Renault Megane - nechce naštartovať
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 07.02.2018 13:06 Zdieľať na Facebook
Renault Megane - nechce naštartovať
Zdravím, zas a znova, problém s Renaultom.
Mám auto Renault Megane 1.9D (255 000 kM). Ktoré ma zradilo na ceste domov. Niekedy za jazdy zdochlo, ale po pár pokusoch zase nabehlo. No tentoraz vôbec.
Štartér točí ako besný ale nechce chytiť.
Už dávnejšie to robilo, tak sa menil celý palivový systém+pumpa.
Čo pravdaže nepomohlo, tak auto stálo asi 3 mesiace bez baterky na dvore. Dal som do neho novú baterku a pekne išlo asi 2 mesiace a teraz to začalo robiť znova.
Ako prvé mi napadol snímač kľukového hriadeľa, ten som vyčistil, aj konektor (bol od oleja). Auto pekne na prvý šup naštartovalo ale po pár metroch zase zdochlo a teraz už nechce chytiť vôbec.
Premeral som aj tento snímač, palivové čerpadlo, kontakty na baterke, skúšal som aj imobilizér znova nakódovať a všetko vyzerá byť OK.
Dnes, po asi 5 hodinách babrania sa stým auto chytilo, ale v zápätí znova zdochlo.
Nejaké tipy, alebo niekto kto sa s tým už stretol a mal by pre mňa radu? Budem rád za každý tip.
EDIT:
Ešte mi napadlo, že začalo pri púšťaní plynu hádzať s autom, alebo keď je plyn zatlačení tak na 10%. A taktiež som si všimol bublinky v palivovom systéme, na voľnobehu to tak hádže ako keby to chce skapať. Neviem či to s tým má súvis.
Mám auto Renault Megane 1.9D (255 000 kM). Ktoré ma zradilo na ceste domov. Niekedy za jazdy zdochlo, ale po pár pokusoch zase nabehlo. No tentoraz vôbec.
Štartér točí ako besný ale nechce chytiť.
Už dávnejšie to robilo, tak sa menil celý palivový systém+pumpa.
Čo pravdaže nepomohlo, tak auto stálo asi 3 mesiace bez baterky na dvore. Dal som do neho novú baterku a pekne išlo asi 2 mesiace a teraz to začalo robiť znova.
Ako prvé mi napadol snímač kľukového hriadeľa, ten som vyčistil, aj konektor (bol od oleja). Auto pekne na prvý šup naštartovalo ale po pár metroch zase zdochlo a teraz už nechce chytiť vôbec.
Premeral som aj tento snímač, palivové čerpadlo, kontakty na baterke, skúšal som aj imobilizér znova nakódovať a všetko vyzerá byť OK.
Dnes, po asi 5 hodinách babrania sa stým auto chytilo, ale v zápätí znova zdochlo.
Nejaké tipy, alebo niekto kto sa s tým už stretol a mal by pre mňa radu? Budem rád za každý tip.
EDIT:
Ešte mi napadlo, že začalo pri púšťaní plynu hádzať s autom, alebo keď je plyn zatlačení tak na 10%. A taktiež som si všimol bublinky v palivovom systéme, na voľnobehu to tak hádže ako keby to chce skapať. Neviem či to s tým má súvis.
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Kazimir, nic ma do toho nie je, ale asi si velky nadsenec do aut, ked mu tak radis
Kazimir, princip cinnosti motora je rovnaky bez ohladu na to, ci je to renault, bmw alebo porsche.
Zadavatelovi temy: ide pocas startovania do vstrekov nafta?
Skontroloval si, ci signal snimaca otacok klukoveho hriadela je dorucovany do RJ v tvare zodpovedajucom ocakavani RJ?
Vydraty starter dokaze pocas startovania pretienit signal otacok klukoveho hriadela. Uz som sa s tym par krat stretol.
Bublinky v nafte ale mozu poukazovat na pricinu - netesnost palivoveho systemu.
Kazimir, princip cinnosti motora je rovnaky bez ohladu na to, ci je to renault, bmw alebo porsche.
Zadavatelovi temy: ide pocas startovania do vstrekov nafta?
Skontroloval si, ci signal snimaca otacok klukoveho hriadela je dorucovany do RJ v tvare zodpovedajucom ocakavani RJ?
Vydraty starter dokaze pocas startovania pretienit signal otacok klukoveho hriadela. Uz som sa s tym par krat stretol.
Bublinky v nafte ale mozu poukazovat na pricinu - netesnost palivoveho systemu.
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
Martin,
Princip cinnosti motora áno, ale aj jeho konstrukcia a spolahlivost je rovnaka?
Nie, nie som nadsenec, prave naopak - som tazky laik, neznalec, takze neporadim ako odbornik z fachu ako ty. Preto sa PYTAM ci je ok po menenej palivovej sustave tam mat bublinky.
A zbytocne sa na mna hnevas za narazku za renault, ja proti nemu nic nemam, lebo s nim nemam skusenosti. Iba som reagoval na povzdychy zadavatela. "Zas a znova problem s renaultom..."
Princip cinnosti motora áno, ale aj jeho konstrukcia a spolahlivost je rovnaka?
Nie, nie som nadsenec, prave naopak - som tazky laik, neznalec, takze neporadim ako odbornik z fachu ako ty. Preto sa PYTAM ci je ok po menenej palivovej sustave tam mat bublinky.
A zbytocne sa na mna hnevas za narazku za renault, ja proti nemu nic nemam, lebo s nim nemam skusenosti. Iba som reagoval na povzdychy zadavatela. "Zas a znova problem s renaultom..."
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných