Peugeot 406 2.0 Hdi 80 kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

webster88
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 12.06.2013 19:10
Zdieľať na Facebook

Peugeot 406 2.0 Hdi 80 kw

Príspevok od používateľa webster88 »

Zdravím , prišiel som si semz opäť po radu , pred časom som kupil dalšieho Peugeota , konkretne 406 2.0 hdi 80kw 1999 s kodom motora RHZ a najazdom 237xxx, servis pravidelný nie az ked sa nieco pokazy.
No ide o to ze asi pred 2-oma tyzdnami mi auto padlo do nudzaku , zacal som teda patrať čo by to mohlo sposobovať , servisak mi poradil aby som vycistil IC-cko , tak som sa do toho pustil , výsledok bol nasledovný , po odpojení hadic od sania až za IC-ko, vykvapkalo z tých hadíc asi pol deci oleja (inak medzi výmenami nic nedolievam , kolko nalejem tolko vypustim), ked som to vsetko vyčistil a zlozil vsetko dokopy , tak po nastartovani mi asi po 2-och sekundach zhasla kontrolka motora a auto šlo v poriadku , no vcera mi opäť padol do nudzaku , vobec neviem co by to mohlo sposobovať , pokial ste sa s niečím rovnakým alebo podobným stretli , tak ocením postrehy a rady ako to vyriešiť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nedá sa povedať že poradil zle,skôr nedostatočne.IC treba skontrolovať ak sa čosi nepozdáva spotreba oleja,tak sa kontroluje či sa v ňom nevytvára zásoba.Do núdze ale môže,a u Hdi sa stane asi najčastejšie že je problém z EGR -kom,čiže je dôležité občas pozrieť do jeho hrdla aký je stav zanenesia.Ďalší častý dôvod je zlá informácia o prietoku vzduchu,čiže váha vzduchu.Je nutné vychádzať z toho,za akých okolností núdzový nastane,ideálne pozrieť do diagnostiky a vrátane freeze frame.Odsledovanie mechanizmu núdzového je základná informácia.
Už iba malá rada,na to sa vyprdni čo kto ako opravoval,to sa týkalo jeho stroja,nie tvojeho.
webster88
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 12.06.2013 19:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa webster88 »

Ďakujem pekne za odpoveď , takže opätovne vyčistim ic-cko , kompletne sanie a EGR-ko , ešte ma napadla jedna otázka je lepšie zaslepit EGR-ko alebo ho vyčistiť a nechať v prevádzke
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

webster88 napísal:Ďakujem pekne za odpoveď , takže opätovne vyčistim ic-cko , kompletne sanie a EGR-ko , ešte ma napadla jedna otázka je lepšie zaslepit EGR-ko alebo ho vyčistiť a nechať v prevádzke

IC nie...ale EGR a pozrieť do sania na stav.Teraz uvažujem že by bolo vhodné pozrieť aj prepojenie sania z odvetraním olejových pár či nemá problém.
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Castym problemom je aj regulator tlaku paliva.

No bez diagnostiky je to vsetko len tapanie...
Napísať odpoveď

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných