Mitsubishi Pajero Sport 2000 - uzavierka diferencialu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mitsubishi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

4vietor
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 05.11.2015 08:23
Zdieľať na Facebook

Mitsubishi Pajero Sport 2000 - uzavierka diferencialu

Príspevok od používateľa 4vietor »

Zdar! Neviete niekto prosím poradiť ako pracuje podvozok na pajere sport r.v okolo 2000? dočital som sa na nejakych offroad forach ze do toho motovali rozne zadne napravy, kedze sa vyrabali po celom svete, ale nevie niekto tu v europe co to vlastne je? ked sa da 4x4 tak vlastne taha len jedno koleso v predu a jedno vzadu, vzdy to smerom do do ktoreho ide auto?? Velka vdaka!
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

Niktoré Pajerá a L200 mali uzávierku zadného difu, v Pajere r.v. asi 1996 bolo tlačítko buď DIF LOCK, R/D LOCK už si to nepamätám presne vľavo pri volante, keď si zaradil 4x4 a podržal to tlačítko tak si počul bzučanie motorčeka ktorý poháňa kompresor-uzávierka sa ovláda pneumaticky.
4vietor
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 05.11.2015 08:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 4vietor »

Ano mali to pajera wagony, ale pytam sa na skusenost s pajero sport. Pytam sa preto, lebo ziadne co som pozeral nemaju uvedene uzavierku a to jedno co to ma uvedene v inzerate som bol pozriet a nie je tam. nikde sa neviem dopatrat ako funguje ten podvozok. Nieco pisu na aglickych forach o rozbehovej uzavierke pri zaradeni redukcie, ale neviem ci to davali aj u nas v europe alebo len v juznej amerike do tych mentero/shogun verzii....
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Pajero Sport bola vacsina bez superselectu -bez otvoreneho medzidifu,ze po ceste si nemohol jazdi na 4x4 a 4x4 bola len na nespevneny povrch do terenu alebo ked na cestu tak len na snehu s 4x4. No a nemali ani zadnu uzavierku. no a boli s motorom 2,5td alebo 3benzin . A pre americky trh boli aj s 3,5 motorom a superselect prevodovkou-prevodovka vlastne z pajera wagon,priraditelny pohon 4x4 za jazdy na cestu. Ale ani tie nemali zadnu uzavierku napravy a tu si tam musel dorobit. Jedno take americke s 3,5 automatom a superselektom + dorabana zadna uzavierka-asi arb bola v kapusanoch pri presove na predaj a predala sa do sale ked pamatam. Ze ked chces zadnu uzavierku tak dokupit arb uzavierku na dany model+ kompresor .
4vietor
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 05.11.2015 08:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 4vietor »

Dodik13 - dik moc za info!! cize normalne teito nase europske pajera sport pri 4x4 proste taha vpredu aj vzadu jedno koleso vzdy na tej strane kde sa toci pomalsie? ak je to tak preco ni ej evhodne to zapnut na ceste?
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Zadaj www.4x4club.sk alebo www.offroadforum.cz A zadaj si tam do vyhladavacov ako funguje princip diferencialov a pohonov 4x4 a budes mudrejsi a mas citanie na celu noc aby som tu nezodral prsty :d :D
Napísať odpoveď

Návrat na "Mitsubishi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní