Škoda Superb - výmena EGR a flash RJ motora
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
Škoda Superb - výmena EGR a flash RJ motora
Ahojte.
Musím vymeniť EGR, nie preto, že by sa zasekával ale mám poškodenú hriadeľ ovládania prepínacej klapky pre chladič spalín a veľké množstvo spalín uniká stade von.
Mám motor CFFB a EGR pôvodné a aj soft. (asi CF). Idem meniť za origo DQ.
Je bezpodmienečne nutné aktualizovať RJ motora po výmene EGR, alebo stačí prispôsobenie?
Má s tým niekto osobnú skúsenosť?
Musím vymeniť EGR, nie preto, že by sa zasekával ale mám poškodenú hriadeľ ovládania prepínacej klapky pre chladič spalín a veľké množstvo spalín uniká stade von.
Mám motor CFFB a EGR pôvodné a aj soft. (asi CF). Idem meniť za origo DQ.
Je bezpodmienečne nutné aktualizovať RJ motora po výmene EGR, alebo stačí prispôsobenie?
Má s tým niekto osobnú skúsenosť?
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nepises rok vyroby. CFFB je velmi pokrocila generacia dvojlitrov, prve verzie zacinali CAxx, CBxx.
Ak masinu nemas v zaruke, skus hrat kulancnu hru s autorizakom. Mozno. Zrejme nie, ale mozno. Soft sa oplati prehrat, autorizaky to robia v masovej miere pretoze samozrejme nemaju technicky na to aby riesili problemy, tak sa len hlupo spoliehaju ze softy ktore riesia / predchadzaju znamym problemom ich zachrania.
Nahrat novy software ale ma aj objektivny technicky dovod. Netreba sa plasit ale proste raz za X rokov to jednoducho nezaskodi, pokial sa nejedna o software "riesiaci" generalne oj...eby v zmysle emisii (spolu s mriezkou do sania, hahaha keby to bolo take jednoduche tak to spravia hned a nebudu riskovat multimiliardove pokuty).
Prehrat soft nielen v motorovej riadiacej jednotke, ale aj v inych. Kludne.
Ak masinu nemas v zaruke, skus hrat kulancnu hru s autorizakom. Mozno. Zrejme nie, ale mozno. Soft sa oplati prehrat, autorizaky to robia v masovej miere pretoze samozrejme nemaju technicky na to aby riesili problemy, tak sa len hlupo spoliehaju ze softy ktore riesia / predchadzaju znamym problemom ich zachrania.
Nahrat novy software ale ma aj objektivny technicky dovod. Netreba sa plasit ale proste raz za X rokov to jednoducho nezaskodi, pokial sa nejedna o software "riesiaci" generalne oj...eby v zmysle emisii (spolu s mriezkou do sania, hahaha keby to bolo take jednoduche tak to spravia hned a nebudu riskovat multimiliardove pokuty).
Prehrat soft nielen v motorovej riadiacej jednotke, ale aj v inych. Kludne.
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
Auto je vyrobené 11/2011 predané 9/2012, takže už je po záruke.
Na kulanciu isto nie, kedže všetko funguje. Akurát len výfukové spalini celkom pekne opálili aj ochranu vnútorného homokinetáku.
Len keď pôjdem prehrať soft, tak už dajú len ten čo rieši aj dieselgate.
Takže kôli tomu sa chcem vyhnúť prehratiu.
A načo riešiť a rýpať do niečoho čo funguje.
Na kulanciu isto nie, kedže všetko funguje. Akurát len výfukové spalini celkom pekne opálili aj ochranu vnútorného homokinetáku.
Len keď pôjdem prehrať soft, tak už dajú len ten čo rieši aj dieselgate.
Takže kôli tomu sa chcem vyhnúť prehratiu.
A načo riešiť a rýpať do niečoho čo funguje.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných