Benzinove motory

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rusky
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 06.01.2013 21:02
Zdieľať na Facebook

Benzinove motory

Príspevok od používateľa rusky »

Ahojte.
Potreboval by som Vašu pomoc.
Mám octaviu 1.9tdi 77kw dsg prevodovka 2009.
Som stým autom spokojný.motor prevodovka všetko ok.
Chcel by som kupiť podobné auto ale benzín.je mi luto mojho auta.byvam v meste.tie ranne startovania,hlavne v zime.kratke trasy 5 minut do roboty a to denne.max ked 2-3 krat pojdem mesačne na "dlhšiu" trasu nad 100km.som otvorený na všetky typy okrem francuzov a talianov.no niečo s lepším výkonom aby som nemal problém pri predbiehaní.chcem kupit nieco medzi 2009-2011,ale takisto s automatom.max 100-150 000 km.do 10 000€.som pozeral 2.0tfsi s dsg prevodovkou,alebo nejaky bavorak 318 alebo 320i.neviem,vôbec sa nevyznám čo sa týka benzinovych motorov a automatyckej prevodovky napr od bmw,mitsubishi alebo honda,mazda,volvo.ked mate nejake dobre skusenosti alebo aj zle.budem Vam velmi vdacný.
Naposledy upravil/-a rusky v 05.04.2018 18:26, upravené celkom 1 krát.
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

popozeral by som sa po mazde s 2,0 benzinom a manuálnou 6st. prevodovkou...načo si robiť problémy s automatom s manuálom to vytočíš podľa seba a aj prípadná oprava je lacnejšia čo sa týka prevodovky...do vw groupy s tym rocníkom by som nesiel...audi a ich tfsi neviem ako su na tom so spolahlivostou...ale že vraj to lúbi papať olej...od mitshubishi kupis akurat tak lancera ak tak najst 1,8 benzín...1,6 od lacenra je na pohodové vozenie ....
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

skus sa na tvoju okticku pozerat len ako na subor plechov s motorom. Tomu autu je to takmer jedno, ze robi kratke trasy, je to narocne skor len na bateriu a neviem ci mas DPF, ostatne je len v tvojej hlave, ze autu to skodi.
Ak na tej okte nebudes jazdit denne, tak jej to uskodi praveze viac.
Za 5 minut do prace sa ani benzin nezohreje, ze by sa mu lubilo vytacanie pri predbiehani. Naklady na dalsie auto budu urcite vacsie ako pripadne opravy tvojej okty.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

5 minut jazdy autom v meste, to je tak max.2 km, ked je tam nejaky semafor , tak aj menej..

Ja by som zvážil, iný sposob dopravy....
keyness
Príspevky: 686
Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyness »

Teraz sa momentalne tiez presuvam po meste 1.9 km a to v ba... iny sposob tam kam chodim je 28min. autom 4 min..peso sa neda resp narocne a naokolo a v kazdom pocasi isto nie. Podstata je ta ze som docasne zamenil 1.6 tdi s dpf za 1.9 tdi v 1 octavii
FERO 321
Príspevky: 1644
Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa FERO 321 »

Nad 2tfsi pri tvojom 1.9tdi by som ani nachvíľu neuvažoval.
rusky
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 06.01.2013 21:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rusky »

Dik za odpovede.predbiehanie som nemyslel rano ked ju motor studeny.nakolko v meste pri hustej premavke sa neda,ale na hlavnych cestach.napr kamiony a pod.325i bavorak???hluposť?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak uvážiť že nejazdí na vzduch tak určite.Chvílu to baví,ale nie dlho.Posledné čoho sa bojím že diesel vykážu z centra nejakého mesta.Diesle sa stále vyrábajú a stále predávajú v takmer nezmenenom pomere výroby,netreba sa oplašiť.Oplašený predávajú,a iný sa teší ako pekne padajú ceny a dajú sa zohnať ozaj unikátne kúsky za pár babiek.To je cena oplašenia
rusky
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 06.01.2013 21:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rusky »

@FERO 321 ako to mysliš?
Dik
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

v prvých troch mesiacoch 2018 v Nemecku registrovaných 878 600 nových áut. To bolo o 4 % viac než v rovnakom období vlani. Pritom iba približne každé tretie novoregistrované vozidlo malo dieselový motor.
Podiel dieselov v 1. štvrťroku padol na 32,3 % zo 42,7 % v rovnakom období vlani. Dôvodom je škandál týkajúci sa manipulácie s emisiami. Mnohé mestá hrozia zákazom vjazdu starších dieselových vozidiel.

Podiel dieselov na predaji nových áut sa znižuje už dlhší čas. V marci podľa spolkového úradu pre motorové vozidlá KBA dosiahol len 31,4 %. Podiel benzínových áut dosiahol 64 %. Zvyšuje sa aj počet áut s alternatívnymi pohonmi, aj keď stále nie sú príliš rozšírené. Z 347 000 áut registrovaných v marci bolo 3800 elektromobilov a 10 900 hybridov.
Celkovo boli prvé tri mesiace z hľadiska predaja nových áut najlepším 1. kvartálom od roku 2000, uviedol zväz VDA.

V marci sa výrazne znížil predaj automobilov aj v Spojenom kráľovstve. Dôvodom bol najmä strmý pokles predaja dieselových vozidiel. Informovalo o tom vo štvrtok britské združenie výrobcov a predajcov áut (SMMT).
Podľa najnovších údajov SMMT sa predaj nových automobilov v Spojenom kráľovstve v marci 2018 medziročne znížil o 15,7 % na 474 069 kusov. Napriek tomuto poklesu počet registrácií nových vozidiel zostáva aj naďalej - v rámci histórie štatistík - na vysokej úrovni. Minulý mesiac bol počet áut predaných v marci štvrtý najväčší.

Dopyt po dieselových modeloch ale ukázal, že pokračuje doterajší trend klesajúceho záujmu o ne. Registrácie nových dieselových áut sa v marci znížili zo 244 593 kusov v tom istom mesiaci minulého roka o 37,2 % na 153 594 kusov.
Počet zaregistrovaných benzínových vozidiel bol pritom v marci v podstate stabilný, keďže vzrástol medziročne len o 0,5 %.


ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

tolko clanok, tvrde cisla hovoria jasnou recou aky je sentiment trhu, uz len samotne VW staci sledovat ake maju dodacie doby modelov s benzinom a dizlom, vyroba neni nafukovacia :41c2:

ovsem ty riesis iny problem, menit svoj 1,9 tdi za kupeny, jazdeny, tsi motor, alebo tfsi to je jedno, jednoznacne zly napad, to nema nic dizel vs benzin, to je agregat proti agregatu :-), teraz lutujes techniku, az toto rozhodnutie spravis budes lutovat seba ;-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

neviem kedy si bol naposledy v Nemecku, ja v 100chlapovej mnichovskej firme... tam je mentalita TOTALNE ina nez slovenska.

Nemec a kvaziNemec (cize Ind, Polák, Čech, Slovák, Rus, atd) zijuci v Mnichove vidi diesle uplne inak ako slovensky sedliacik : kazi sa to [!!! a pozor zabudni na to ze vymena rozvodov v Nemecku za 50 tak ako na Slovensku alebo ze vypucovanie EGR ventilu za dvacku lebo Jozo v garazi namoci stetec do benzinu a ide sa do ligotava], ZAKAZU TO V MESTACH [!!!!!!!!!] a neveril by si ako sialene su oplaseni z tych poslednych zakazov a sudnych nariadeni a z toho co este moze prist o rok.

V Nemecku sa hromadia dieslove auta bez euro6 v bazaroch. Normalne mas problem predat krasne auto z roku 2010, 2012, proste len preto lebo nema euro6. Cenovky padaju fakt dole. Rumuni a Polaci nestacia lietat pre auta... nikdy v zivote som nevidel tolko podvalnikov na ceste z Nemecka DOHROMADY ako za posledne tri mesiace.

To ale neznamena ze buduci rok v Bratislave nepojdes na Medenu ulicu dieslovym autiacikom z roku 2006. U nas je to politicka sebevrazda (ci uz komunalna politika alebo vrcholova) a na takuto vec si nikto netrufne. Keby sa zakazalo ist do centra miest z vozmi pod euro5, okamzite stratis VELA percent volicov a to si zlodeji na hrade nemozu dovolit.

Nemam dojem ze by o dva/tri roky bol u nas nepredajny Superb 2.0tdi z roku 2011...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nech zavedú čo zavedú,budú to vždy vybraté lokality a na tie im desaťročia hádžem bobka a veselo budem ďalej.Ja pokojne bez ich centier budem,a ak odtiaľ odstrihnú taký počet ľudí,asi to sami pocítia,pretože aj tam treba aby prišli (ľudia) peniaze.Nedávam veľa času že sa z tejto opice vychrápu a prídu na to,akého vlastenca si kopli.A že tá benzínová ponuka je teda iné terno,ale nech si každý vyskúša.Vidím čo vidím,nemusím do toho ani šlapnúť aby som vedel čo to je.Ak niekto potrebuje do toho strčiť aj prst a ochutnať,nech si pokojne robí,aj oplašenosť vie prísť na pekné peniaze
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Milan a co hovoris na tradicnu japonsku benzinovu radost, nieco sa ku mne donieslo....ja som Patovi uz radil ci to nebolo lahsie zapalit... :zga28:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Japonec na konec,musel som na tú Micru objednať novú variabilitu na vačku lebo nie je v rozvodovej sade a reťaz ju vyseká tak isto ako tie dve ozubené kolieska čo v sade sú.Tomuto sa povie úsporný reťazový rozvod,celá sada aj z variabilitou blízo 500e.- len materiálom,a robotu nechci vedieť.V autorizáku sa mi rehlili že motor s prevodom ide von,že potom sa to robí lepšie :) no ja som nevybral ale už ľutujem.
Takže...malý úsporný japonec
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

No ak je 100 tis km veľa tak tento to poriadne potiahol.Ale vyťahané je to fest
https://youtu.be/VDy-0UdyvpM

Návrat na "Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 15 neregistrovaných