Skoda Felicia 1.9D - nízke otáčky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rene36
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 26.11.2017 15:53
Zdieľať na Facebook

Skoda Felicia 1.9D - nízke otáčky

Príspevok od používateľa rene36 »

Čaute...niekto radu?...otačky felicie mám po naštartovaní v norme niečo malinko po 1tisic...no však po minutie státia na volnobehu klesnú otáčky a ostanú už tak aj po dlhšej jazde
Obrázok: https://drive.google.com/open?id=1T8uQe ... zzgB-oGcio
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

Nevidim tam ziaden problem. Zohriaty motor ma nizsie volnobezne otacky ako studeny. A je uplne jedno ci Felda alebo ine auto.
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

máš tam problém.... 18:57 a červená kontrolka ti svieti... to ti nevadí? :zga28:
fkk
Príspevky: 82
Dátum registrácie: 06.08.2017 23:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa fkk »

@rene36 to je tvoje prvé auto? Približne 700 rpm na voľnobehu je úplne OK, problém by som skorej videl ak by to ostalo cez 1000 a nekleslo to.
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

na ropaku je to ok. a este staromodny k tomu... :d :D
tuninka
Príspevky: 855
Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tuninka »

Otacky mas uplne v medziach normy.... otacky su nizke len vtedy ak uz ti auto zdochyna
guide19
Príspevky: 89
Dátum registrácie: 26.06.2014 21:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa guide19 »

Po nastartovani ti sytic drzi otacky na cca 1000-1050 po cca troch minutach sa sytic vypne a volnobezne otacky klesnu na cca 850-900.presne cisla neoamatam. Normalne chovanie. 700 otacok pre dizlovu feldu je menej ako by malo byt. Pozrel som vsak obr. A tie otacky mas vazne nizke. Normslne by to malo byt tsk ani nie do pol centimetra pod 1000. Ta kontrolka je rucna brzda.
bandit97
Príspevky: 1199
Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bandit97 »

hjundai napísal:máš tam problém.... 18:57 a červená kontrolka ti svieti... to ti nevadí? :zga28:
Tebe pred 7mou vecer kontrolka rucnej nezvykne svietit? Co to mas za auto?! :41c2:

Otacky na naftovu Feliciu ozaj nizke su... Su aspon stabilne alebo kolisu?
dekarbon
Príspevky: 318
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dekarbon »

mozem sa prosim spytat lebo nikdy to neviem.viem že toto sparavnie že po naštartovaní aj moje nove auto si drží zvýšené otáčky to je všetko ok aj seat ibiza čo mám to robi keď je motor studený ale stále nechápem princípu.Prečo je pri studenom motore potrebvný vlastne ten sytič? ako ano možno je odpoveď aby s amotor rýchlejšie zohrial alee veď kludne by to mohlo byť tak že ten sytič by vobec nezvyšoval otáčky len mtoor by s adlhšie zohrieval.. a to tak velmi vadí keď by motor nabehol bez zvýšenbých otáčok? že akonahle naštartuje tak rovno si začne držať tých 750-850/min a proste dlhšie by sa zohrieval?mne by to nevadilo.tak dlhšie by som išiel optarnejšie to neva či?
guide19
Príspevky: 89
Dátum registrácie: 26.06.2014 21:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa guide19 »

teraz ti nerozumiem. Chces zrusit sytic alebo poriesit velmi nizke otacky na volnobehu?
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Sytič je časť karburátora ktorá môže byť ovládaná tiahlom a páčkou z miesta vodiča, alebo nejakým termostatickým členom ktorý sníma teplotu nasávaného vzduchu alebo chladiacej kvapaliny v motore. A toto zariadenie slúži na obohatenie palivovej zmesy pri studenom motore - keď je horšie odparovanie paliva a teda palivová zmes by bola chudobná a motor by mal malý výkon respektíve by neudržal ani volnobežné otáčky. Na diesli a vtrekovacom čerpadle je to riešené tiež cez termostatický člen. Pri elektronických systémoch či už diesel alebo benzín na to slúžia snímače teploty a podla nich si to RJ riadi sama respektíve signál z čidiel teploty zasahuje do výpočtu neustále počas celeho času chodu motora.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných