Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D - piskanie, rezonancia brzd

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mitsubishi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

frizinko
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 22.05.2018 08:42
Zdieľať na Facebook

Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D - piskanie, rezonancia brzd

Príspevok od používateľa frizinko »

Ahojte, nedavno mi na lanceri menili tycky stabilizatorov na zadnej naprave, na pravej tycke som mal vybity cap. Par dni na to som pri prudsom zatcani vpravo pri cca 90-100km/h zacal pocut jemnu rezonanciu od (asi) praveho zadneho kolesa. niekedy to robi, niekedy nie. okrem toho sa ale k tomu niekdy pridalo aj piskanie, nie suvisle, ale cyklicke, ako sa otaca koleso, tiez to robi pri zatacani (40-50km/h) ale trosku aj pri priamej jazde. staci trosku stlacit brzdu a vacsinou piskanie prestane. vsetko to ale robi len "niekedy". zadne brzdy maju cca 50t km, kotuce aj dosticky vyzeraju byt ok. Neviete cim to moze byt?
sjaro
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sjaro »

Kryci plech za kotučom sa opiera o kotuč alebo sa hlasi ložisko na vymenu, teoreticky ak pri vymene čapu mali dolu naboj možno ho zabudli dotiahnut, dvihni koleso a skus s nim pohybat.
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

prve mi napadlo ze zatlacili plech co chrani pred vodou kotuc

piskanie bud kamienok skocil medzi brzd. dosku a kotuc alebo ti ostavaju visiet brzd. dosky - nevracaju sa spat bud koli tomu ze volne nechodia a su zaseknute v strmeni (staci obrusit z dlzky dosku v tej kovovej casti) alebo mas zapeceny piestik strmena - to treba rozobrat
rezonanciu ak spravne chapem mozu sposobovat prehriate krive kotuc(e) z vyssie uvedeneho dovodu - da sa skusit tak ze za pomalej jazdy potiahnes rucnu a ta rezonancia je vtedy silnejsia - neskor citit viac pri brzdeni ak sa to bude zhorsovat
po dlhsej jazde chyt disk ci jedna strana nie je tepla alebo ked zastavujes tak pred uplnym zastavenim post brzdu a auto ma ist volne jemne dalej, zastat velmi pozvolne

ked ti hucia loziska zistis tak, ze pri pravotocivej zakrute huci lave a opacne

posledna vec - nieco odfusovali pri vymene tyciek ale tam sa toho snad okrem zahnutia plechu neda verim aj ked mechanici je tema na dlho ...
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
sjaro
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sjaro »

S tou diagnostikou ložísk budem trochu oponovať, loziska kolies su dvojrade a môže robit problem aj vnutorna čast a vtedy je to opačne.
keyness
Príspevky: 686
Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyness »

Neoponuj s tymi loziskami, ide totiz o celkove vacsie zatazenie loziska ako celku nie kazdy rad v jednom samostatne
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Kam točíš a ktorá strana hučí...nikto nespočíta koľko dobrých sa vymenilo ale hlavne koľko zlých sa nevymenilo !!!! Pretože príde auto kde už jedno vymenené je,no len smola asi ľudia nevedia rozlíšiť ktorá strana je ľavá a ktorá pravá,takže...ako na vojne - seno/slama ľavá pravá
Takže...meniť treba to,ktoré hučí a nie to ktoré je nalavo či napravo
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Takže , NApravo, NAľavo , vždy v smere jazdy !

Teda vodičová strana je ĽAVÁ !!!

Nie tak,že sa postavim pred kapotu, čelne ku autu a tak určím pravú a ľavú stranu, takto NIE ! :3020:
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Lacko, zase ti unikla podstata veci.
Prečítaj si ešte raz poriadne to, čo nad tebou napísal človek, ktorý sa tomu rozumie a nie ako ty že iba rozumuje.
Troška ti poradím, v jednom náboji sú obvykle dve ložiská alebo jedno dvojradové, takže napr. na LZ kolese jedno hučí keď sa zatáča doprava, druhé keď doľava.
frizinko
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 22.05.2018 08:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa frizinko »

Loziska som skusal, vyzerali ok. po jazde som zistil ze lave zadne koleso je oproti ostatnym horuce. Nakoniec sa zistilo ze sa zasekavala brzdova platnicka - ako pisal autokomplet.

Dakujem vsetkym za odpovede a za rady.
Napísať odpoveď

Návrat na "Mitsubishi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní