Mercedes CDI 200 - nudzovy rezim po chiptuningu

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

andy220
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 25.12.2013 10:33
Zdieľať na Facebook

Mercedes CDI 200 - nudzovy rezim po chiptuningu

Príspevok od používateľa andy220 »

Pani tak problem sa odhalil priamo u dealer Mercedesu, preco pada moj CDI 200 do nudzoveho rezimu pri podlahe a vysokej zatazi motora. Ciptuning zvysil plniaci tlak turba a potrhalo intercooler a hadice. Takze prva vec idem kupit celokovovy intercooler tu http://fmic.eu/home/11-intercooler-550x180x65mm.html. Problem su vysokotlake hadice na moj motor. Su univerzal silikon kity , ale to nemam sancu natvarovat na moj potrebny tvar. http://eshop.renovak.cz/silikonove-hadi ... ove-hadice Pani nporadi niekto kde zohnat potrebny piping na moj OM646.811? Vdaka
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Celé tvoje riešenie je ako škriabať sa lavou nohou za pravým uchom.

Daj to do pôvodného stavu a kúp si rovno silnejšiu verziu. Požadujem nejaký výkon, tak si kúpim auto ktoré ten výkon má.
U toho dealera MB si také odporúčanie nedostal?
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

Najskor sa informuj tam kde ti chipovali , nepises kto , kde kedy a na aky vykon posunuli motor , aj keby si vyriesil ten tvoj problem s tvojim riesenim myslim ze nastanu dalsie chyba bude niekde inde
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Dosť divné xstovky a tisíce áut a motorov s tym problem nemáva. Takže tipujem že problém bude v ladičskej firme ako prvotná príčina.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Po ziadnom chipnuti nemoze mat turbo taky tlak,ze hadice sa roztrhaju.Toto cele je postavene na hlavu a je ista cesta do smrti celeho agrdgatu.Nudzovy rezim je kvoli dosiahnutiu max tlakh turba.Orugunal hadica musi vydrzat normalbe zvysdnie vykonu.
darco2
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 12.06.2008 07:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa darco2 »

Jazdim ten isty motor,
Odmeranych na brzde 182PS a 446Nm poslednych 310 000 km, momenatalne na budikoch 460 000km
Padli za vlast asi dve hadice...
Bud to mas brutal cipnute alebo sa odrazil na dieloch tvojho auta uz vek.
Tento motor sa daval do modelu W203, mozno na zaciatku aj do W204
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných