Studený motor

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Este si na fore miesto u plynara ??? Kludne mozes mat posunute benzinove mapy kvoli zle nastavenemu plynu a nez nabehne lambda regulacia tak to proste ide z tych zlych map...TY s tym nic nespravis ! Nemusis mat nic pokazene, iba plynar vidi pricinu...pripadne diagnostikar mechanik ale ten ta stejne posle k nemu
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
zsc
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 22.09.2016 13:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zsc »

Ďakujem za rady :2f93:
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Je to ten plyn v saní ako píše aristoteles. Keď vypneš plyn celkom už neprepúšťa lebo sa vypína na ventile pred reduktorom. Pár krát som sa stretol aj ja s touto závadou, ale ja mám autá nastavené tak že už štartujú na plyn. lol (benzín je drahý)
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Daj vediet ako si pochodil...
pufo20
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 12.11.2011 21:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pufo20 »

Caute. Aj ste doriesili tento problem? Popravde mam tento isty problem. Vymeneny senzor tepl motora, skontrolovane sanie /hadice, ventily/. Vsetko ok. Jedine co som si vsimol, ze asi prepusta ten reduktor na lpg - brc. Ale smerom von do motorovej casti. Pravdepodobne nie dalej ku vstrekom i ked ruku do ohna za to nedam. Rad by som vedel ako ste to doriesili.
Auto Ford cmax, mk2 syda, 2.0 i + lpg brc /fabricky/
Auto na studeny start zdochne niekedy. Niekedy padnu otacky hned z 1500 na 400-450 a dusi ho. Ak sa udrzi nastartovane tak toto dusenie trva tak 20s.potom sa otacky dostanu na 1100 a drzia. Auto uz potom neblbne. Ani pri dalsich startoch ked nie je motor vychladnuty. Toto sa sem tam neudeje ked je auto na slnku vyhriate. Studeny start a hned drzi tych 1100 - 1200. Mal som to v oprave u znameho ale neprisli na nic. Vymenili a skontrolovali to co som pisal hore plus termostat. Vsetko ok. Aj na PC malo auto vsetky merane hodnoty ako nove. Neviem co dalej. Poradte pls.

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných