Ford Galaxy - diesel bez dpf

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

stevo1313
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 21.11.2009 10:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Ford Galaxy - diesel bez dpf

Príspevok od používateľa stevo1313 »

Ahojte.planujem kupit galaxy od 06- a novsi. Je aj iny diesel okrem 1,8tdci bez dpf?alebo scudo udajne 2,0 d 88 kw nema dpf-alebo mozu byt aj silnejsie verzie bez dpf? Prip. ine velke mpv alebo dodavku min 6 miest+velky kufor-diesel min 90 kw bez dpf....Dakujem.
mirpol
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 24.06.2009 19:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirpol »

ford model s max a galaxy od r.v. 3/2006 2.0 tdci 103 kw s kodom motorov QYWB a QYWC su bez dpf.
jankode
Príspevky: 682
Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jankode »

Ak potrebuješ veľké MPV s jednoduchým motorom a bez DPF pokukaj Chrysler Voyager 2.5 CRD, RG IV, manuál.
tomket11
Príspevky: 558
Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomket11 »

Voyagerov je uz monomum a tie co predavaju su vyhrkane a vydojene. Tie dobre si kazdy nechava ,,az dokym ich STK nerozdeli''
jankode
Príspevky: 682
Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jankode »

Pýtal sa, konkrétne som odpovedal z vlastnej skúsenosti. A môj Voyager napr.vydojeny nebol,mal 190 tis s ročníkom 2008, išiel z domu pre nevyuzitelnost, volal mi nedávno novy majitel,ktorý ho uziva od min roka a že max spokojnosť. Tvrdiť,že sú všetky vydojenu,no neviem...silné reči. Držme sa ale témy.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Voyager sa nedá dosť dobre vydojiť tak je blbovzdorná a dobrá konštrukcia.Tam sú tak dobre a jednoducho poriešené veci,a aj ten VM motor sa zdaril,auto samotné je úplne bezkonkurenčné v priestore je královské.Treba sa držať manuálu a to nemá chybu
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

By ma zaujímalo, že prečo sa ten Voyager nepredáva ma SLovensku ako nové vozidlo.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

lebo v Europe ludia nevedia co je dobre, lebo je to drahe (sorry ale 35000+ nie je pre bezneho cloviecika ktoremu reklama masiruje do malej hlavicky ze rodinna Kia Rio alebo vase rodinne turbo Skoda Fabia este pre istotu bez kombi).

Lebo je to nespolahlive kedze je to americke. https://autobild.cas.sk/fotogaleria/214 ... -motory/1/ a https://autobild.cas.sk/fotogaleria/214 ... -motory/2/

cize Audi 31% nespolahlivosti, Chrysler 10%, jasnacka ze Audi je poloboh a amerika je nespolahliva.
Nejak som tu nevidel napriklad ani vela F250-tok, pritom je to velmi prijemna masina.


Co chcem povedat : u predajcu alternativnych DPFiek som videl DPF napisany aj pre QYWB a QYWC motory - samozrejme ze takito tajtrlikovia napisu cokolvek, takze silno overit... len hovorim. Moznoze niektore WB/WC motory mali DPF, z neskorsich rokov vyroby napriklad.
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Vobec sa neboj DPF u 2,0tdci, pokial to auto nema Slovenskych 230 000km tak s nim mat poroblem mat nebudes pokial nebudes jazdit len po meste.
Dnes uz nie je problem vycistit aj extremne zanesene filtre ci cena nahrad je velmi prijatelna.
2 liter bez DPF som nevidel, servisujem ich vela a su to velmi dobre a spolahlive motory.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Sledujem už nejakú dobu trend si čo najdlhšie ponechať svoje aktuálne staršie osvedčené auto,radšej nebudem dráždiť že je to vždy Tdi,ale ľudia to vyslovene povedia,to nebývalo.
Keď vznikne takáto téma a v texte je - ročník xy a menej,už sa chytám za hlavu lebo Takmer všeobecne platí,že najlepšia I generácia,a potom už iba horšie a horšie.Peknejšie,väčšie,ale horšie.
Je iba pár výnimiek kde platilo že po I gen to ešte zlepšila II gen, po nej III. a IV a V-ta to je typický Golf. Ale ak by sme si zobrali pod lupu všetky značky,a išli po poslednú generáciu,zistíme že Európa podlieha divnému vývoju,a z rozumom sa pochopiť nedá.Hranica roku 2008-2010 +- nastoluje trend ktorý dobre skončiť nemôže ani napriek tomu,že zdanlivo sa nič nedeje.Ibaže sa deje,z ciest vytláčajú jeden druh,druhý ešte aj finančne protežujú,tretí enormne komplikujú a tento vývojový guláš zlých rozhodnutí raz niekto sakra zaplatí.A že hlúposť dostala tak vysokú mieru a podporu od ľudí,že ich ani neľutum,lebo tu a tam,si svoj nerozum už aj doteraz niektorí odskákali,aj keď sa nechvália.Preto ma prekvapuje aj nie,ale časť ľudí predsa len úplne o rozum neprišla a tušia alebo si vedia nastúpený trend vyhodnotiť.80% (dokonca asi viac) ľudí nevie
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Ja tu vidím jednoznačný trend a to je veľa návrat k benzínom pri malých a stredných vozidlách.
mirpol
Príspevky: 86
Dátum registrácie: 24.06.2009 19:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mirpol »

ospravedlnujem sa pre s max a galaxy od 3/2006 2.0tdci 103kw motor QXWB A QXWC su bez DPF/y x vedla seba na klavesnici/opisujem to z Tech. dat,ktore Ford kazdy rok vydava a doplna. QXWB splna euro 4 QXWC EEC2000.najlepsie pozriet nalepku na B stlpiku spolujazdcova strana v poslednom riadku vpravo udaj emisii 0,50 ma DPF asi az nad 1 je bez DPF.Podla VIN cisla sa da preverit na fordzona .sk.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Preto ma prekvapuje aj nie,ale časť ľudí predsa len úplne o rozum neprišla a tušia alebo si vedia nastúpený trend vyhodnotiť.
>> 80% (dokonca asi viac) ľudí nevie


Milan, to je velmi jednoduche. Okrem toho ze ludia su zmasirovani reklamami, porovnavacim egom so susedom (doriti on ma "novy" / 3rocny XYZ a ja mam staru 9 rocnu herku ktora sice este furt funguje do vacsej alebo mensej miery ale uz nikoho nezaujima), tuzbou po novom a ligotavom LEBO OCAKAVAJU VELKE FAREBNE TABLETY, PRIPOJENIE NA INTERNET (mimo jazdy) A VELKE DIGITALNE DOTYKOVE OVLADANIE KLIMATIZACIE volakde v riti V STVRTOM VNORENOM MENU KDE SA DOSTANES PO 4 SEKUNDACH CO MAS OCI ODTRNUTE OD VOZOVKY...

pretoze toto su DNES TIE NAJDOLEZITEJSIE VECI na aute - uz nerozhoduje aky ma motor, ako pekne vrci, ako jazdi (ved vsetko na tej sprostej ceste do 110km/h sedi prakticky rovnako)... a v neposlednom rade je to aj

ABSOLUTNA TECHNICKA NEZNALOST.

Mozes ludom rozpravat kolko chces, najnovsie 1.5d motorceky so 110kW vykonu maju commonrail tlaky 2600 bar a na turbiatku velkosti dlane 350.000 otacok a 2.5 baru pretlak, ludia nemaju sancu ti uz rozumiet pri slovach commonrail.

Mozes im porovnat ze starsia miliardami kilometrov preverena technika ma 2x take velke turba co tocia 169.000 rpm a tlacia 1.2 baru pretlak, nic, nula. Ze moje CP3.1 cerpadlo robi sotva 1200 barov a ze nech si tipnu ktore suciastky vydrzia dlhsie... mozes im povedat ze par rokov dozadu mali spickove GT2/GT3 verzie Porsche, pretekarsky postavene auta, pretlak dva bary a odborna literatura vyjadrovala presvedcenie ze to jednoducho nemoze technika vydrzat... a dnes to ma pod kapotou kazdy. 2.0tdi 125kW Passat tlacil 1.65 baru pretlak desat rokov dozadu, civilna technika postavena s ohladom na cenu, nie pretekarske verzie kde sa na cenu nepozera a pouzivaju sa TROSICKU ine komponenty... (mimochodom preco isli vyrobcovia cestou dvoch turb v motore, a nie jedneho viac natlakovaneho ? No samozrejme preto lebo uz jednoducho narazili na technicke limity diktovane ekonomikou, uz sa to proste neda tlacit dalej a dalej, koniec).

ich to ajtak nezaujima a nemaju to jednoducho cim pochopit, pretoze nemaju ten technicky zaklad. Davno je prec doba nasich otcov ktori museli vediet VSETKO opravit doma na dvore, dnes uz takuto vec skoro nikto nerobi (kvoli X faktorom) a teda aj nedokaze. Rovnako ako ja nedokazem jazdit na koni, co moj dedo zvladal kazdy den, a nemam toho kona kde napajat a krmit.

Ze niektori ludia sa nezenu do 25.000 eurovych nakupov "kvoli zaruke" a ze nevidia stratu hodnoty ktora mnohonasobne, ba az exponencialne preskakuje servisne naklady na starsie vozy, nevadi. To je ina diskusia. Ze ludia nevidia a nevedia ze vymena EGR ventilu na dvojturbove 2.0tdi od Wolcgagenu pride s natrubkom na slabych 2.200 eur a ze rovnaky EGR system na Sharan 2008 stal ukrutnych 129 eur, nevadi.

Ze maju dnes dvoch alebo troch slimakov pod kapotou a ze to nikto nevie diagnostikovat, nieze opravit ani v autoTEROrizovanom servise, nevadi tiez.

Ved prepana si zober ze ludia TOTALNE NECHAPU ani nezmyselne 30.000km oleje a VSETCI DORAZU AZ NA PAR VYNIMIEK pritakavaju, suhlasne kyvaju hlavickami a NA RUKACH VELEBIA vyrobcov ako FASA to vymysleli. Ze sa ludia nepoucia z tisicnasobne omielanych katastrofickych pribehov z internetu o servisoch a urovni ich znalosti... ze ZAMERNE PREHLIADAJU uberkomplikovanu techniku...

ze prepacia vyrobcom akykolvek podvod, napriklad po dieselgate co maju nasrate za usami vsetci sa tu jednoducho mala strhnut revolucia na uliciach, kazdemu jednemu tie auta vratit (a podvadzali VSETCI, UPLNE VSETCI DORADU) A NECHAT ICH VYRIESIT TEN PROBLEM KOMPLETNE NECH ICH TO STOJI CO STOJI... ze tu mame krasny Brusel ktory dovoli tusim 2.7nasobne prekracovat dlhodobo schvalene limity emisii blablabla

ved cely zasraty zivot je len jeden podvod na druhy, vacsi na vacsi, desiatky milionov penazi tu, stovky tam, miliardy hentam...

No takze tak. O com sa tu bavime.

Co by si ty vlastne od ludi chcel ???




-----------------------------

Erik, daj prosim ta nejake tipy na cistenie DPF... preverene.

Inzeratov a firiem je vela, ale nieco co dlhodobo funguje clovek zisti az na zaklade realnych skusenosti.
Napísať odpoveď

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných