Audi A6 C7 2.0TDI, 3.0 TDI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 11.03.2009 15:10 Zdieľať na Facebook
Audi A6 C7 2.0TDI, 3.0 TDI
Ahoj viete mi prosim poskytnut nejake fakty ohladne tohto auta v 2.0 TDI a 3.0 TDI.
Rozhliadam sa po nette a kedze ich je docela dost s roznym poctom najazdeny km chcel by som mat predstavu co napr. vyzaduju pri 100 000km, 150 000km, 200 000km kvoli porovnaniu a predstave ked si auto odstaram a prioadny servis. Dik
Rozhliadam sa po nette a kedze ich je docela dost s roznym poctom najazdeny km chcel by som mat predstavu co napr. vyzaduju pri 100 000km, 150 000km, 200 000km kvoli porovnaniu a predstave ked si auto odstaram a prioadny servis. Dik
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ani na jeden sa nedá povedať že je zlý.Dokonca jeden a hlavne 3,0 vie poskytnúť ozaj velmi veľa,a ozaj si množstvo ľudí vie užívať.
Do kilometráže,teda kedy ešte vstupovať do kúpy a kedy už ani nie,nesmierne veľa rozpráva aj typ prevodu.Z toho logicky vyplynie že najmenej sa treba obávať servisu auta z klasickou ručne radenou prevodovkou,hoci aj tá vie prekvapiť velmi nepríjemne.
100 tis. je pohodové číslo a do 200 aj zväčša ostane tam,kde majiteľ tvrdohlavo a hlúpo neignoruje že to nie je auto vhodné na roznášku pizze.200 tis je číslo kde vhodnosť kúpy prvý raz treba zvažovať a rozhodovať sa podla znalosti pôvodu,servisnej histórie,spôsobu dovtedajšieho používania,a už tu je nevyhnutné kupovať len z jasnou odpoveďov z diagnostiky.Všetko sa automatom dupľuje.Dokonca aj budúce nároky na servis sa líšia,mení sa spôsob údržby,zhusťujú návštevy väčšinou autorizákov pretože odborníkov na CR motory VW ale aj automatov je minimum.A netreba si maľovať na ružovo,že ak sa problému chytí ako prvá dielňa čo to neovláda,určí osud auta niekedy už natrvalo.
Čo je poriadny servis ? Myslím že zanedbateľné percento ľudí vie,a mechanici sa k veciam minimálne vyjadrujú.Ale môžeme si aj to objasniť,ibaže sa páčiť nebude.
Poriadny servis je údržba...na SVK skoro neznámy pojem.Znamená to toľko,že pri 200 tis sa robí to a to,pri 300 to a to, a tak ďalej.Čo ale nie je nič iné,len to že tvoj mechanik má úplný prehlad o danom aute a podľa km nájazdu robí úkony,servis a výmeny dielov pred začatím problému.Čiže to nič iné nechce,len mať servisáka ktorý dokonale pozná práve tie etapy,kde čo a koľko km je dobrá životnosť,a kde začína jedna vec ničiť všetko okolo.
Ale na to,aby to fungovalo,musí poznať auto ešte z čias min nábehu km,a teda prakticky vie úplne o všetkom a všetko.Kedy čo a prečo,to čo robí robí po svojom vlastnom servise z predchadzajúceho obdobia a logicky vždy aj nasledovný bude robiť sám po sebe. Blbé ..že ? SVK to nepozná,tu sa opravuje,kým sú autá v garančke chodia tam,takže uniká spústa histórie,auto prejde úkonmi o ktorých ani autorizák sám nevie nič (stále nové softy) a keď sa dostane do neautorizovaného hoci aj ku géniovi,býva neskoro,a platí sa za to vysoká cena.Kým sa všetko čo sa z autom udeje urobí ako dôsledok problému,čert zobral také servisovanie.
Tieto novodobé CR si ale tento systém chaosu hlúposti a slepoty odskáču,a trocha pozorný človek ktorý vývoj sleduje to vie,ako strmhlav padajú ceny jazdeniek z novej éry.Čo láka kupovať...a tomu celkom rozumiem,drahé auto za smiešne peniaze.
Do kilometráže,teda kedy ešte vstupovať do kúpy a kedy už ani nie,nesmierne veľa rozpráva aj typ prevodu.Z toho logicky vyplynie že najmenej sa treba obávať servisu auta z klasickou ručne radenou prevodovkou,hoci aj tá vie prekvapiť velmi nepríjemne.
100 tis. je pohodové číslo a do 200 aj zväčša ostane tam,kde majiteľ tvrdohlavo a hlúpo neignoruje že to nie je auto vhodné na roznášku pizze.200 tis je číslo kde vhodnosť kúpy prvý raz treba zvažovať a rozhodovať sa podla znalosti pôvodu,servisnej histórie,spôsobu dovtedajšieho používania,a už tu je nevyhnutné kupovať len z jasnou odpoveďov z diagnostiky.Všetko sa automatom dupľuje.Dokonca aj budúce nároky na servis sa líšia,mení sa spôsob údržby,zhusťujú návštevy väčšinou autorizákov pretože odborníkov na CR motory VW ale aj automatov je minimum.A netreba si maľovať na ružovo,že ak sa problému chytí ako prvá dielňa čo to neovláda,určí osud auta niekedy už natrvalo.
Čo je poriadny servis ? Myslím že zanedbateľné percento ľudí vie,a mechanici sa k veciam minimálne vyjadrujú.Ale môžeme si aj to objasniť,ibaže sa páčiť nebude.
Poriadny servis je údržba...na SVK skoro neznámy pojem.Znamená to toľko,že pri 200 tis sa robí to a to,pri 300 to a to, a tak ďalej.Čo ale nie je nič iné,len to že tvoj mechanik má úplný prehlad o danom aute a podľa km nájazdu robí úkony,servis a výmeny dielov pred začatím problému.Čiže to nič iné nechce,len mať servisáka ktorý dokonale pozná práve tie etapy,kde čo a koľko km je dobrá životnosť,a kde začína jedna vec ničiť všetko okolo.
Ale na to,aby to fungovalo,musí poznať auto ešte z čias min nábehu km,a teda prakticky vie úplne o všetkom a všetko.Kedy čo a prečo,to čo robí robí po svojom vlastnom servise z predchadzajúceho obdobia a logicky vždy aj nasledovný bude robiť sám po sebe. Blbé ..že ? SVK to nepozná,tu sa opravuje,kým sú autá v garančke chodia tam,takže uniká spústa histórie,auto prejde úkonmi o ktorých ani autorizák sám nevie nič (stále nové softy) a keď sa dostane do neautorizovaného hoci aj ku géniovi,býva neskoro,a platí sa za to vysoká cena.Kým sa všetko čo sa z autom udeje urobí ako dôsledok problému,čert zobral také servisovanie.
Tieto novodobé CR si ale tento systém chaosu hlúposti a slepoty odskáču,a trocha pozorný človek ktorý vývoj sleduje to vie,ako strmhlav padajú ceny jazdeniek z novej éry.Čo láka kupovať...a tomu celkom rozumiem,drahé auto za smiešne peniaze.
-
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 11.03.2009 15:10 Zdieľať na Facebook
Nikdy som neriesil kto ake auto ma kedze to nejde z mojej penazenky. Ja nemam problem ani s 2.0 TDI ked mi niekto napise ze tie 3.0 su kurvitka respektive naopak tak sa zameram na tu druhu motorizaciu. Preto to porovnanie. Nemam ani problem s tym ked take auto riadi mlady ked to ma v hlave pokope preco nie.
-
- Príspevky: 1261
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Lubos Zimovcak, momentalne mam pod kapotou 550PS a 800Nm (benzinovych) a ver, ze to dokazem vyuzit. Ono nejde len o maximalku (teda u mna urcite nie), ale o pruzne zrychlenie a zopar inych veci okolo toho, je to debata na dlho, ale len s niekym komu auta nesluzia len ako spotrebny tovar ale su prenho vasnou a uzivaju si kazdy meter jazdy, takze tu sa o tom viac rozpisovat nebudem, ked citam komentare typu: naco ti to bude, kde to vyuzijes atd...
PS: na tu sprostost, ze to iste mi da aj 2.0hdi, sa ani neda reagovat...
PS: na tu sprostost, ze to iste mi da aj 2.0hdi, sa ani neda reagovat...
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 1261
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
- jasné že to využiješ - otázka je reálny prínos lebo že budeš skor na červenej ako iní síce poteší ale význam? Obiehanie? Jasné, ostatní obiehať nemôžu, povedzme 100kW je na obiehanie sakra málo....leonNL napísal:Lubos Zimovcak, momentalne mam pod kapotou 550PS a 800Nm (benzinovych) a ver, ze to dokazem vyuzit. Ono nejde len o maximalku (teda u mna urcite nie), ale o pruzne zrychlenie a zopar inych veci okolo toho, je to debata na dlho, ale len s niekym komu auta nesluzia len ako spotrebny tovar ale su prenho vasnou a uzivaju si kazdy meter jazdy, takze tu sa o tom viac rozpisovat nebudem, ked citam komentare typu: naco ti to bude, kde to vyuzijes atd...
PS: na tu sprostost, ze to iste mi da aj 2.0hdi, sa ani neda reagovat...
Čiže naopak keď čítam komentáre aké nutné je mať 4x4 na Slovensku či 550 koní - tiež mi je smiešno...
-
- Príspevky: 1261
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Hjundai, tiez neviem pochopit xy ludi, ktori vlastnia (podla mna) milion zbytocnosti, no smiesne mi to nie je a vonkoncom sa s takymi ludmi nebudem pustat do debaty, lebo ich zaluby nie su mojimi a do veci do ktorych sa ini rozumeju a v com maju zalubu, sa ja nerozumiem a nic mi to nehovori...
A preto povazujem za uplne zbytocne vysvetlovat ti a tebe podobnym (evidentne konzumentom) preco a ako... Skus len pochopit, ze niekto ma zalubu vo vykonnych autach, v dynamickej jazde a vo vsetkom co s tym suvisi...
A preto povazujem za uplne zbytocne vysvetlovat ti a tebe podobnym (evidentne konzumentom) preco a ako... Skus len pochopit, ze niekto ma zalubu vo vykonnych autach, v dynamickej jazde a vo vsetkom co s tym suvisi...
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 02.09.2016 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
Leon-David si vymenil vacsi kompresor na tej 55amg ci len soft alebo si vymenil za 5,5 s biturbom? Inak nemam problem ist na rozky do lidlu na slabsej atmosfere ale miesat tu dristy ,ze silnejsie auto clovek nevyuzije lebo staci aj pomalsie a,ze je to skoro rovnake vozenie je pekna sprostost a kto vyskusa silnejsie co je aj navykove tak do slabsieho sa mu uz velmi nechce Len zase skoda,ze tie novsie su rychle ale zvukovy prejav maju taky sterilny kdezto ta stara 55amg mala este stary poctivy hutny zvuk z starej skoly co uz ani nova amg nema a male prditko duplom Ale amerika s 5,7hemi alebo srt este ma to ,,hrmenie,, pri nastartovani a pri pridani plynu sa az vlasy najezia ale par ludom to tu skoda vysvetlovat -staci,ze to robi phu a na displeji 5,2priemer Ale mate pravdu silne auta maju jednu vec nedoriesenu. Maju malu nadrz a lezie to na nervy casto behat na cerpacku
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 22.11.2010 13:08 Zdieľať na Facebook
VELMI DOBRY POSTREH. Keby takto rozmyslal kazdy druhy slovak, sme daleko pred Svajciarskom...lubos zimovcak napísal:a ešte mi povedz, KDE tých 230 koní, či kolko využiješ ?:))
obyčajný 2.0 TDi/ HDi Ti dá to isté a s polovičnou/ resp. o 1/3 nižšou spotrebou...
až si ročník 96, ani nesranduj....
P.S. už začnite konečne kupovať autá ako chladničky, či TV..., nie sú to žiadne "poklady"!!, ale obyčajné presúvadlá...
-
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
- Bydlisko: KE Zdieľať na Facebook
Mne napr. nedava zmysel 2.0 tdi, co chrochta, trasie, ma nizsiu spotrebu o 20% a vykon nizsi o cca 50% (ak beriem 103 vs 150). z toho mi proste vychadza jednoznacne lepsie 6 valec. Dalsia vec je ze so 6 valcom spravidla je lepsia vybava. A to iste vzdy plati aj pri 320d vs 330d, ci c220cdi vs c320cdi. Jedine mozno niekto moze namietat ze u audi koli ulozeniu motora bude V6 horsie zatacat ako R4, ale audi bude vzdy horsie zatacat (rozlozenie vahy) oproti zadkolkovym BMW a MB - ale lepsie zas na dialnici.
Co sa tyka tohto auta hlavne je rozdiel automat CVT a automat HDM, ktovie ci tam nieje aj automat DSG. Ak ani v jendom nemenili olej dost pruser, inac ak je starana edokaze aj HDM automat dlho vydrzat - tiptronic v audi svete.
Co sa tyka tohto auta hlavne je rozdiel automat CVT a automat HDM, ktovie ci tam nieje aj automat DSG. Ak ani v jendom nemenili olej dost pruser, inac ak je starana edokaze aj HDM automat dlho vydrzat - tiptronic v audi svete.
2022 dacia jogger LPG
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
2.0TDI manual oservisujes lacnejsie a tiez spotreba bude o 2 litre nizsia ...
o kvalite a zivotnosti sa u VW group nebavme ...
su stavane na 200.000 km a potom problemy cize si priplat za pekny kus a pri 200 radsej predat
o kvalite a zivotnosti sa u VW group nebavme ...
su stavane na 200.000 km a potom problemy cize si priplat za pekny kus a pri 200 radsej predat
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných