Škoda Fabia 2018 1.0TSI 81kW 7°AP - je to naozaj tak zlé?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
no posledne toyoty vyzeraju strasne pre boha ako ich mohol napadnúť tak odporný dizajn. multipla uz davno nepatri medzi najskradsie auta ta je oproti tomuto kraska. napriklad taku novu toyotu chr a pririus radsej ani nekomentujem lebo by som sa asi dogrcal. kedy dostanu vyrobcovia rozum a zacnu nieco vyrabat aj v style retro. PS: sorry nechal som sa uniest ale tie nove skvosty co behaju po cestach vyvolávajú vo mne zvlastne pocity
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
fiat uno logo 1.1
Scania R450
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 09.01.2021 20:04 Zdieľať na Facebook
Určite by som nebral kombináciu 1.0 tsi s DSG. Dôvod - švagor ma oktáviu 3 s 1.5 tsi + 7 DSG a ta prevodovka ten motor tak strašne podtáča že to až na srdci bolí…tento 1.0 tsi motor je priamovstrekovy a proste priamovstrekac nesmie byt podtáčaný, lebo sa enormne zanáša karbonom. Je to obrovský problém. Pokial by si na tom chodil kazdy deň pár km mesto, + par km diaľnica tak je to v pohode. Na meste ti však ten motor pôjde pri 50tke na 4ke a tak 1400 otáčok, čož je samovražda…nehovoriac o kvalite 7* DSG dvojspojky. Na tých motoroch by sa nemalo jazdiť pod 2200-2000 otáčok.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nič nie je zadarmo.Motor z litrovým výkonom viac než sto koníkov a prežehná sa asi každý kto čo to o konštrukcii motora vie.Pretože samotný výkon by ešte neznamenal problém keby nebol konfrontovaný emisnou normou ktorá konštrukciu vyváži na lekárnických váhach.Lebo žiadať naraz vysoký výkon,velmi nízku spotrebu a zároveň takmer nulové emisie...no nemôže to jednoducho skončiť dobre.Priamovstrek má svoje zákony,spotreba je chytaná na úplných blbostiach aj keď ide o miligrami.Elektronika riadi úplne všetko aj tam kde si to je už ťažké aj predstaviť.Lebo to inak nejde ako cestou riadenia všetkého.Pred pár rokmi by si ťažko niekto predstavil motor kde počas jediného vstreknutia paliva (celková dráha piestu 1-2 cm) dostane vstrek deväť impulzov.Dnešná technika to dokáže (piezo je rýchle) ale myslieť si že tak vyšperkovaná technika bude aj o spoľahlivosti bude asi naivné.A naivné je si aj myslieť že tie technické šperky urobí ktorýkoľvek chlapec z učňovkov ešte vždy socialistickej kvality.
Chce to trochu odvahy vliezť do takej kúpy,asi bude v hre aj kus štastia kto to pokiaľ doklepe.Rozumný človek sa tomu vyhne,predpoklad problémov je neprimerane veľký.No DSG to je čosi ako vred na zadku v kombinácii z tým tajtrlítkom asi vražedná kombinácia
Chce to trochu odvahy vliezť do takej kúpy,asi bude v hre aj kus štastia kto to pokiaľ doklepe.Rozumný človek sa tomu vyhne,predpoklad problémov je neprimerane veľký.No DSG to je čosi ako vred na zadku v kombinácii z tým tajtrlítkom asi vražedná kombinácia
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot], uwa0911372028 a 48 neregistrovaných