VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 25.05.2018 16:15 Zdieľať na Facebook
log
Ahoj kukol by sa mi na log.
Audi A4 1.9 Tdi (AVF) + chip
Rovina,1 osoba, 4 p.stupen.
https://uloz.to/!95fi7hF16oji/audia4-csv
Audi A4 1.9 Tdi (AVF) + chip
Rovina,1 osoba, 4 p.stupen.
https://uloz.to/!95fi7hF16oji/audia4-csv
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 25.05.2018 16:15 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Na koľko je to "potlačené" ? Musí to ísť podla časových značiek dobre,celkom zaujímavá by info o reálnej spotrebe.Ten čip už požaduje dobrý technický stav,hoci aj to je pravda že v súčasnosti ak by zrovna aj ojnice povyletovali je všetko získateľné za historicky najsmiešnejšie ceny (nebavím sa o slovenských cenách) takže by sa nič moc nedialo.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 25.05.2018 16:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 25.05.2018 16:15 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 25.05.2018 16:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 08.05.2015 21:23 Zdieľať na Facebook
Ahojte.Pridavam log uz s novou vahou:
https://ulozto.sk/!yEJpcLeFAFe6/log-01- ... ha-atd-csv
Auto ide o nieco lepsie a pri zoslapnuti uz nedymí ako pri starej vahe.Opticky chodi variabilka dobre,ale bude treba ist asi pod auto a rozobrat to a rozchodit.Podtlak je v poriadku,ziadne netesnosti.
Vacu dáva -0,8 baru.
Vaha je nova origo BOSCH ale aj tak dava akosi malo a to je novy filter,kanal k filtru cisty, egr cisty, parohy ciste.
Este som nekontroloval cooler a hadice knemu.
Co mam este pozriet?
Problem cislo 2. vstrek na valci 3 ma korekcie okolo 1,1mg.
Chcem ho dat vymenit.
Zatial som skontroloval:
Vsetko kontrolovane pri zohriatom motore.
-cerpoadlo v nadrzi da cez liter za 30 sec. Tlak som nemeral-musim zohnat tecko.
-tandem 1000 ot/min 3bar
2000 ot/min 6bar
3000 ot/min 8bar
4000 ot/min 9bar
-kompresia valec 1. 480 psi korekcie +0,1
2. 490 psi korekcie +0,1
3. 510 psi korekcie +1,1
4. 480 psi korekcie -1,1
Poradie zapalovania je 1-3-4-2, takze sa da povedat ze 4. ma rovnaku hodnotu vstreku ako 1. a 2. ked ze 4. odvodzuje davku od 3. alebo zle uvazujem?
Motor ide celkom kludne zatial sa 3. vstrek neporejavuje nejak citelne.
Chcem sa opytat co este pozriet pred vymenou?
Bolo by dobre sa pozriet asi pod veko ako to tam vyzera?
Motor je 1,9 ATD 74kw golf 4x4 2005 210000km
Pan mhlavaty bolo by to mozne vymenit aj u vas +rozvody,hyd.z... ak ano kolko by to stalo diely plus praca?
https://ulozto.sk/!yEJpcLeFAFe6/log-01- ... ha-atd-csv
Auto ide o nieco lepsie a pri zoslapnuti uz nedymí ako pri starej vahe.Opticky chodi variabilka dobre,ale bude treba ist asi pod auto a rozobrat to a rozchodit.Podtlak je v poriadku,ziadne netesnosti.
Vacu dáva -0,8 baru.
Vaha je nova origo BOSCH ale aj tak dava akosi malo a to je novy filter,kanal k filtru cisty, egr cisty, parohy ciste.
Este som nekontroloval cooler a hadice knemu.
Co mam este pozriet?
Problem cislo 2. vstrek na valci 3 ma korekcie okolo 1,1mg.
Chcem ho dat vymenit.
Zatial som skontroloval:
Vsetko kontrolovane pri zohriatom motore.
-cerpoadlo v nadrzi da cez liter za 30 sec. Tlak som nemeral-musim zohnat tecko.
-tandem 1000 ot/min 3bar
2000 ot/min 6bar
3000 ot/min 8bar
4000 ot/min 9bar
-kompresia valec 1. 480 psi korekcie +0,1
2. 490 psi korekcie +0,1
3. 510 psi korekcie +1,1
4. 480 psi korekcie -1,1
Poradie zapalovania je 1-3-4-2, takze sa da povedat ze 4. ma rovnaku hodnotu vstreku ako 1. a 2. ked ze 4. odvodzuje davku od 3. alebo zle uvazujem?
Motor ide celkom kludne zatial sa 3. vstrek neporejavuje nejak citelne.
Chcem sa opytat co este pozriet pred vymenou?
Bolo by dobre sa pozriet asi pod veko ako to tam vyzera?
Motor je 1,9 ATD 74kw golf 4x4 2005 210000km
Pan mhlavaty bolo by to mozne vymenit aj u vas +rozvody,hyd.z... ak ano kolko by to stalo diely plus praca?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 08.05.2015 21:23 Zdieľať na Facebook
Takze variabilka skontrolovana, tiahlo na duchadle chodi uplne lahucko, banka tiez v poriadku.
Na skusku som skratil tiahlo o 2mm-log s nazvom skratena
Vysledok nebol uspokojivy.
Prehodenie N75 z druheho auta-log s nazvom N75
Vysledok prekvapil ide sa kupovat nove N75
https://ulozto.sk/tam/_zwFSEFprZK9Q
Casom sa mozno pohram este trosku s tiahlom.
Takze na aute bola slaba vaha, dlhe tiahlo, a chybne n75.
Na skusku som skratil tiahlo o 2mm-log s nazvom skratena
Vysledok nebol uspokojivy.
Prehodenie N75 z druheho auta-log s nazvom N75
Vysledok prekvapil ide sa kupovat nove N75
https://ulozto.sk/tam/_zwFSEFprZK9Q
Casom sa mozno pohram este trosku s tiahlom.
Takze na aute bola slaba vaha, dlhe tiahlo, a chybne n75.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 29.05.2018 01:20 Zdieľať na Facebook
Vedeli by ste sa mi, prosím vás, niekto pozrieť na tento log?
Seat Leon 1.9 TDI 110kW ARL, séria bez úprav.
Mierny kopec, 4. stupeň, na 4000 ot. som sa nedostal kvôli núdzáku v 3000 ot.
https://ulozto.sk/!RjpWh0ea3sYa/log-01-001-010-011-csv
Ďakujem..
Seat Leon 1.9 TDI 110kW ARL, séria bez úprav.
Mierny kopec, 4. stupeň, na 4000 ot. som sa nedostal kvôli núdzáku v 3000 ot.
https://ulozto.sk/!RjpWh0ea3sYa/log-01-001-010-011-csv
Ďakujem..
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných