Skoda Octavia II BXE - nove turbo vypina
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia II BXE - nove turbo vypina
Zdravim,
mam problem s vypinanim turba pri cca 3000 -3200 otackach. Turbo je nove, tovarensky repasovane. Je tam novy EGR ventil. Vaha vzduchu je OK.
Skusali sme vymenit blok elektromag. ventilu, ale turbo stale vypina pri spomenutych otackach.
Mechanik, ktory mi ho menil, bol na diagnostike. VRaj turbo tlaci vela vzduch. Tolko zatial viem.
Dnes mi vravel, ze problem je v tom, ze vraj turbo nie je na moj typ motora, ale na bud BKC alebo BLS, teraz neviem. Vravel, ze je potrebne vymenit elektromagn. blok za iny typ a vraj to potom bude ok.
Neviete mi poradit, prosim? Nevodi ma za nos? LEbo uz nevie zrejme co by vymenil....
Pozeral aj hadice a su OK.
Vdaka
mam problem s vypinanim turba pri cca 3000 -3200 otackach. Turbo je nove, tovarensky repasovane. Je tam novy EGR ventil. Vaha vzduchu je OK.
Skusali sme vymenit blok elektromag. ventilu, ale turbo stale vypina pri spomenutych otackach.
Mechanik, ktory mi ho menil, bol na diagnostike. VRaj turbo tlaci vela vzduch. Tolko zatial viem.
Dnes mi vravel, ze problem je v tom, ze vraj turbo nie je na moj typ motora, ale na bud BKC alebo BLS, teraz neviem. Vravel, ze je potrebne vymenit elektromagn. blok za iny typ a vraj to potom bude ok.
Neviete mi poradit, prosim? Nevodi ma za nos? LEbo uz nevie zrejme co by vymenil....
Pozeral aj hadice a su OK.
Vdaka
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
BXE BKC a BLS sú rovnaké výkonové varianty,a majú na výkon turbíny rovnakú požiadavku.Ak turbína pri takých otáčkách tlačí príliš veľa,tak to znamená jediné,stále má funkčnú variabilitu.Ak by bola istota že turbína je v poriadku (nemusí byť napriek repasu) tak jediná možnosť je že blok podtlakovej regulácie ostane otvorený a teda variabilita nie je odstavená z činnosti.Tam nejde o iný typ,to nie je zmrzlina,namiesto citronovej jahodová,čo tam má byť to má byť.Celé je to robota šuflikantov od a po z,pretože určiť správnosť variability,hodnoty tlaku alebo prácu bloku je za pár minút a zo 100% istotou.
Tam nič iné netreba,iba si na 5 minút zobrať na kolená diagnostiku.Aj by som ti dal hodnoty pre turbínu alebo EGR alebo pre váhu,ale tebe je to k ničomu,a henten trkvas má v tom španielsku dedinu.
Tam nič iné netreba,iba si na 5 minút zobrať na kolená diagnostiku.Aj by som ti dal hodnoty pre turbínu alebo EGR alebo pre váhu,ale tebe je to k ničomu,a henten trkvas má v tom španielsku dedinu.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Skoda Octavia II BXE - nove turbo vypina
tovarensky repas take neexistuje.existuje len nove alebo cina repas.toto je to co mas slovensky repas s odovzdanim stareho dielu.tie udaje asi nedostanes pretoze si to nerobis ty sam.hned ich das tomu mechanikovi ktory bude na tom zarabat.slaff napísal: Turbo je nove, tovarensky repasovane.
Vdaka
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27 Zdieľať na Facebook
Zdravim,
takze nastala mensia zmena a to, ze mechanik tam dal turbo, ktore tam malo ist podla VIN-ka. t.j. GARRET.
ALE!!!
Urobil osm testovaciu jazdu a ... zo zaciatku nic...turbo pracovalo ako malo. ale potom zase v 5. stupni pri cca 2500 ot. padlo do nudzaku. Ale mam taky pocit,ze to ma suvis s teplotou vody. Testoval som auto trikrat tou istou trasou a turbo cuduj sa svete vyplo na priblizne rovnakom mieste.....jedine co mi napada je fakt uz len cidlo teploty vody?
Mohlo by byt? Ale chystam sa aj na diagnostiku.
Prosim PORADTE, uz som fakt zufaly...riesim to turbo, rspe. padanie do nudzaku uz asi dva mesiace. Mozno aj vdaka mojemu "sikovnemu" mechnaikovi.
vdaka
takze nastala mensia zmena a to, ze mechanik tam dal turbo, ktore tam malo ist podla VIN-ka. t.j. GARRET.
ALE!!!
Urobil osm testovaciu jazdu a ... zo zaciatku nic...turbo pracovalo ako malo. ale potom zase v 5. stupni pri cca 2500 ot. padlo do nudzaku. Ale mam taky pocit,ze to ma suvis s teplotou vody. Testoval som auto trikrat tou istou trasou a turbo cuduj sa svete vyplo na priblizne rovnakom mieste.....jedine co mi napada je fakt uz len cidlo teploty vody?
Mohlo by byt? Ale chystam sa aj na diagnostiku.
Prosim PORADTE, uz som fakt zufaly...riesim to turbo, rspe. padanie do nudzaku uz asi dva mesiace. Mozno aj vdaka mojemu "sikovnemu" mechnaikovi.
vdaka
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27 Zdieľať na Facebook
Otazka uz neznie preco som menil turbo. to uz neriesim.
Ide o to, ze stale pada do nudzaku. Naposledy sme zistili,ze tlaci malo namiesto 2100 mbar tlaci len 1800 mbar.
Servisak, ktory to teraz robi mi vravel,ze EGR-ko je zanesene olejom zrejme kvoli tomu, ze turbo, ktore tam bolo kedysi prepustalo olej.
Moze EGR ostat pootvorene? A tym padom mi turbo tlaci malo?
Ide o to, ze stale pada do nudzaku. Naposledy sme zistili,ze tlaci malo namiesto 2100 mbar tlaci len 1800 mbar.
Servisak, ktory to teraz robi mi vravel,ze EGR-ko je zanesene olejom zrejme kvoli tomu, ze turbo, ktore tam bolo kedysi prepustalo olej.
Moze EGR ostat pootvorene? A tym padom mi turbo tlaci malo?
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných