1.9TDI 81kw Rozvod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 127
- Dátum registrácie: 12.04.2010 20:54 Zdieľať na Facebook
Dakujem, dakujem. Chcel by som tomu viac rozumiet. Zaujima ma, preco sa s rozvodmi meni aj vodna pumpa. Ak by sa aj pokazila, co by sa stalo, zacal by sa prehrievat motor nie? Ale z rozvodov je pohanane aj olejove cerpadlo, to ak by sa pokazilo, malo by to horsie nasledky a hlavne s rychlejsim nastupom nie? Preco sa teda nemeni aj ono?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 127
- Dátum registrácie: 12.04.2010 20:54 Zdieľať na Facebook
To už dáva logiku. Tiež by ma zaujímalo z akého relevantného dôvodu, má 1.9TDI PD 85kw AUY do roku 2003 interval výmeny rozvodov 60 000km a po roku 2003 už 90. Dočítal som sa, že je to z dôvodu prechodu hydraulického piestu na poloautomatickú kladku. A to je zas čo a kde to je?
Jaj ako by som laicky zistil po kúpe auta, či je rozvod nastavený správne. Dočítal som sa, že podľa spotreby, ktorá by mala byť do 0,6l/hod pre zohriaty motor bez záťaže. Platí aj pre PD? Čo ak ale PC klame, tak ako skoro vždy čo sa týka aktuálnej a priemernej spotreby? Hodinovú ukazuje vždy správne? Tú som totižto zatiaľ neoveril keďže je to tak trošku náročné.
Jaj ako by som laicky zistil po kúpe auta, či je rozvod nastavený správne. Dočítal som sa, že podľa spotreby, ktorá by mala byť do 0,6l/hod pre zohriaty motor bez záťaže. Platí aj pre PD? Čo ak ale PC klame, tak ako skoro vždy čo sa týka aktuálnej a priemernej spotreby? Hodinovú ukazuje vždy správne? Tú som totižto zatiaľ neoveril keďže je to tak trošku náročné.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných