vydrzal noše kilometrov.
A fenomenalnym by som nazval Mercedes 2.9 td,5 valec v Sprinteroch a Ečkach- to bola bomba,max spolahlivost a bezporuchovost😎

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných