Hromadne schvalenie LPG systemu pre Fabiu III - iba 12€?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: 19.09.2016 09:20 Zdieľať na Facebook
netreba hned bezat do servisu, na zaciatok by som zamezdil pristup studeneho vzduchu cez masku chladica (a obalil reduktor a privodnu hadicu vody izolaciou)
tuning reduktora - napichat zhavice z diesla do tela reduktora pre rychlejsi ohrev, stag dokonca ma taky model aj certifikovany
ja mam nastavene prepinanie na obidvoch autach na 25'C a vsetko ok.
cim kvalitnejsia filtracia a dobre vstreky, tym nizsiu teplotu mozno pouzit /samozrejme treba sa pohrat s korekciami po teplote plynu a teplote reduktora/
tuning reduktora - napichat zhavice z diesla do tela reduktora pre rychlejsi ohrev, stag dokonca ma taky model aj certifikovany
ja mam nastavene prepinanie na obidvoch autach na 25'C a vsetko ok.
cim kvalitnejsia filtracia a dobre vstreky, tym nizsiu teplotu mozno pouzit /samozrejme treba sa pohrat s korekciami po teplote plynu a teplote reduktora/
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
tak ako pise bajo, to uz bude pripad pre servis, minimalne nech pozru teplotu reduktora za jazdy v mrazoch
ale potom su auta ako moje s nejakym 'inteligentnym manazmentom', ze ked je pod -10 tak vsetko teplo nechava motoru a ostatne okruhy otvara az ked ma motor prevadzkovu teplotu .. takze na plyn prepne v tom pripade az pri cca 90 stupnoch, pretoze skor teplu vodu nedostane
nastastie v tychto koncinach je to tak 3x do roka
ale potom su auta ako moje s nejakym 'inteligentnym manazmentom', ze ked je pod -10 tak vsetko teplo nechava motoru a ostatne okruhy otvara az ked ma motor prevadzkovu teplotu .. takze na plyn prepne v tom pripade az pri cca 90 stupnoch, pretoze skor teplu vodu nedostane
nastastie v tychto koncinach je to tak 3x do roka
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
regulator tlaku je napojeny paralerne ku kureniu na maly okruh. Ak date ruku na fukar kurenia a citite uz vlazny vzduch tak aj regulator sa zacina ohrievat. len v nom je len mala dutina a preto aj odovzdanie tepla z tej vlaznej vody je pomale, predsa je to ine ako v radiatore kurenia. chlad a plyn niesu kamarati ale tu nadomnou som cital dobru radu, a to regulator a pripadne aj hadice zateplit, napr vodarenskym tubolitom. obzvlast ak z priestoroveho hladiska regulator je umiestneny tam kde na neho fuka naporovy vzduch. treba tiez zobrat do uvahy ze do neho zacne prudit ladovy plyn z nadrze a aj to ho znacne zacne ochladzovať.plyn v nadrzi ma okolitu teplotu.
tiez kapitola by sa dala popisat aky vpliv nizka teplota ma na vstrekovce a ako funguje predhrev vstrekovacov, dobre systemy ho maju.
tiez kapitola by sa dala popisat aky vpliv nizka teplota ma na vstrekovce a ako funguje predhrev vstrekovacov, dobre systemy ho maju.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Andy to Filcka je "friendly user" auto , prvý musí byť v teple šofér až potom sa môže ohrievať motor. Máme doma naozaj rôzne značky aut, ale v tejto kose kúri vždy prvá Felda. Inak podtlakový systém , vonku -13 a ona štartne na plyn a bez cukania si mrnčí??? Klobúk dolu pred takým autom.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
stagba sorry...ale to nemyslis vazne ! toto si predstavujem, ze zariadi montazna dielna !!! napr umiestnit reduktor SPRAVNE a nastavit pomery aby nevznikal problem v lete, v zime, ked prsi, alebo fuka z kanala, ja si nepredstavujem montaz system bum bum cau uvidime, snad to bude dobre , ocakavam toto know how v cene montaze ! preto som sakra do tej dielne liezol, aby som dostal bezproblemovu prevadzku, ne bol studijny podklad pre ekipu v monterkach
aby som nebol uplne zly, chapem ze aut a motorov je x a som ochotny tolerovat drobne problemy, nikto neni panboh a kto neurobil chybu, URCITE nic nerobi ! tiez mam svoje skusenosti...
aby som nebol uplne zly, chapem ze aut a motorov je x a som ochotny tolerovat drobne problemy, nikto neni panboh a kto neurobil chybu, URCITE nic nerobi ! tiez mam svoje skusenosti...
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
neviem o com tociš, pochvalil som jednu vychytavku ako skratit cas prepinania v velkych mrazoch. ak auto normalne v chlade prepina po 1,5km a pri vacsich mrazoch prepne po 3 km nejde predsa o poruchu, keby to sposobovalo problem s chodom na plyn na to su nastavenia prepinacej teploty a teploty opatovneho navratu do benzinu, poznam manual viacerych systemov a nikde nieje zmienka ze treba zateplovat komponenty. ide o vychytavku tak ako volakedy ked som mal ziguli tak som si dal karton cez pol chladica alebo ti co mali stodvacinku dokonca nejaky chytraci vyrabali take decky ktore sa dali pred chladic a mali tam aj take okienko na regulaciu, dalo sa to kupit v mototechne.
ALE! v nastaveni systemov byva aj parameter teploty plynu a to preto lebo sa moze stat ze nejake auto je tak konstrukcne navrhnute ze ma vasciu medzeru medzi kapotou a chladicom a k motoru sa dostava viac ladoveho vzduchu, vyrobca auta to riesi nejakym plastovym deklom na motore ktory ma odizovolat motor a drzat ho v teplejsom prostredi, kazdy kto robi lpg dlhsie vie ze je dobre ak sa pod ten dekel daju umiestnit aj lpg vstrekovace s filtrom plynnej fazy, to nie kvoli estetike. stava sa ze cez tu vacsiu fugu je ofukovany hlinikovy filtrik plynnej fazy a mohlo by sa stat ze by sa dokonca ten plyn mohol opatovne skvapalnovat a to by motor mal uz problemy s chodom. a viem ze od vyrobcu navrhnute riesenie a to sledovanie teploty plynu neriesi, neodstrani dany problem a ucinnejsie je odstrihnut kusok tubolitu ktory mam v sklade v regali a nasunut na ten filtrik a po stranach ho stiahnut bzzz paskami. pred rokmi ked nebol bezny tubolit mal som na to karimatku z ktorej som vystrihol pas a filter zaizoloval a nepotreboval som k tomu taketo mudrovanie.
hlavne nech je mier vo svete
ALE! v nastaveni systemov byva aj parameter teploty plynu a to preto lebo sa moze stat ze nejake auto je tak konstrukcne navrhnute ze ma vasciu medzeru medzi kapotou a chladicom a k motoru sa dostava viac ladoveho vzduchu, vyrobca auta to riesi nejakym plastovym deklom na motore ktory ma odizovolat motor a drzat ho v teplejsom prostredi, kazdy kto robi lpg dlhsie vie ze je dobre ak sa pod ten dekel daju umiestnit aj lpg vstrekovace s filtrom plynnej fazy, to nie kvoli estetike. stava sa ze cez tu vacsiu fugu je ofukovany hlinikovy filtrik plynnej fazy a mohlo by sa stat ze by sa dokonca ten plyn mohol opatovne skvapalnovat a to by motor mal uz problemy s chodom. a viem ze od vyrobcu navrhnute riesenie a to sledovanie teploty plynu neriesi, neodstrani dany problem a ucinnejsie je odstrihnut kusok tubolitu ktory mam v sklade v regali a nasunut na ten filtrik a po stranach ho stiahnut bzzz paskami. pred rokmi ked nebol bezny tubolit mal som na to karimatku z ktorej som vystrihol pas a filter zaizoloval a nepotreboval som k tomu taketo mudrovanie.
hlavne nech je mier vo svete
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 28.10.2014 12:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
salamander8, niekedy sa da poradit alebo aspon od coho sa odpichnut. co v tomto pripade?, ist do servisu- spatne cidlo teploty alebo cidlo tlaku. s PC skontrolovat ci teploty v pc a regulatora su priblizne zhodne, mam na to taky laser. teplomer, bliknem na regulator, zistim teplotu, nesmie byt velky rozdiel. problem moze byt aj v tlaku plynu, bez pracovneho tlaku system neprepne a pritom to moze byt len nahoda ze sa to objavilo pri nizkych teplotach. su to cidla, kazia sa ako tie v aute, cidlo otacok, polohy zotrvacniku, teploty na termostate... ved to pozname. bezna porucha, bezna oprava, nic nakladne.
-
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 28.10.2014 12:28 Zdieľať na Facebook
cize to moze byt uplna banalita napokon. Cize je mozne, ze LPG system ako taky ani nema problem, len toto cidlo strajkuje.
Sranda.
To by mi nenapadlo, ze nieco take sa moze stat. No kazdopadne na jeho mieste by som to asi neodkladal a dal radsej co najskor spravit.
Aby opat bez problemov auto slapalo aj na LPG.
Sranda.
To by mi nenapadlo, ze nieco take sa moze stat. No kazdopadne na jeho mieste by som to asi neodkladal a dal radsej co najskor spravit.
Aby opat bez problemov auto slapalo aj na LPG.
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 21.03.2017 12:53 Zdieľať na Facebook
ten napad na skratenie toho intervalu nie je zrovna zly, ako podomacke riesenie to moze byt fajn, ale ked to nejde prepnut ani manualne, tak to by som uz sa obratil na servis, bud ten kde mu system montovali alebo na servis, ktory ma s tym systemom skusenosti, aj ked teraz asi uz take nizke teploty nebudu, ale treba to dat do buduceho roka na poradek
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 02.06.2016 09:18
- Bydlisko: Ilava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 21.03.2017 12:53 Zdieľať na Facebook
je to jedina moznost si myslim v tomto smere, keby to len dlhsie trvalo, tak potom je tu riesenie, to co ti vyssie pisali, ale takto veru nie a zase sam do toho sprtat, to by sa mu tiez nemuselo vyplatit, servis je istota aspon podla mna, ti najskor budu vediet prist na to, kde je ten problem, preco to vzniklo, mna by len zaujimalo, ze kedy to vsetko zacal pozorovat, ze ci to robi od zaciatku tej prestavby, ze odkedy ma to LPG alebo odkedy
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 02.06.2016 09:18
- Bydlisko: Ilava Zdieľať na Facebook
aj ja som to tak vnimal, ze servis je istota, ale neprisli na to kde je problem, cize nechapem
a teraz myslim, ze na to ani nepridu, ked tie teploty nie su uz take, ze by sa mu to dialo, bude asi musiet pockat do zimy, ked to zacne robit zase, aj ked uz rozmysla ze by teraz kym bude kvazi "cakat" tak ze by sa popytal v inych servisoch, ze ci sa s tym nestretli smakoun od zaciatku nie to len teraz ked tie teploty pred mesiacom boli take nizke
ja teda mam LPG priblizne dva roky a toto ma nepostretlo ani nejake ine problemy co som velice rad lebo potom hladat kde je problem to nie je sranda snad to tak bude aj nadalej
a teraz myslim, ze na to ani nepridu, ked tie teploty nie su uz take, ze by sa mu to dialo, bude asi musiet pockat do zimy, ked to zacne robit zase, aj ked uz rozmysla ze by teraz kym bude kvazi "cakat" tak ze by sa popytal v inych servisoch, ze ci sa s tym nestretli smakoun od zaciatku nie to len teraz ked tie teploty pred mesiacom boli take nizke
ja teda mam LPG priblizne dva roky a toto ma nepostretlo ani nejake ine problemy co som velice rad lebo potom hladat kde je problem to nie je sranda snad to tak bude aj nadalej
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných