Skoda Octavia II BXE - nove turbo vypina

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

slaff
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia II BXE - nove turbo vypina

Príspevok od používateľa slaff »

Zdravim,
mam problem s vypinanim turba pri cca 3000 -3200 otackach. Turbo je nove, tovarensky repasovane. Je tam novy EGR ventil. Vaha vzduchu je OK.
Skusali sme vymenit blok elektromag. ventilu, ale turbo stale vypina pri spomenutych otackach.

Mechanik, ktory mi ho menil, bol na diagnostike. VRaj turbo tlaci vela vzduch. Tolko zatial viem.

Dnes mi vravel, ze problem je v tom, ze vraj turbo nie je na moj typ motora, ale na bud BKC alebo BLS, teraz neviem. Vravel, ze je potrebne vymenit elektromagn. blok za iny typ a vraj to potom bude ok.
Neviete mi poradit, prosim? Nevodi ma za nos? LEbo uz nevie zrejme co by vymenil....

Pozeral aj hadice a su OK.

Vdaka
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

BXE BKC a BLS sú rovnaké výkonové varianty,a majú na výkon turbíny rovnakú požiadavku.Ak turbína pri takých otáčkách tlačí príliš veľa,tak to znamená jediné,stále má funkčnú variabilitu.Ak by bola istota že turbína je v poriadku (nemusí byť napriek repasu) tak jediná možnosť je že blok podtlakovej regulácie ostane otvorený a teda variabilita nie je odstavená z činnosti.Tam nejde o iný typ,to nie je zmrzlina,namiesto citronovej jahodová,čo tam má byť to má byť.Celé je to robota šuflikantov od a po z,pretože určiť správnosť variability,hodnoty tlaku alebo prácu bloku je za pár minút a zo 100% istotou.
Tam nič iné netreba,iba si na 5 minút zobrať na kolená diagnostiku.Aj by som ti dal hodnoty pre turbínu alebo EGR alebo pre váhu,ale tebe je to k ničomu,a henten trkvas má v tom španielsku dedinu.
slaff
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slaff »

Zdravim,
vdaka za odpoved.
Ak by som Vas poprosil, je mozne aby ste mi dali tie hodnoty pre turbinu?
Budem velmi vdacny.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Skoda Octavia II BXE - nove turbo vypina

Príspevok od používateľa seven549 »

slaff napísal: Turbo je nove, tovarensky repasovane.

Vdaka
:40bd: tovarensky repas take neexistuje.existuje len nove alebo cina repas.toto je to co mas slovensky repas s odovzdanim stareho dielu.tie udaje asi nedostanes pretoze si to nerobis ty sam.hned ich das tomu mechanikovi ktory bude na tom zarabat.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

seven stale trepes len blbosti.Fabricky repas existuje,nie len cinsky.Uz dlhe roky spokupracujem s jedniu firmou,s ktorou som velmi spokojny,bez reklamacii.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

dobre.dodavaju tie turba pre fabriku ktora ich montuje do novych aut?asi nie.vsetci beru diely od ciny inac by sa neuzivili.na slovensku je uz taky trend zo smetia spravit origo.
slaff
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slaff »

Zdravim,
takze nastala mensia zmena a to, ze mechanik tam dal turbo, ktore tam malo ist podla VIN-ka. t.j. GARRET.
ALE!!!
Urobil osm testovaciu jazdu a ... zo zaciatku nic...turbo pracovalo ako malo. ale potom zase v 5. stupni pri cca 2500 ot. padlo do nudzaku. Ale mam taky pocit,ze to ma suvis s teplotou vody. Testoval som auto trikrat tou istou trasou a turbo cuduj sa svete vyplo na priblizne rovnakom mieste.....jedine co mi napada je fakt uz len cidlo teploty vody?
Mohlo by byt? Ale chystam sa aj na diagnostiku.

Prosim PORADTE, uz som fakt zufaly...riesim to turbo, rspe. padanie do nudzaku uz asi dva mesiace. Mozno aj vdaka mojemu "sikovnemu" mechnaikovi.

vdaka
ntg
Príspevky: 129
Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ntg »

A možná tvoje stare turbo bolo lepsie ako ten repasovany smejd , 1.turbo pre bjb bkc bxe vyzera inak ako pre bls , 2. Repas_ skoda penazi, zvacsa sa jedna o opieskovane a striebrenkou namachleny srot, regulátor je nastaveno od oka atd mozno aj tam je tvoj problem 3.aky bol dovod vymeny turba??
slaff
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slaff »

Otazka uz neznie preco som menil turbo. to uz neriesim.

Ide o to, ze stale pada do nudzaku. Naposledy sme zistili,ze tlaci malo namiesto 2100 mbar tlaci len 1800 mbar.

Servisak, ktory to teraz robi mi vravel,ze EGR-ko je zanesene olejom zrejme kvoli tomu, ze turbo, ktore tam bolo kedysi prepustalo olej.
Moze EGR ostat pootvorene? A tym padom mi turbo tlaci malo?
slaff
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slaff »

Nuz? Ano,robil to jeden sedlak. Preto sa ta oprava natahuje uz dost dlho.

Zistilo sa to az pri otvoreni EGR. Ale uz inym automechanikom.
Takze EGR pojde na precistenie ultrazvukom.
Len otazka. Pomoze to? Lebo uz ma to nebavi.
slaff
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 01.06.2015 21:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa slaff »

Ano. Teda nove.....ma asi rok. Je mozne aby sa za ten cas zasvinilo olejom tak, aby ho nezatvaralo uplne?
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných