VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

funky61
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 25.05.2018 16:15
Zdieľať na Facebook

log

Príspevok od používateľa funky61 »

Ahoj kukol by sa mi na log.
Audi A4 1.9 Tdi (AVF) + chip
Rovina,1 osoba, 4 p.stupen.
https://uloz.to/!95fi7hF16oji/audia4-csv
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Podla hodnôt by som očakával že to ide velmi agilne a pneumatiky prehrabne aj v trojke.Je to kúsok od toho že padne do núdzáku pre presiahnutý tlak preplňovania.Čipované to je vysoko,tak snáď sa pred čipom overoval stav motora
funky61
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 25.05.2018 16:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa funky61 »

Budem musiet dat turbo vycistit, lebo uz prefukuje 2700mbar poziadavku 2448mbar o dost.Chip BH motor sport a ked som tam prisiel Brano povedal ze motor je v super kondicii.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ja osobne by som jediné (predbežne) urobil že predĺžim nastavenie variability na banke cca pridám na skúšku plus 2 mm na závite,a potom doladím
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Na koľko je to "potlačené" ? Musí to ísť podla časových značiek dobre,celkom zaujímavá by info o reálnej spotrebe.Ten čip už požaduje dobrý technický stav,hoci aj to je pravda že v súčasnosti ak by zrovna aj ojnice povyletovali je všetko získateľné za historicky najsmiešnejšie ceny (nebavím sa o slovenských cenách) takže by sa nič moc nedialo.
funky61
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 25.05.2018 16:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa funky61 »

176koni 384 Nm
Spotreba po meste brnkacky 1,2,3,4 8l ale mimo mesta 4.5 - 5.5 záleží od nohy napr. Chrovacko 4 os. 225/40R18 5,2 l tempomat 140-150.
funky61
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 25.05.2018 16:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa funky61 »

Doma v PC mam aj graf zo stolice hodím ti ho sem potom.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To som predpokladal,musí to slušne tlačiť.Čo som pozeral a porovnával (ktoré som ja logoval) tak mám predstavu ako ide,ak je to Golf čo nemá váhu treba ozaj pokojnú pravú nohu
funky61
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 25.05.2018 16:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa funky61 »

Ako aj v A4 to je slušné aj keď už som si za, tých 5 rokov tak na to zvykol, že by som už pristál aj na viac :)
dandb
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 08.05.2015 21:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dandb »

Ahojte.Pridavam log uz s novou vahou:
https://ulozto.sk/!yEJpcLeFAFe6/log-01- ... ha-atd-csv
Auto ide o nieco lepsie a pri zoslapnuti uz nedymí ako pri starej vahe.Opticky chodi variabilka dobre,ale bude treba ist asi pod auto a rozobrat to a rozchodit.Podtlak je v poriadku,ziadne netesnosti.
Vacu dáva -0,8 baru.
Vaha je nova origo BOSCH ale aj tak dava akosi malo a to je novy filter,kanal k filtru cisty, egr cisty, parohy ciste.
Este som nekontroloval cooler a hadice knemu.
Co mam este pozriet?
Problem cislo 2. vstrek na valci 3 ma korekcie okolo 1,1mg.
Chcem ho dat vymenit.
Zatial som skontroloval:
Vsetko kontrolovane pri zohriatom motore.
-cerpoadlo v nadrzi da cez liter za 30 sec. Tlak som nemeral-musim zohnat tecko.
-tandem 1000 ot/min 3bar
2000 ot/min 6bar
3000 ot/min 8bar
4000 ot/min 9bar
-kompresia valec 1. 480 psi korekcie +0,1
2. 490 psi korekcie +0,1
3. 510 psi korekcie +1,1
4. 480 psi korekcie -1,1
Poradie zapalovania je 1-3-4-2, takze sa da povedat ze 4. ma rovnaku hodnotu vstreku ako 1. a 2. ked ze 4. odvodzuje davku od 3. alebo zle uvazujem?
Motor ide celkom kludne zatial sa 3. vstrek neporejavuje nejak citelne.
Chcem sa opytat co este pozriet pred vymenou?
Bolo by dobre sa pozriet asi pod veko ako to tam vyzera?
Motor je 1,9 ATD 74kw golf 4x4 2005 210000km
Pan mhlavaty bolo by to mozne vymenit aj u vas +rozvody,hyd.z... ak ano kolko by to stalo diely plus praca?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Odpoveď je v ss
dandb
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 08.05.2015 21:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dandb »

Takze variabilka skontrolovana, tiahlo na duchadle chodi uplne lahucko, banka tiez v poriadku.
Na skusku som skratil tiahlo o 2mm-log s nazvom skratena
Vysledok nebol uspokojivy.
Prehodenie N75 z druheho auta-log s nazvom N75
Vysledok prekvapil ide sa kupovat nove N75
https://ulozto.sk/tam/_zwFSEFprZK9Q
Casom sa mozno pohram este trosku s tiahlom.
Takze na aute bola slaba vaha, dlhe tiahlo, a chybne n75.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Posledný log potrebuje iba predĺženie tyčky varia,odskúšať skusmo po 1 mm
pafo394
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 29.05.2018 01:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pafo394 »

Vedeli by ste sa mi, prosím vás, niekto pozrieť na tento log?
Seat Leon 1.9 TDI 110kW ARL, séria bez úprav.
Mierny kopec, 4. stupeň, na 4000 ot. som sa nedostal kvôli núdzáku v 3000 ot.

https://ulozto.sk/!RjpWh0ea3sYa/log-01-001-010-011-csv

Ďakujem..
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zrejme sa nevráti variabilita alebo je zapečená v polohe "najviac"
prípadne netesný N75 (stále otvorený)

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných