Odolné jednoduché terénne auto
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 05.08.2013 16:48 Zdieľať na Facebook
Odolné jednoduché terénne auto
Ahoj užívatelia. Obraciam sa nás Vás s prosbou o radu.
Rád by som zamenil svoj vozový park, nakoľko mám auto s pohonom quattro, nepostačuje mi kôli karosérii, nízkej svetlej výške a celkovej koncepcii. Chcem auto priestrannejšie, pokiaľ možno s manuálnou prevodovkou, redukciami a s čo možno najvyššou mierou spoľahlivosti - aj keď som si vedomý, že zväčša bude závisieť od technického stavu vozidla a následnej starostlivosti oň.
Plánujem si auto nechať na viac ako 10 rokov. Veľmi sa do terénnych automobilov nevyznám, nikdy som nijaké také auto nemal a ani som ho nešoféroval. Čo som sa dočítal a dozvedel a následne som prezeral rôzne články mojimi kandidátmi sú:
1. Toyota LandCruiser 100
2. Land Rover Defender
3. Nissan Patrol Y61 Wagon
4. Mercedes G-classe
alebo niečo podobné...
Ak mi niekto poradí, budem rád. Ďakujem.
Rád by som zamenil svoj vozový park, nakoľko mám auto s pohonom quattro, nepostačuje mi kôli karosérii, nízkej svetlej výške a celkovej koncepcii. Chcem auto priestrannejšie, pokiaľ možno s manuálnou prevodovkou, redukciami a s čo možno najvyššou mierou spoľahlivosti - aj keď som si vedomý, že zväčša bude závisieť od technického stavu vozidla a následnej starostlivosti oň.
Plánujem si auto nechať na viac ako 10 rokov. Veľmi sa do terénnych automobilov nevyznám, nikdy som nijaké také auto nemal a ani som ho nešoféroval. Čo som sa dočítal a dozvedel a následne som prezeral rôzne články mojimi kandidátmi sú:
1. Toyota LandCruiser 100
2. Land Rover Defender
3. Nissan Patrol Y61 Wagon
4. Mercedes G-classe
alebo niečo podobné...
Ak mi niekto poradí, budem rád. Ďakujem.
-
- Príspevky: 974
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 05.08.2013 16:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3414
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
Spocitaj si, kolko km budes jazdit normalne cesty a dialnice a kolko teren. A aky teren. Totiz aj nabusene Gcko aj tak skonci s prejazdnostou na gumach. A chodit dialnice s nejakymi terennymi gumami je utrpenie si myslim.
Edit: ten land cruiser je tu v ponuke len jeden aj to v CR a volaky upraveny pancierovany, to by som nechcel, ak ides pozerat ten...
Inak nejaky jeep grand cherokee od roku 2005 by mohol byt fajn, ma to super pomer jazdnych vlastnosti na ceste voci vykonu v terene, pri nizkej obstaravacej cene a je ich vela na nahradne diely. Zakladny benzin 3.7 je lacny a na opravy asi menej zakerny ako dizel verzie.
Edit: ten land cruiser je tu v ponuke len jeden aj to v CR a volaky upraveny pancierovany, to by som nechcel, ak ides pozerat ten...
Inak nejaky jeep grand cherokee od roku 2005 by mohol byt fajn, ma to super pomer jazdnych vlastnosti na ceste voci vykonu v terene, pri nizkej obstaravacej cene a je ich vela na nahradne diely. Zakladny benzin 3.7 je lacny a na opravy asi menej zakerny ako dizel verzie.
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
Kamarat mal podobné Pajero s tymto motorom a stale do toho tlacil euriky ale je to kus auta s dobrou priechodnostou...je to diezel neviem ci chces len benzin
https://www.autobazar.eu/mitsubishi-paj ... 43608.html
https://www.autobazar.eu/mitsubishi-paj ... 43608.html
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Stále tam niečo nesedí.Ak potrebujem terén,budem zháńať nekompromisné auto na terén,a to sa mi zdá vzhladom na tie návrhy že ide o akože terén,teda presnejšie - aby auto vyzeralo a patrilo do skupiny kvázi terénno salónnych.Ak terén,tak to auto dostane svoje,musí patriť do úplne inej skupiny aut,tak si aj vyberiem také čo do tela dostať môže,a stále bude slúžiť do roztrhania.Ale to o hentých kvázi terennych šepletách sa nedá baviť ani sekundu.Toto je hladanie slečinky v maskáčoch
Nikdy som ho nešoféroval...myslím ani nebudeš.lebo ak by sme s kamarátovým starým Pajerom pobehali kopce,tak vyskočíš z kabíny od strachu,o tom čo tie ozaj terénne vedia nemáš potuchy,to nikdy nenaberieš odvahu skúsiť.hentie sračky menované to nie je do terénu
Nikdy som ho nešoféroval...myslím ani nebudeš.lebo ak by sme s kamarátovým starým Pajerom pobehali kopce,tak vyskočíš z kabíny od strachu,o tom čo tie ozaj terénne vedia nemáš potuchy,to nikdy nenaberieš odvahu skúsiť.hentie sračky menované to nie je do terénu
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
Nenapisal ci to terenne auto bude chciet na denno denne jazdenie + len do lahsieho terenu a v tom to pripade by som odporucal Toyotu landcruiser120 s 3litrom diezlom alebo pajeromIII s 3,2did diezlom a vlezie sa do sumy 15 000e tie auta zvladnu v terene ovela viac ako duster + su s automatickou prevodovkou + dobre a pohodlne aj na kazdodenne jazdenie . A ked to ma byt auto ako druhe auto v rodine a len do tazsieho terenu s terennymi gumamy na sem tam jazdenie tak Nisan patrol alebo landcruiser starsi model alebo fj . O mercedese G ani neuvazuj-cena je tam vacsia aj pri starsich kusoch
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
- tak ked defender ci G ktore su vymyslene pre armadu nie su 100% off roady tak uz neviem.... Samozrejme dobou pribudol komfort a mozno velkost ale ta terennost ostala.mhlavaty napísal:Stále tam niečo nesedí.Ak potrebujem terén,budem zháńať nekompromisné auto na terén,a to sa mi zdá vzhladom na tie návrhy že ide o akože terén,teda presnejšie - aby auto vyzeralo a patrilo do skupiny kvázi terénno salónnych.Ak terén,tak to auto dostane svoje,musí patriť do úplne inej skupiny aut,tak si aj vyberiem také čo do tela dostať môže,a stále bude slúžiť do roztrhania.Ale to o hentých kvázi terennych šepletách sa nedá baviť ani sekundu.Toto je hladanie slečinky v maskáčoch
Nikdy som ho nešoféroval...myslím ani nebudeš.lebo ak by sme s kamarátovým starým Pajerom pobehali kopce,tak vyskočíš z kabíny od strachu,o tom čo tie ozaj terénne vedia nemáš potuchy,to nikdy nenaberieš odvahu skúsiť.hentie sračky menované to nie je do terénu
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Duster nie je žiadne terénne auto, v tomto článku som našiel presný opis ktorý poľa mňa vystihuje pravdu: Nivu nenahradíFERO 321 napísal:Za 15000 kúpiš nový duster 4x4. Jednotku prevodový stupeň máš krátku, nahrádza redukciu a ak by si popozeral nejaké testy, to auto zvládne v teréne naozaj veľa.
Často sa stretávam s názorom, že Duster je dobrou alternatívou k lacnej Nive alebo o niečo drahšiemu Suzuki Jimny. Ľudia majú skutočne tendenciu porovnávať neporovnateľné a ja im to v dnešnej dobe plnej dezinformácií a marketingového masírovania mozgov v podstate ani nezazlievam. Duster však v žiadnom prípade Nivu ani Jimny nenahradí. Tu totiž nejde o to, čo všetko v teréne prejde (a prejde toho skutočne mnoho), ale ako dlho dokáže odolávať zvýšenej záťaži. Ak budete Duster často mučiť v ťažšom teréne, nevydrží to.
-
- Príspevky: 96
- Dátum registrácie: 30.03.2012 23:41 Zdieľať na Facebook
Tak ak porovnáme jimmy, nivu a duster tak jednoznačne vyhráva duster, skus sa popýtať elektrikárov, ty mali jimmy a teraz duster už pár rokov - totalna spokojnosť, väčšie, lepšie jazdné vlastnosti na ceste, v teréne žiadny rozdiel, a servis len klasika olej, filtre atď, nápravy, 4x4 žiadny problém a to majú 200-300 000km , jimmy boli večne v servise...
Niva je kategória sama o sebe - lacny terenak, nič viac, na ceste katastrofa, spotreba extrémna, spoľahlivosť tiež mizerná, večne v servise
Pre zadávateľa : popíš ako to chceš používať, na bežné vozenie + terén, alebo čisto terén, pripadne aký terén... Taky tip jeep wj do 2004 4.7 v8 lpg - univerzálnejsie auto nepoznám
Niva je kategória sama o sebe - lacny terenak, nič viac, na ceste katastrofa, spotreba extrémna, spoľahlivosť tiež mizerná, večne v servise
Pre zadávateľa : popíš ako to chceš používať, na bežné vozenie + terén, alebo čisto terén, pripadne aký terén... Taky tip jeep wj do 2004 4.7 v8 lpg - univerzálnejsie auto nepoznám
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 51 neregistrovaných