Mitshubishi Outlander III , r.v. 2014, 2,2 D 4x4 - recenzia

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mitsubishi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

cyprian.kucera
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 04.06.2010 18:48
Zdieľať na Facebook

Mitshubishi Outlander III , r.v. 2014, 2,2 D 4x4 - recenzia

Príspevok od používateľa cyprian.kucera »

Nakoĺko som bol opakovane požiadaný o skúšobnu jazdu a názory na toto vozidlo u mnohých záujemcov, rozhodol som sa napísať užívateľskú recenziu , kedže na SR aj ČR fóre doteraz nie je žiadna uvedená. Auto vlastním necelé 2 roky , 6 r. manuál, 110 kw, nebehaných mám 60 tis. km. Potreboval som vyššie , priestranné a rodinné auto , používané skutočne aj do ľahšieho terénu s pohonom 4x4 ,/nie len sa dostať v zime k lyž. stredisku / Vyberal som z ponuky SUV /toyota rav 4 ,nissan x -trail, Hyundai santa Fe, Mazda Cx5/ a octavia Scout. Všetky autá som skusil na asfaltke aj v teréne. Mitsubishi bol kompromis medzi cenou , priestranosťou a spoľahlivosťou : je to auto, kt. skutočne zvládne bravúrne aj ťažší terén, napriek svojej dlžke a hmotnosti. Na zimných preumatikách 4x4 niekedy zvládne terén až ako of road, naopak na letnýcjh nemá problém jazdiť celý naložený po dialnici ticho a úsporne . Takže reálne : moja mierne dynamická jazda :-) v lete - spotreba 6,5- 7 l,v eco mode 6 L,/ten nepoužívam :-)-auto lenivé / diaľnica do 130 to isté, 140-160- 7-8 l, zima - s boxom na streche 7-7,5 l ,na dialnici do 8 l. Udávaných 5,3 l ako aj u iných aut nezmysel, takéto velké auto nemôže takto jazdiť! Auto je veľmi priestrané, ale užšie, v zadu 2 dospelí na pohodu, 3. dospelí sa už musia potlačiť.Po sklopení 2. radu sa v aute na rovinke vyspia 2 dospelí. 3 rad úlne v pohode pre decká do 10-12 rokov, tak už s obmädzením . Motor - naj komponetna auta, výborne ťahá od 1500 ot.do 3000, nie je hlučný, veľmi kultivovaný, skôr na plynulú jazdu , ako športovú.,nie je problém obehovať s plne naložením autom , cca po 20 tis. km, šla spotreba dole o 0,5 l. Jednducho šĺape ako má. Ak však skúsiťe motor s rallitronic, už sa Vám ten základný 110kw bude zdať slabý !?:-). auto sa správa o dosť dynamickejšie ! Kvalita interiéru , najmä plastov -priemerná až slabšia , ale trváca. Sedenie výborne , dostatok výhľadu a miesta na nohy pre všetkých pasažierov, avšak najmä vzadu tvrdšie . Kufor som nikdy nemeral- tie udávané čísla,kt. japoncom vyčítajú, údajna mylné?!?) , ale kufor plne postačujúci , skutočno doň dosť naložíte . Ovládanie palub. počítača pod volantom, no Japonské, na treba iba zvyk :-), japonci... Dotykový dsiplej reaguje pomaly, ke´d je zapnutá GPS, USB sem tam štrajkuje. Exteriér : mínus za slabý lak na aute, myslím že auto kt. je určené aj do ľahhšieho terénu by malo mať poriadnu " mazu" a nie vodou riediteľné farby ako mnoho dnešných aút. Podvozok- pevné kvalitné komponeneny , difrák nevyčnieva, gracilnejšie komp. dobre kryté za nosičmi náprav, avšak mínus za doslova bakelit. kryt motora, ja som ho potrhal na tvrdej hline, tak som si dal vyrobiť na mieru oceĺový :-). Prejazd terénom je samozrejme limit. svetlou výškou a najmä pneumatikami, ale niekdy auto doslova čaruje a sami neveríte kde ste s ním vyšli, 4x4 lock- sa správa v teréne skutočne na 1. , ak autom nebudete jazdiť ľalhší terén, tak si ho nekupujte , vyberte si iné , možno pohodlnejšie / SantaFe/. Na záver: veľmi priestranné 7. miestne auto za zaujímavu cenu v porovnaní s konkurenciou , s klasickým dobrým a úsporným motorom, kt. nepodľahol downsisingu, dokáže zvládnuť terén a dialnicu v celkovom pohodlí.Na mrago vyššei spomínaných aut: Scout ma odradil cenou a celkovo pocitovo výrazne menším priestorom pre posádku , nissan slabším motorom , Mazda bola predražená , Santa Fe- super, ale drahé na to aby jazdilo slabšie po teréne. Ak si to auto kúpite a dáte si hned inštalovať Rallitronic , asi ho už nevymeníte :-)
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Len jedna poznámočka - ako veľmi priestranné keď sa dozadu neposadia 3 dospeláci? Napíš veľké zvonku priemerné zvnútra... takto si predstavujem priestranné rodinné auto http://www.toyotaupdate.com/2015/08/toy ... ncept.html

ale ináč taký pekný článok nadšeného majiteľa čerstvejšieho menej okukaného SUVčka.
cyprian.kucera
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 04.06.2010 18:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cyprian.kucera »

Dikes, ano je to pravda, ale táto Toyota zase nie je velmi do terenu, môžeme sa potom baviť o Sharane, Alhambre atd.., V Mitsubishi je to trochu na užšie sedenie v trojici :-), ale myslel som že je dostatočne " vzdušné"
dshop
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 12.01.2009 14:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dshop »

Suhlasim so zadavatelom temy ohladom rallitronicu :4012: mam to iste auto len s automatom. Po nainstalovani rallitronicu max spokojnost. Bez toho je ten motor vcelku lenivy na to auto.
Inak maximalna spokojnost zatial.
bzinko21
Príspevky: 79
Dátum registrácie: 27.08.2008 14:35
Zdieľať na Facebook

zdravim

Príspevok od používateľa bzinko21 »

Caute rozmyslam aj ja vymenit Sharana 2.0 tdi bluemotion 103kW 2011 za outlandera ozrejmite mi prosim vas co to je ten railltronic
uwa0917588253
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 23.04.2017 15:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa uwa0917588253 »

mate niekto skúsenosti s 2,4/ r.v. 2008 manuál, strašne málo je o nich písané
Napísať odpoveď

Návrat na "Mitsubishi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných