Studený motor
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
Este si na fore miesto u plynara ??? Kludne mozes mat posunute benzinove mapy kvoli zle nastavenemu plynu a nez nabehne lambda regulacia tak to proste ide z tych zlych map...TY s tym nic nespravis ! Nemusis mat nic pokazene, iba plynar vidi pricinu...pripadne diagnostikar mechanik ale ten ta stejne posle k nemu
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 779
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 12.11.2011 21:57 Zdieľať na Facebook
Caute. Aj ste doriesili tento problem? Popravde mam tento isty problem. Vymeneny senzor tepl motora, skontrolovane sanie /hadice, ventily/. Vsetko ok. Jedine co som si vsimol, ze asi prepusta ten reduktor na lpg - brc. Ale smerom von do motorovej casti. Pravdepodobne nie dalej ku vstrekom i ked ruku do ohna za to nedam. Rad by som vedel ako ste to doriesili.
Auto Ford cmax, mk2 syda, 2.0 i + lpg brc /fabricky/
Auto na studeny start zdochne niekedy. Niekedy padnu otacky hned z 1500 na 400-450 a dusi ho. Ak sa udrzi nastartovane tak toto dusenie trva tak 20s.potom sa otacky dostanu na 1100 a drzia. Auto uz potom neblbne. Ani pri dalsich startoch ked nie je motor vychladnuty. Toto sa sem tam neudeje ked je auto na slnku vyhriate. Studeny start a hned drzi tych 1100 - 1200. Mal som to v oprave u znameho ale neprisli na nic. Vymenili a skontrolovali to co som pisal hore plus termostat. Vsetko ok. Aj na PC malo auto vsetky merane hodnoty ako nove. Neviem co dalej. Poradte pls.
Auto Ford cmax, mk2 syda, 2.0 i + lpg brc /fabricky/
Auto na studeny start zdochne niekedy. Niekedy padnu otacky hned z 1500 na 400-450 a dusi ho. Ak sa udrzi nastartovane tak toto dusenie trva tak 20s.potom sa otacky dostanu na 1100 a drzia. Auto uz potom neblbne. Ani pri dalsich startoch ked nie je motor vychladnuty. Toto sa sem tam neudeje ked je auto na slnku vyhriate. Studeny start a hned drzi tych 1100 - 1200. Mal som to v oprave u znameho ale neprisli na nic. Vymenili a skontrolovali to co som pisal hore plus termostat. Vsetko ok. Aj na PC malo auto vsetky merane hodnoty ako nove. Neviem co dalej. Poradte pls.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných