Cidlo kluky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ťažko sa to posudzuje,ale ide o toto aby sedel odstup a tá súdkovitosť je o tom či to tak vie RJ spracovať
[img]https://s14.postimg.org/ixjudu4y5/kluka-va_ka.jpg[/img]

Ale pozor to nie záznam od toho motora,to je iba príklad
salomen30
Príspevky: 337
Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa salomen30 »

Za chodu motora je ten priebeh signalu idealny teda v rovine v minulosti ked som meral.Dakujem za info.Ako sa to da vysvetlit ak je to mechanicke.Co je vyoseny zotrvak ci ako?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je možné že zmenou rýchlosti sa mení logicky aj sila indukcie a celé je to iba v tom.Ale vzájomný odstup signálov treba zistiť.
salomen30
Príspevky: 337
Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa salomen30 »

Ak myslis synchronizaciu vacky z klukou tak to je OK.Ked som nastavoval rozvody signal z vacky bol presne na stred referencneho zuba kluky ale casom sa asi trocha remen natiahol a uz je posunuty o pol zuba nalavo.Ale takto to bolo aj na starych rozvodoch.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak je synchronizácia istá,treba sa zamerať na ďalšie veci pre ktoré nie je možný štart.Tam už treba hladať odpoveď či je problém na strane paliva alebo zapalovania.
salomen30
Príspevky: 337
Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa salomen30 »

Takže ten signál z kľuky keď sa štartuje je OK.Dneska som vybral sviečky mokré.Tak som ich vypálil.Naskočilo s chybou P300 P 302.Prehodil som cievky 2,3 valec chyba sa nepresťahovala.Zajtra ešte skúsim výmena sviečky a vstrekovača.
salomen30
Príspevky: 337
Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa salomen30 »

lakinooo napísal:kód motora ako základ by bol fajn

Pri KM4 vedú oba do RJ.

Obrázok


Aké používate softy na schémy?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pre Renault treba hladať Visu a Dialogys
salomen30
Príspevky: 337
Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa salomen30 »

Vďaka za rady aj lakinovi za link.Bola to zase cievka.Vyhadzovalo stale vypadky 2 valec.Skusal som odpajat cievky a dusilo to pri kazdej jednej. Tak som dal novu do 2 valca nic.Tak som skusil do 3 tieho trefa.Oni palia tusim 1 zo 4 tym a 2 z 3 tim.Tak pohvie ako to meria RJ. Tie cievky su fakt nevyspitatelne.
salomen30
Príspevky: 337
Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa salomen30 »

Kam vedú káble z cievok.Chcem skúsiť premerať kabeláž keď ju stále odpaluje.Páli spolu 2-3 valec.Jeden vývod z 2 jky do RJ to je spojené aj z vývodom 3 jky.A jeden kábel vedie do:
Switching protection unit.
To je kostra či ako?

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných