2.0TDI-CR EGR,DPF,SWIRL OFF

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

0
Žiadne hlasovania
2
22%
7
78%
 
Celkom hlasov: 9

dimi3zmv
Príspevky: 93
Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
Bydlisko: NR kraj
Zdieľať na Facebook

2.0TDI-CR EGR,DPF,SWIRL OFF

Príspevok od používateľa dimi3zmv »

Zdravím

Uvažujem nad kúpou nového auta, kedže tie kachle pomaličky u súdruhov v NDR na cene pekne klesajú.
Mám záujem o 2.0 TDI-CR rv 2010-2012 103kw
Chcem sa spýtať, nakoľko som sa dočítal že uvedené komponenty vedia pohnevať či je možné ich odstránenie, podobne ako u iných áut ktoré som mal. 1,9TDI ASV 81kW, 2,4JTDM 141kW ?

1. EGR - To by som chcel úplne vymontovať a osadiť záslepky.
Predpokladám že po strane vzduchu by to nemal byť problém, no po strane vody neviem či by to nebol po technickej strane zásach do vodného okruhu.

2. DPF:
Samozrejme tiež vykuchať.
Na oklamanie readlines v ECU existujú emulátory ktoré budú suplovať ΔP výfukových plynov. Takže tam by to asi tiež šlo, neviem možno to ide aj inak, no na to sú asi iní SW guru mládenci.

3. SWIRL klapky:
Tak a s tými neviem či by sa dalo niečo robiť, najradšej by som ich dal tiež von, len neviem či by to šlo. Predstavujem si to tak že by sa vmontovali iba klapky, ich pohony by mohli teoreticky ostať.

Vedel by sa mi niekto kompetentne vyjadriť k týmto trom súčiastkam?
Samozrejme s takto upraveným vozidlom nepôjdem na EK/STK ale to je úplne jedno.
Prosím prípadních diskutérov odpustiť si aj rôzne morálne pohľady, či áno, alebo nie. Táto téma je o tom či to ide nie či je to správne.
Chcel by som vedieť len čisto technický pohľad na vec, ide mi o odstránenie zbytočných balastov ktoré sú zdroje zbytočných problémov.
Proste či je to možné.

Veľmi pekne ďakujem :300f:
EX: VW GOLF II 1.6TD
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
alterego
Príspevky: 289
Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alterego »

Nebolo by lepšie kúpiť rovno auto bez tých balastov?!

1. EGR už len tak neoklameš ako na starej rotačke, RJ ráta so vzduchom z neho.

2. K DPF sa nevyjadrujem, mám svoj názor na de.bilov, ktorí si kúpia auto s ním a potom riešia ako to otrtkať. Príbehov ako im to SW guru mládenci akože odstavili a teraz majú nepojazdné auto je plný internet.

3. Swirl klapky sú najmenší problém.

A STK tiež nebudeš robiť večne tak ako robíš, ani kvôli kamarátovi si nikto nebude robiť problémy.
Factor
Príspevky: 328
Dátum registrácie: 08.03.2009 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Factor »

Tak a teraz ťa za túto tému ukameňujú :3906:
Ale k veci: 1) egr prispieva k rýchlejšiemu ohrevu motora a znižuje emisie. Raz za čas ho treba vyčistiť a nie vyhadzovať. Nieje to tak náročná vec, skôr jeho vyhodenie spôsobuje problém.
2) dpf - nevyhodiť, nechať tak, nebaštringovať. Ak je motor mechanicky v poriadku, nemá prečo štrajkovať a dožije sa slušnej porcie kilometrov. Samozrejme dýchame to všetci takže treba brať ohľad aj na iných. Dnes sú softwérovo dpf-ká tak ošetrené, že takmer nemáš šancu nato aby si ich vyhodil bez neskorších problémov. Či už to bude hádzanie do núdzového režimu, príbúdanie nafty alebo trebárs prehliadka nejakým kontrolným orgánom (čo tu nato zamerané tiež o chvílu bude)
3) swirl klapky - niektoré autá mali problém že ich vtiahlo do sania (niektoré bmw) ale neviem o tom že by dnes boli s nimi nejaké potiaže - nechať tak.
Suma sumárum: staraj sa o auto a nevyhadzuj veci ktoré boli montované od výroby. Môžeš si privodiť viac problémov ako osohu :300f:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

v tejto teme by sa paralelne mohlo prediskutovat zavesenie jedincov isteho typu za vajca do prievanu, moralizovanie dajme bokom, ide mi o technicke riesenie, viem ze to niekde praktikovali uz v minulosti a tiez doslo zrejme casto k odstraneniu nepotrebnych balastov, ale trufam si povedat, ze celkovy prinos bol velmi pozitivny, najma pre ludstvo a jeho genofond !
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Keď by mali súdruhovia v Bruseli rozum ,čo však nemaju, tak všetky naftové kachle staršie ako Euro 5 by mali zatažiť takou daňou, aby ich bolo výhodnejšie vyradiť!
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Keď zistíš na vlastnej koži akú nehoráznosť si napísal,už budeš platiť za svoj postoj krutú daň,ja ti pokojne doprajem aj elektro aj benzín z aspoň Euro 7,veď ak tebe to ráz dôjde
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Napísal som, čo som napísal. Ale takíto súdruhovia, miesto toho, aby Euro 0 až 5 udržiavali v kondícii, a snažili sa TECHNICKÝ STAV vozidla opravami a údržbou držať na predpísanej zakonom stanovenej úrovni, oni sa tu verejne informujú o tom ako tieto súčiastky odtiaľ vybrať, prípadne znefunkčniť?!!! Keď budú Euro 0 až 6 mať všetkom čo majú mať, nemám ani mäkké F proti vznetovým motorom. Inak platí, to čo som napísal v skoršom príspevku. A majiteľov takto tuningovo upravených áut zavrieť na oddelenie pľúcnych chorôb, aby videli čo spôsobuju!
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

euro7 uz je vymyslene ! 95 g CO2/km

odpoveda 3,54 litra nafty, alebo 4,06 litra benzinu...uz teraz som zvedavy na tie kocary :3035:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Neviem, ani si to nechcem predstaviť. Mám Euro 3 ale je tam je všetko funkčné, nasypané stovky eur, nie pretože na to mám!
Ale pretože chcem to mať na 100 percent v poriadku. Nerozmýšlam ako nejaký ďugas sedlák Jano ,ako o.j.e.bať systém, pretože o.e.beš iba sám seba. Ďalšie šetrenie, a znižovanie emisných noriem sa dotýka iba pospoliteho ľudu, nie veľkých producentov emisíí-priemysel, lode, letectvo...boh ochraaňuj nase deti.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

trucker694 napísal:Napísal som, čo som napísal. Ale takíto súdruhovia, miesto toho, aby Euro 0 až 5 udržiavali v kondícii, a snažili sa TECHNICKÝ STAV vozidla opravami a údržbou držať na predpísanej zakonom stanovenej úrovni, oni sa tu verejne informujú o tom ako tieto súčiastky odtiaľ vybrať, prípadne znefunkčniť?!!! Keď budú Euro 0 až 6 mať všetkom čo majú mať, nemám ani mäkké F proti vznetovým motorom. Inak platí, to čo som napísal v skoršom príspevku. A majiteľov takto tuningovo upravených áut zavrieť na oddelenie pľúcnych chorôb, aby videli čo spôsobuju!


Toto už dáva iný obraz.Dúfam že nový cestný zákon čo ide za pár dní do života dá aj DPF kových lotrov do smútku autám poberú papiere
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

V každom meste je aspoň jeden mechanik, čo sa živí tým, po čom je práve dopyt...

Väčšinou ide o šikovného autoelektrikara, ktorý upgradoval svoje vedomosti a zručnosti aj ohľadom diagnostiky a ovladania PC.
Teda žiaden amater...
Nanho sa možeš s doverou obratiť.. Zistiš KTO to je u miestenej autičkárskej komunity..
Len je tu taký problém, či sa vobec dostaneš na poradovník.....
dimi3zmv
Príspevky: 93
Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
Bydlisko: NR kraj
Zdieľať na Facebook

Re: 2.0TDI-CR EGR,DPF,SWIRL OFF

Príspevok od používateľa dimi3zmv »

No s odstupom času sa hlásim že som všetko nechal pôvodné, tak ako je.
Mám tam chip a nemôžem sa sťažovať, kúpil som s 207 tis. km a teraz mám 267 tis. km.
DPF mi pri kúpe regeneroval každých cca 250km, vyčistené vstreky chip a teraz ide každých cca 500km...a to robím tie isté trasy (zázrak :D)
Asi je to ozaj lepšie tam nechať nech to ide tak ako má. Ak sa EGR porúči tak kúpim nový, už ho viac meniť nebudem, detto DPF a vstreky (na tie už mám odložené, pre istotu :D :D )
EX: VW GOLF II 1.6TD
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
Mateusz737
Príspevky: 714
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Re: 2.0TDI-CR EGR,DPF,SWIRL OFF

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

no vidíš aký si rozumný :3035:
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Re: 2.0TDI-CR EGR,DPF,SWIRL OFF

Príspevok od používateľa Acon »

Aj keď, EGR by som kľudne vyradil. Motoru sa bude lepšie dýchať bez toho bordelu, čo tam to kurvítko púšťa. Ja to vyraďujem v každom mojom aute. DPF je iná vec. No keď sa s tým jazdí ako má, vydrží nezmysel. Na 407ke má pôvodný už 260 000km. Viem to, mám ju od nova. A regeneruje každú druhú nádrž (75l) A keď sa porúča, dnes to už nie je taká paleta ako kedysi
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Re: 2.0TDI-CR EGR,DPF,SWIRL OFF

Príspevok od používateľa xentry »

Pusta tam len taky velky bordel ako si sam vyrobi. Len bacha lna vseobecne rady o vyradovani cohokolvek, co system to iny pripad , niektore pouzivaju pracu egr pri regeneracii potrebuju ho.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných