Citroen C-crosser - problém zrejme pri regenerácii DPF.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ešte len prehrávanie softu je tá pravá magorina.Nikto nevie,a servisáci v autorizáku úplne najmenej,čo sa ktorým softom vlastne...akože má spraviť. Ak sa výrobcovi podaril blbý soft,tak už v základe,a nedostatok takéhoto paškvilu je tam od samého začiatku,určite nenabehne pri 180 tis km výročí.Ak je soft teda debilný od začiatku,nech si to výrobca prizná a urobí zvoláčku kde to plošne opraví.
bajo...máš síce aj z cvirom pravdu,auto by malo prejsť hladaním závady a na základe toho opravou.Ale ten kto veľa hladá,nájde prkotinu ...a ho...o zarobí,strávi kopec času a čo slováci z duše nenávidia,je platiť za rozum.Už raz to pochopte
bajo...máš síce aj z cvirom pravdu,auto by malo prejsť hladaním závady a na základe toho opravou.Ale ten kto veľa hladá,nájde prkotinu ...a ho...o zarobí,strávi kopec času a čo slováci z duše nenávidia,je platiť za rozum.Už raz to pochopte
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Tak nebol som tu dlhšie, bo nejako nie je čas. A aj sa tu viac riešili osobné invektívy ako reálne problémy. Tak už som nemal nervy sa tu zbytočne rozčuľovať.Dep napísal:Kujon, dlho som o Tebe nepočul, ozveš sa tu a akurát riešiš problém s moderným dieselom
Prepáč, ak sa Ta dotknem, ale spomínas iste teraz v dobrom na Volvo s LPG, však? Pamätám si, že si pri kúpe SUVka mal v úzkom výbere aj X3, aj tam by boli ine palky za servis ako mas teraz s relatívne jednoduchým Citronom.
Veľa šťastia so servisom, nech sa dari
PS: tiež som podľahol dieselu pri kúpe auta, vsetko funguje na jednotku, ale už teraz s určitosťou môžem povedať, že je to môj prvý a aj posledný
Ja na každé auto spomínam v dobrom. Nie len na volvo. Auto nešlo do sveta preto, lebo bolo niečo zlé ale preto, že som chcel zmenu. Teraz mi toto auto max. vyhovuje. Som s ním spokojný a riešim veci, lebo ich chcem riešiť. Šak by som to mohol nechať tak, že sa cca. 20-30 km pocukám a idem ďalej. Alebo odstavím bokom na ceste vypnem motor a naštartujem a idem zase ďalej. Ale chcem to poriešiť, aby som neodpálil potom zase niečo iné vďaka tomu. A možno sa už ozýva niečo, čo chce na seba upozorniť - pozor pôjdem do večných lovíšť Šak toto auto je asi to, čo mám najdlhšie
Čo som čítal a zisťoval, tak PSA má ten systém DPF najpremakanejší, tak aj preto som išiel do Citroena a tiež kvôli vnútornému priestoru čo má a kufru. Takže vyšiel Citroen a aj som s ním spokojný. Ak toto dám do pucu, tak budem úplne spokojný.
Tak pri tom čo ja chcem nejako benzín na výber nie je Teda aspoň tu na slovensku veľmi, neponúkajú spoľahlivý benzín 4x4 a výkon cez 110 KW, so spotrebou menšou ako 11 litrov v meste. Ešte tak honda CRV 2,0 benzín v automate by mohol byť a to je tak všetko.
Do CCC to nedám, lebo chcem poriešiť tento problém a jazdiť ďalej.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Máš pocit, že človek ktorý dá do auta povedzme 1 000 € a nevie čo s tým ďalej a mu hovoria, že možno tak ešte ďalších 1000 € a sa to možno podarí, nebude ochotný Ti dať zarobiť pri vyriešení problému tvoju sumu peňazí ??? Určite Ti za to zaplatí a max. už ku Tebe nepríde bo si bude myslieť, že si drahý ... ale určite Ti zaplatí. A keď bude rozprávať s niekym o problémoch s autami, tak určite povie. Vieš, čo. Poznám frajera, čo opraví čokoľvek ale je drahší. Takže ak si nevieš rady, tak choď ťam on Ti pomôže. Tak určite ten chlapík s problémami príde k Tebe.mhlavaty napísal:
bajo...máš síce aj z cvirom pravdu,auto by malo prejsť hladaním závady a na základe toho opravou.Ale ten kto veľa hladá,nájde prkotinu ...a ho...o zarobí,strávi kopec času a čo slováci z duše nenávidia,je platiť za rozum.Už raz to pochopte
Viem, je to nevďačná úloha hľadať debilné chyby na aute. Ak raz išlo dobre cez 200 tisíc, tak to asi nebude problém v aute ako takom. Len nie je človek, čo by prišiel na to, čo je tomu chyba.
V dnešnej dobe je pochopiteľné, že je jednoduchšie vymeniť niečo jednoduché a jasné, ako sa s niečim srať s neistým výsledkom. To chce človeka, ktorý je na dôchodku má zarobené a len má potrebu si dokázať, že vyrieši problém a sa posunie ďalej. Ale to už od mladých mechanikov sa čakať veľmi nedá.
Dal som to tu, lebo tých aut je pomerne veľa aj s veľa km, či už niekto niečo také neriešil a nenasmeroval ma k riešeniu.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
http://www.autorubik.sk/clanky/citroen- ... kusenosti/
vseobecne k tvojmu motoru a problemom co mozes cakat...
upchate fap v pripade vacsieho poctu jazd na kratsie vzdialenosti alebo v meste
kratsia zivotnost filtra 150-200tkm
aditivum eolys - stav ?
nefunkcny egr
opotrebene vstreky - obtiaznejsi start, hlucnejsi a nerovnomerny chod, slabsi tah
upchaty filter nafty v zime, prve roky nemal vyhrev
vseobecne k tvojmu motoru a problemom co mozes cakat...
upchate fap v pripade vacsieho poctu jazd na kratsie vzdialenosti alebo v meste
kratsia zivotnost filtra 150-200tkm
aditivum eolys - stav ?
nefunkcny egr
opotrebene vstreky - obtiaznejsi start, hlucnejsi a nerovnomerny chod, slabsi tah
upchaty filter nafty v zime, prve roky nemal vyhrev
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Keď som bol v citroene, tak mi povedali že FAP je zaplnené na 10 % či koľko, že je vo veľmi dobrom stave vzhľadom na počet km. T.j. že už možno bolo FAP menené. Plus ja som to nedávno dával čistiť a priepustnosť je dobrá ...bajo777 napísal:http://www.autorubik.sk/clanky/citroen- ... kusenosti/
vseobecne k tvojmu motoru a problemom co mozes cakat...
upchate fap v pripade vacsieho poctu jazd na kratsie vzdialenosti alebo v meste
kratsia zivotnost filtra 150-200tkm
aditivum eolys - stav ?
nefunkcny egr
opotrebene vstreky - obtiaznejsi start, hlucnejsi a nerovnomerny chod, slabsi tah
upchaty filter nafty v zime, prve roky nemal vyhrev
Aeolys tam bol a robilo to. Teraz neviem koľko je, lebo daktorý mechanik, všetky hodnoty vynuloval Treba pozrieť fyzicky....
Tak jediné, čo už asi nebol menené je EGR. Ale ako som písal, bol odstavený v riadiacej jednotke aj zaslepený a robilo to. Dá sa to nejako premerať a jednoznačne povedať, že je to on ??? Nerád by som zase vyhodil 350 € len tak do ... von oknom.
Dá sa stopercentne určite či je alebo nie je v poriadku ???
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Tak riešil ten problém a všetko vynuloval, takže robilo už predtým aj potom.
Jeden mechanik hovoril, že EGR vie potrápiť riadne a aj keď je vypnuté, čo mi príde nejaké divné. Ale niečo také povedal. No uvidíme, čo povie mechanik, čo pôjdem za ním budúci štvrtok. Každopádne mu poviem, nech skontroluje, čo ste tu tiež povedali.
Jeden mechanik hovoril, že EGR vie potrápiť riadne a aj keď je vypnuté, čo mi príde nejaké divné. Ale niečo také povedal. No uvidíme, čo povie mechanik, čo pôjdem za ním budúci štvrtok. Každopádne mu poviem, nech skontroluje, čo ste tu tiež povedali.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
cviro:
No auto som kúpil keď malo po výmene rozvodov najakých 10 000 km. Je možné, že mu to začalo sekať, tak to pustil do sveta.
Dajú sa tieto nastavenia rozvodov nejako skontrolovať cez diagnostiku ???
Keď si začínal spomínať to trhanie motora a nepravidelný chod kvôli rozvodom. Tak som si teraz spomenul, že keď to trhá, tak motor má taký drsnejší zvuk a akoby klepal. Keď nič neukázala diagnostika, tak asi to bude tými rozvodmi.
Zatiaľ ďík, ak by to bolo toto, tak by som to dal vymeniť. Po akom čase sa menia rozvody na HDI, keď už boli menené ? Po 80 tis km ??
No auto som kúpil keď malo po výmene rozvodov najakých 10 000 km. Je možné, že mu to začalo sekať, tak to pustil do sveta.
Dajú sa tieto nastavenia rozvodov nejako skontrolovať cez diagnostiku ???
Keď si začínal spomínať to trhanie motora a nepravidelný chod kvôli rozvodom. Tak som si teraz spomenul, že keď to trhá, tak motor má taký drsnejší zvuk a akoby klepal. Keď nič neukázala diagnostika, tak asi to bude tými rozvodmi.
Zatiaľ ďík, ak by to bolo toto, tak by som to dal vymeniť. Po akom čase sa menia rozvody na HDI, keď už boli menené ? Po 80 tis km ??
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
Čo máme C4 2.0 hdi 100kw tam sa tiež prejavý vypaľovanie fapu jemným pocukaním, ale len keď sa ide na jemný plyn, - možno 1cm na pedáli a čo len trochu sa viac pridá, tak to necítiť. Ako sa pamätám je to tak odjakživa a po pár minútach to prejde. Vtedy viem že keď sa čistí fap ešte cvakne niečo v prístrojovke - možno nejaké relátko čo zapne ten režim. A to cvaknutie počuť aj ked dolu kopcom keď uberem plyn a keď potom pridám cvakne zase a zrejme mu dá ten režim znovu. Vtedy je aj ventilátor chladiča roztočený. Ako píšem, tá "akcia" trvá pár minút a nijako nie je obťažujúca, preto som to nikdy neriešil.
Výmena ventilu egr neviem či odstráni cukanie, lebo keď som menil turbo (nepúšťalo olej, ale malo pískavý zvuk) tak kvôli prístupu som objednal aj egr ventil - však km už má dosť,cez 300 000 a napodiv starý ventil bol zvnútra čistý, len mal jemný povlak od dymu. No namontoval som nový a to pocukanie pri vypaľovaní aj tak zostalo.
Fap je ešte pôvodný, eolys už doplňovaný a km vyše 330 000. Vstrekovanie má siemens. Navzdory km ide stále dobre a to je auto z prvých kusov - 2005- a ešte k tomu francúz.
Čo máme C5, tam je motor 2,0hdi 120kw, vstrekovanie asi delphi a tam vôbec nie je badať kedy vypaľuje fap. Zistiť sa to dá len vtedy, keď sa počas čistenia vystúpi z auta a beží vetrák a cítiť gumený pach asi od popruhou prehriateho výfuku.
Výmena ventilu egr neviem či odstráni cukanie, lebo keď som menil turbo (nepúšťalo olej, ale malo pískavý zvuk) tak kvôli prístupu som objednal aj egr ventil - však km už má dosť,cez 300 000 a napodiv starý ventil bol zvnútra čistý, len mal jemný povlak od dymu. No namontoval som nový a to pocukanie pri vypaľovaní aj tak zostalo.
Fap je ešte pôvodný, eolys už doplňovaný a km vyše 330 000. Vstrekovanie má siemens. Navzdory km ide stále dobre a to je auto z prvých kusov - 2005- a ešte k tomu francúz.
Čo máme C5, tam je motor 2,0hdi 120kw, vstrekovanie asi delphi a tam vôbec nie je badať kedy vypaľuje fap. Zistiť sa to dá len vtedy, keď sa počas čistenia vystúpi z auta a beží vetrák a cítiť gumený pach asi od popruhou prehriateho výfuku.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Tak to teda vyzerá, že riešim asi to, čo je bežným správaním auta ??? Tak mi asi auto dáva najavo, že regenerácia sa nemá prerušovať Tiež mohli dať nejakú kontrolku, že haloooo regenerujem, choď sa previezť ešte tak 10 km, kým sa dokončím.
No nič, asi zbytočne pôjdem do toho servisu, ale keď už tam bude, nech to pozrie. Aj tak dík za informácie. Asi sa musím držať rád mechanika, ak Ti niečo jemne ťuká v aute, tak si daj hlasnejšie rádio a nerieš hovadiny
No nič, aj tak vďaka chalani.
No nič, asi zbytočne pôjdem do toho servisu, ale keď už tam bude, nech to pozrie. Aj tak dík za informácie. Asi sa musím držať rád mechanika, ak Ti niečo jemne ťuká v aute, tak si daj hlasnejšie rádio a nerieš hovadiny
No nič, aj tak vďaka chalani.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných