BMW E90 318i - trasenie autom za studena

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

marek9891
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 04.07.2014 19:47
Zdieľať na Facebook

BMW E90 318i - trasenie autom za studena

Príspevok od používateľa marek9891 »

Čaute, chcem sa opýtať či sa niekto stretol s podobným problémom aký mám momentálne ja a či by ste mi vedeli poradiť nejaké riešenie.

Takže začnem postupne
Všetko to začalo ako prišli veľké mrazy do tej doby auto jazdilo bez problémov. Po studenom štarte sa celé auto dosť nepríjemne trasie pokračuje to aj v jazde pokiaľ sa motor nezohreje neprijemne trhá. Auto sa zohreje a všetko funguje tak ako má. Ďalej to pokračovalo hádzaním do núdzového režimu s tým že sa rozsvietila kontrolka motora. Po opakovanom naštartovaní problém zmizol. Bol som s tým u mechanika diagnostika ukázala vynechávanie 2 valcov. Odporúčil vymeniť cievky a sviečky čo sme aj spravili. Núdzový režim sa už neukazuje ani kontrolka motora no to nepríjemné trasenie za studena naďalej pretrváva. Stretol sa s takýmto niečim niekto ? Ak hej za akú koľvek radu a názor budem vďačný.
cibo226
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 04.09.2009 23:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cibo226 »

Kedze trasenie pretrvava, tak stale dochadza k vynechavaniu minimalne jedneho valca... takze pokracoval by som v rieseni preco je tomu tak. Treba ist k riadnemu mechanikovi ktory to pozre, problemov moze byt viacej... vodu v oleji nemame?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »