Peugeot 406 2.0 Hdi 80 kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 12.06.2013 19:10 Zdieľať na Facebook
Peugeot 406 2.0 Hdi 80 kw
Zdravím , prišiel som si semz opäť po radu , pred časom som kupil dalšieho Peugeota , konkretne 406 2.0 hdi 80kw 1999 s kodom motora RHZ a najazdom 237xxx, servis pravidelný nie az ked sa nieco pokazy.
No ide o to ze asi pred 2-oma tyzdnami mi auto padlo do nudzaku , zacal som teda patrať čo by to mohlo sposobovať , servisak mi poradil aby som vycistil IC-cko , tak som sa do toho pustil , výsledok bol nasledovný , po odpojení hadic od sania až za IC-ko, vykvapkalo z tých hadíc asi pol deci oleja (inak medzi výmenami nic nedolievam , kolko nalejem tolko vypustim), ked som to vsetko vyčistil a zlozil vsetko dokopy , tak po nastartovani mi asi po 2-och sekundach zhasla kontrolka motora a auto šlo v poriadku , no vcera mi opäť padol do nudzaku , vobec neviem co by to mohlo sposobovať , pokial ste sa s niečím rovnakým alebo podobným stretli , tak ocením postrehy a rady ako to vyriešiť
No ide o to ze asi pred 2-oma tyzdnami mi auto padlo do nudzaku , zacal som teda patrať čo by to mohlo sposobovať , servisak mi poradil aby som vycistil IC-cko , tak som sa do toho pustil , výsledok bol nasledovný , po odpojení hadic od sania až za IC-ko, vykvapkalo z tých hadíc asi pol deci oleja (inak medzi výmenami nic nedolievam , kolko nalejem tolko vypustim), ked som to vsetko vyčistil a zlozil vsetko dokopy , tak po nastartovani mi asi po 2-och sekundach zhasla kontrolka motora a auto šlo v poriadku , no vcera mi opäť padol do nudzaku , vobec neviem co by to mohlo sposobovať , pokial ste sa s niečím rovnakým alebo podobným stretli , tak ocením postrehy a rady ako to vyriešiť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nedá sa povedať že poradil zle,skôr nedostatočne.IC treba skontrolovať ak sa čosi nepozdáva spotreba oleja,tak sa kontroluje či sa v ňom nevytvára zásoba.Do núdze ale môže,a u Hdi sa stane asi najčastejšie že je problém z EGR -kom,čiže je dôležité občas pozrieť do jeho hrdla aký je stav zanenesia.Ďalší častý dôvod je zlá informácia o prietoku vzduchu,čiže váha vzduchu.Je nutné vychádzať z toho,za akých okolností núdzový nastane,ideálne pozrieť do diagnostiky a vrátane freeze frame.Odsledovanie mechanizmu núdzového je základná informácia.
Už iba malá rada,na to sa vyprdni čo kto ako opravoval,to sa týkalo jeho stroja,nie tvojeho.
Už iba malá rada,na to sa vyprdni čo kto ako opravoval,to sa týkalo jeho stroja,nie tvojeho.
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 12.06.2013 19:10 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
webster88 napísal:Ďakujem pekne za odpoveď , takže opätovne vyčistim ic-cko , kompletne sanie a EGR-ko , ešte ma napadla jedna otázka je lepšie zaslepit EGR-ko alebo ho vyčistiť a nechať v prevádzke
IC nie...ale EGR a pozrieť do sania na stav.Teraz uvažujem že by bolo vhodné pozrieť aj prepojenie sania z odvetraním olejových pár či nemá problém.
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných