Skoda Superb l - prahy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 09.03.2018 14:33 Zdieľať na Facebook
Skoda Superb l - prahy
Zdravim, zacinaju mi prahy chytat hrdzu pri zadnych kolesach, vedel by mi niekto poradit ako to najjednoduchsie spravit, alebo neexistuju nejake nalepovacie folie aby som to mohol zakryt. Dakujem vopred
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: 09.09.2011 23:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Tak prinitovaný hliníkový plech zaručene neposilní karosériu a myslím že to ani dobre nevyzerá.
Nepíšeš podrobnejšie nič o tej hrdzi, problém korózie prahov je obvykle ten, že keď je vidieť hrdzu zvonku, tak vnútri je to často už na zaplakanie.
Základná zásada pri hrdzi je, že by malo byť zabezpečené aby hrdzavá plocha mohla prirodzene vyschnúť, keď sa prekryje, tak sa postup hrdzavenia zrýchli.
Takže ak ti na aute nezáleží, kľudne to n prelep nejakou fóliou alebo zakry hliníkovým plechom, nejakú dobu to vydrží, potom to už bude žiadať výmenu prahov.
Samozrejme ak to nie je hrdzavé do hĺbky, provizórne to stačí ošmirglovať a streknúť sprejom, je dobré najprv základná farba a na to farebný lak podľa farby karosérie.
Ak to chceš normálnym spôsobom opravovať, tak hrdzu treba až na čistý kov obrúsiť a plech nalakovať základnou farbou a potom farebným a krycím lakom. Vnútorný priestor prahov vystriekať nejakým prostriedkom ktorý spomaľuje
Nepíšeš podrobnejšie nič o tej hrdzi, problém korózie prahov je obvykle ten, že keď je vidieť hrdzu zvonku, tak vnútri je to často už na zaplakanie.
Základná zásada pri hrdzi je, že by malo byť zabezpečené aby hrdzavá plocha mohla prirodzene vyschnúť, keď sa prekryje, tak sa postup hrdzavenia zrýchli.
Takže ak ti na aute nezáleží, kľudne to n prelep nejakou fóliou alebo zakry hliníkovým plechom, nejakú dobu to vydrží, potom to už bude žiadať výmenu prahov.
Samozrejme ak to nie je hrdzavé do hĺbky, provizórne to stačí ošmirglovať a streknúť sprejom, je dobré najprv základná farba a na to farebný lak podľa farby karosérie.
Ak to chceš normálnym spôsobom opravovať, tak hrdzu treba až na čistý kov obrúsiť a plech nalakovať základnou farbou a potom farebným a krycím lakom. Vnútorný priestor prahov vystriekať nejakým prostriedkom ktorý spomaľuje
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
To wilz:
Zadavateľ témy určite VIE o postupoch opravy karoserie, len sa tu na fore pýta PRETO, že celý oficialny aj Tebou navrhovaný proces sa mu zdá DRAHÝ..
Dneska su autoklampiarske práce NAJdrahšie vobec, zo všetkych sadzieb opráv...
Samozrejme, že POMOŽE vynitovanie poškodených častí plechom ZVRCHU,
len treba myslieť na to, že ak sa do dutín karoserie dostane VODA , musíme jej urobiť cestu AKO vytečie VON...
V živote je to tak, že nielen 98% postupy prinášajú 100 % riešenia...
Niekedy aj učelne a premyslene zrealizovaný 60 % postup , PRINESIE 90 % RIEŠENIE .....
Pokiaľ nie si zarytý PERFEKCIONISTA , vieš moj názor pochopiť
ŽIVOT je vždy o KOMPROMISOCH...
Zadavateľ témy určite VIE o postupoch opravy karoserie, len sa tu na fore pýta PRETO, že celý oficialny aj Tebou navrhovaný proces sa mu zdá DRAHÝ..
Dneska su autoklampiarske práce NAJdrahšie vobec, zo všetkych sadzieb opráv...
Samozrejme, že POMOŽE vynitovanie poškodených častí plechom ZVRCHU,
len treba myslieť na to, že ak sa do dutín karoserie dostane VODA , musíme jej urobiť cestu AKO vytečie VON...
V živote je to tak, že nielen 98% postupy prinášajú 100 % riešenia...
Niekedy aj učelne a premyslene zrealizovaný 60 % postup , PRINESIE 90 % RIEŠENIE .....
Pokiaľ nie si zarytý PERFEKCIONISTA , vieš moj názor pochopiť
ŽIVOT je vždy o KOMPROMISOCH...
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
tu sa jedna o superb 1 davno postacany vyjazdeny ziadna hodnota.poletpit dojazdit a dalej.ja som sa tiez pekne raz vyhral vybrusil zahladil hranu striekol to rozletil lak cele leto jesen parada.prisla dalsia zima tyzden jazdenia po soli potom sucho tak 3 tyzdne,umyjem auto a pekne hrza podfukla farbu znova.dobre ma neslahlo a znova dole naraznik.dalsia oprava uz bola 100 percent fus vsetko stetcom.na stetec plnic farba lak zalestit bolo to uz vidiet kedze hrdza vystupila spod naranika na roh lemu no nikdy to uz nehrdzavelo.problem tej hrdze rohu zadneho blatnika bol v tom ze nejaky expert tam presne na take haklive miesto hodil tenucku samorezku aby roh naraznika presne sedel na mm pri blatniku a neodstaval cez obrys auta.+ ju zamaskoval ciernym silikonom.nemal 16 euro na novy drzak ktory mal ulomeny zub.mal to nechat tak nech to neladi v linii naco pri predaji to maskovat aj tak som to zbadal.to su take slovenske opravy solny silikon a samorezky.aj bocnu smerovku v blatniku ulomil usko tak to zalepil silikonom stastie ze tam nic nevrtal na dalsiu samorezku.ale taky superb 1 cert to ber.
-
- Príspevky: 816
- Dátum registrácie: 08.12.2009 05:57
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Keď vidím takto vykonané opravy - . Ešte keď tak ako provizórium na plastových nárazníkoch, ale ak niekto navŕta kasňu a nanituje, tak voda zateká do diery a teprva si vyrába problém. To isté platí o samorezkách.laco1871 napísal:... nanitoval by som to tam pekne trhacími nitmi, ...
To skôr pochopím ošetrenie chyteného dielu a nalepenie lemov, prahov a pod. Sú to všetko opravy amatérskeho rangu na autách, ktoré nemajú dlhodobú prespektívu.
-
- Príspevky: 816
- Dátum registrácie: 08.12.2009 05:57
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Mi niečo hovorseven549 napísal:...ja som sa tiez pekne raz vyhral vybrusil zahladil hranu striekol ... hrza podfukla farbu znova.dobre ma neslahlo ...
Každý rok sa paprem s chorými zadnými blatníkmi na Felde. Auto síce nemá prespektívu, ale nedá mi to. Celý čas to brúsim, tmelím, lakujem - samozrejme je to vidno, že to robí fušer, ale už na efekt príliš nedbám. Roky to sanujem, ale až teraz na jar idem nalepiť plastové lemy - tým celú záležitosť uzavriem a to doslova, lebo pod lemy sa nedostanem a ani nebudem môcť sledovať proces devastácie.
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Patko , vysvetli mi prosim Ťa , na ČOM zakladáš svoje tvrdenie, že to neposilní karoseriu, ked ja tvrdím, že ak obíde tym dodatočným plechom , nejaký nosník, či podbeh DOOKOLA zo všetkých strán a zanituje to namiesto zvárania,
akože to neposilní karoseriu ?
Ked sa Ti odlomí ručka z kovového smetáka a Ty použiješ preplátovaný nitovaný spoj, namiesto toho,žeby si to spolu zvaral, PREČO chceš tvrdiť , že nitovanie je menej hodnotné a slabšie riešenie ???
akože to neposilní karoseriu ?
Ked sa Ti odlomí ručka z kovového smetáka a Ty použiješ preplátovaný nitovaný spoj, namiesto toho,žeby si to spolu zvaral, PREČO chceš tvrdiť , že nitovanie je menej hodnotné a slabšie riešenie ???
-
- Príspevky: 816
- Dátum registrácie: 08.12.2009 05:57
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných