Volvo V70 vs Renault Megane Grandtour

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rtlmfgmt
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 06.04.2018 10:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rtlmfgmt »

a čo si myslíte o dacii logan mcv? Dá sa tiež zohnať za rozumnú cenu a príde mi to tiež taká polododávka. Narozdiel od alhambry sa dá však zohnať aj o 10 rokov mladšia

ďakujem
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

jezisi nerob to.
Strucne takto.

Este raz ti vravim ze mam 2001cku Galaxy = Alhambru = Sharan (2001-2008, okrem Galaxie ta zacala v 2006 novy model) a ked si sadnem do Dacie a plesknem tymi papierovymi dvierkami, tak mam zdupnete vlasy hrozou.

Tie auta su porovnatelne asi tak ako Mercedes S600L oproti Skode Favorit.

Nerob to.
Neblbni.


Sme skvela komunita, nekupuj Daciu len preto ze je lacna.
zdenoTN
Príspevky: 198
Dátum registrácie: 06.03.2008 12:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zdenoTN »

ahoj, daktore odpovede som radsej ani nedocital celkom dost blbosti popisane...

stotoznujem sa s mp3 , mal som aj volvo v70 rovnaku generaciu ako pises aj galaxika tdi ...

spat sa mi spalo v oboch rovnako dobre, v70tka ma po zlozeni sedaciaek kufor v 100% rovine a na dlzku cca 185cm co mne stacilo.... SAG auta ma dlhsiu plochu ale nesklopne sedacky a pri prespavani ich je lepsie uz dopredu nechat doma..lebo zavadzaju...
ale ! tie SAG auta su nepohodlne na dlhsie cesty, jazdil som obe a po chorvatsku a 10h za volantom som z volva vybehol plny elanu co sa po galaxy fakt neda poveda mrvil som sa tam ako had uz v pol ceste...ja som mal volvo atmo 2,4i radovy 5valec, a dialnice vylety , chorvatsko atd.. som jazdil za 7,7L pri 110km h tempomat... cez zimu trosku viac, dosledovane podla tankovani blockov a km...dokonca palubny bc ukazoval presne... co sa tyka bezpecnosti, radsej by som bural vo v70 ako SAG autach. najma ochrana B stlika pri volve je inde system SIPS a zosilnenie B stlpika bolo velke plus..samozrejme dufam ze burat nebuden nikdy... celkovo viac priestoru ponukne SAG auto, pripadna likvidita je za tyzden dva + spotreba tiez menej.. viac komfortu a podla mna aj bezpcnosti ponukne v70... inak obe auta sa mi za cca 60.000km moc nekazili na volve odchadza riadenie - gufero na volantovej tyci odtial tiekol olej oprava 250€, inak len udrza rozvody dajake lozisko nic extra...

mam teraz bmw e61 /touring/ 525i benzin, a ver alebo nie dakedy mi to volvo aj chyba :) a o spotrebe z volva sa mi ozaj len sniva
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Zase nebudme zlí, dacia je v pohode.

nie je to jednoduche... dvierka tenke ako z papiera, klink klink zvuk ked to zavres nevzbudzuje ani trochu dovery. Nehovorim ze Sharan 2002-2004 ma zrovna nadluxusny interier ale preboha je to minimalne o sest tried lepsie, krajsie, hodnotnejsie, trvacnejsie a proste celkovo lepsie nez dácia empévé ktora vyzera akoby ju ukradli z nejakeho hodne lacneho cinskeho hrackarstva.

Šharan 2001+ (bavili sme sa o 85kW verzii, jej 96kW bracek je prakticky to iste akurat s lepsimi komponentami) je vzdy sestkvalt v diesliku. Dialnicne presuny zvlada s nonsalantnou eleganciou, jazdit s tym 130 na 2200rpm je proste maly zazrak pre taketo auto. Dacia - statisticky benzinova - bude na rovnakej rychlosti tocit priblizne 29185 otacok za pol minutu, a bude VRESTAT (citat z testu "dálničních 130 km/h vyžene ručičku otáčkoměru k neuvěřitelným 4200/min"). Aha, tym sa dostavam k odhlucneniu interieru co je tema ktoru okamzite mozem skoncit. Takze prejdem na temu spotreba pri tejto rychlosti, a zase som hned skoncil pretoze "Na dálnici při 130 km/h si totiž testovaný Logan MCV řekl o více než osm litrů".

Dalsi citat z ineho testu ineho motora dacie pise nieco taketo "Už při rychlostech nad 110 kilometrů v hodině začíná razantně růst hluk motoru, od valících se kol i aerodynamický svist. Motor dálniční limit statečně udrží, jde o to, jestli to vydrží posádka. Z dacie se stává téměř závodní auto."


Nezabudneme spomenut bufik ktory ma KAZDY sharan/alhambra/galaxy zabudovany z vyroby a ktory je mozny JEDINYM prepinacom prerobit na nezavisle kurenie, pracujuce aj bez nastartovaneho motoru (v prahoch dveri idu tri kable). Tento arguemnt asi nebude dolezity pre letne chorvatske vylety avsak je to tam. Vacsi kajnšmetke si samozrejme zapoja nejake dialkove ovladanie a maju z toho plnohodnotne dialkove ovladanie.

Vybava, na sharane v pohode zozenies vyhrievane sedacky, parkovacie senzory, vyhrievane aj PREDNE okno a automaticky zadne, daleko viac áirgagov dokonca aj hlavove (nie vsak v rocniku 2001,2002), ako vravim vzdy a vsade 6kvalt prevodovku v kombinacii s dieslikom (85kW, 96kW mnam mnam, porovnavajme to s nejakou benzinovou 66kW daciou) a bufik.

Mohol by som zrejme este dlho pokracovat, ale u mna je rozhodnutie novsia Dacia versus starsi šharaník v rovnakej cene velmi velmi jednoduche. Ako bonus nema sharanik hrdzave vsetko na podvozku po 15 rokoch a polmilione kilometrov, na rozdiel od trojrocnej dacie s par tisicmi.

Ach ano, musim uznat ze som zaujaty - tieto vozy totiz ja osobne jazdim 15 rokov, jeden prave teraz 10 rokov vlastnim a v najblizsej rodine mame len styri (co este neratam Voyagery a Espejsa).


>> SAG auta ma dlhsiu plochu ale nesklopne sedacky a pri prespavani ich je lepsie uz dopredu nechat doma..lebo zavadzaju...

to si mal nejake cudne SAG, samozrejme ze sedacky su zatvaracie, prevracacie otacacie, sklapacie a vyberacie. Vsetky. Vsade. Vzdy. Prevracacie-otáčacie znamena ze ich v pohode mozes namontovat OPROTI smeru jazdy - a spravit si napriklad malu konferencnu miestnost, nudzovu rokovaciu salu pri prichode k obchodnemu partnerovi...

pripadne POJAZDNÚ MARIÁŠOVŇU co ancikrista aj casto vyuzivam.

Navyse, do SAGu spravis primitivne jednoduchu zastavbu postele (doslova dopismena zopar špalíkov z hornbachu, 22mm OSB doska a jeden matrac, robota na tri hodiny aj s nakupom v OBI a aj s pivkom po uspesnom ukonceni projektu, treba pilku na drevo a srobovak) s tym, ze stredne aj zadne sedacky mozes mat plne schovane pod nou. Ak ludia cestuju dvaja, samozrejme stredne/zadne sedacky nechaju doma lebo 7 miest v aute nepotrebuju a uprednostnuju odkladaci priestor na batozinu.

http://www.vw-club.cz/download/file.php ... stel03.jpg

http://www.vw-club.cz/download/file.php ... 010010.JPG

http://www.vw-club.cz/download/file.php ... atraci.JPG

http://www.vw-club.cz/download/file.php ... trukci.JPG

http://www.vw-club.cz/download/file.php ... stel01.jpg

http://www.vw-club.cz/download/file.php ... CN4101.JPG

hehe http://www.vw-club.cz/download/file.php ... du.jpg.JPG


Ja som uz chrapal a seksoval vo vselijakych autach ; ich poradie by bolo GMC Savana, Voyager samozrejme dlha verzia, Espace dlha verzia, Sharan/Alhambra/Galaxy pred rokom 2008 (kedze 2008+ maju tie sproste zabudovane sedacky na 6/7 mieste).



Ak by som mohol, zopakoval by som svoje strucne vyjadrenie k pokusu "dacia mpv versus sharan" :

jezisi nerob to.

Návrat na "Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných