Skoda Fabia - snimac polohy vackoveho hriadela
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.03.2018 10:37 Zdieľať na Facebook
Skoda Fabia - snimac polohy vackoveho hriadela
Zdravím ľudkovia potreboval by som pomoc Mám fabia 2 1.9 TDI auto zle štartuje rozvody su ok výmena u automechanika senzor kupený nový káble som komplet rozobral a premeral už ma nič nenapadá a závada sa nedâ zmazať už len jedna vec či nie sú v konektore prehodené káble potreboval bi som vediet aký kábel ide podla farby do konektora 1,2,3 za pomoc vopred dakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.03.2018 10:37 Zdieľať na Facebook
Závada 000833- snimač polohy vacky./klik.hridele (G40)
P0341-00-neverohodny signal
Zavada je na svete 1 týždeň kuriozita auto som kupil od druheho majitela auto normálne startovalo na supu lenže vymenil so olej a filtre lebo mi pisalo servisný interval výmenu nemal som diagnostiku tak som šiel ku známemu zmazať servisný interval no lenže automechanik ma upozornil na tuto chybu ktorú mi vypísalo na diagnostike bol som pri ňom tak som ju vydel povedal ze bi bolo dobré vymeniť rozvody keď nie som 1 majiteľ aj aby som mal istotu auto štartovalo normálne tak som dal vymeniť rozvody aj senzor ale čo sa stalo auto neštartuje musím dlho točiť kým nastartujem aj tak vás chcem poprosiť o to poradie tých káblov od 1,2,3
P0341-00-neverohodny signal
Zavada je na svete 1 týždeň kuriozita auto som kupil od druheho majitela auto normálne startovalo na supu lenže vymenil so olej a filtre lebo mi pisalo servisný interval výmenu nemal som diagnostiku tak som šiel ku známemu zmazať servisný interval no lenže automechanik ma upozornil na tuto chybu ktorú mi vypísalo na diagnostike bol som pri ňom tak som ju vydel povedal ze bi bolo dobré vymeniť rozvody keď nie som 1 majiteľ aj aby som mal istotu auto štartovalo normálne tak som dal vymeniť rozvody aj senzor ale čo sa stalo auto neštartuje musím dlho točiť kým nastartujem aj tak vás chcem poprosiť o to poradie tých káblov od 1,2,3
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Čidlo kúpiš od sondy po konektor ako celok...napichneš konektor a skončené.V tých troch káblikoch je - 5V - kostra - signál
Čokolvek zmeníš je to mŕtve,čo tam špekuluješ ?!
Mechanika iba vystreliť na mesiac a nechať tam.Tá chyba sa síce týka G40 -ky ale mal chybu vymazať či sa opätovne obnoví a rozhodne mal pozrieť hodnotu synchronizácie,pretože chybu nahodí aj nesprávne časovanie.On samozrejme nič nepozrel,takže nemá potuchu čo porobil ale namiesto odstránenia poruchy chybnej pozície rozvodu ti vymenil čidlo a ešte blbo urobil rozvody.
Čokolvek zmeníš je to mŕtve,čo tam špekuluješ ?!
Mechanika iba vystreliť na mesiac a nechať tam.Tá chyba sa síce týka G40 -ky ale mal chybu vymazať či sa opätovne obnoví a rozhodne mal pozrieť hodnotu synchronizácie,pretože chybu nahodí aj nesprávne časovanie.On samozrejme nič nepozrel,takže nemá potuchu čo porobil ale namiesto odstránenia poruchy chybnej pozície rozvodu ti vymenil čidlo a ešte blbo urobil rozvody.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Nie si sám, čo máš takýto problém
Zavada sa vyskytuje aj u benzínových motorov ...
TOMU , čo to vymyslel, aby motor riadila elektronika o napetí len 5 V (!)
By som dal celú domacnosť prerobiť na system 12 V ,
namiesto normalnych 240 V
potom by si uvedomil, aku BLBOSŤ spravil.
Pri takej malej voltáži a adekvatnej sile prúdu v Amperoch, stačí aby okolo vonku stojaceho auta, bola hmla a niečo určite prestane fungovať...
Každý jeden senzor musí byť 100 % O.K. dokonca aj teplota tam hrá ulohu, a nedajbože aby sa na senzor alebo konektory kabeláže vylial olej alebo chladiaca kvapalina...
Zavada sa vyskytuje aj u benzínových motorov ...
TOMU , čo to vymyslel, aby motor riadila elektronika o napetí len 5 V (!)
By som dal celú domacnosť prerobiť na system 12 V ,
namiesto normalnych 240 V
potom by si uvedomil, aku BLBOSŤ spravil.
Pri takej malej voltáži a adekvatnej sile prúdu v Amperoch, stačí aby okolo vonku stojaceho auta, bola hmla a niečo určite prestane fungovať...
Každý jeden senzor musí byť 100 % O.K. dokonca aj teplota tam hrá ulohu, a nedajbože aby sa na senzor alebo konektory kabeláže vylial olej alebo chladiaca kvapalina...
-
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.03.2018 10:37 Zdieľať na Facebook
Ľudia takto čídla som skúšal 2 nové fungel no nefungujú žeby automechanik nastavil zle rozvody to asi nie robí to každý deň poznám ho dlho giagnostiku už mám chyba sa žiaľ zateľ nepodarila zmazať. Ešte mi napadá či to nebude kostra ale káble som vytiahol zo zvesku všetky 3 a nacvakol nové a nič pýtal som sa preto na konektor v akom poradí máju biť káble nie v čidle ale v konektore v tom čiernom čo doň ide ten sivý od čidla lebo som ho vydel sa v ňom hrabať a chcem mať istotu že káble sú správne
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Stále nepochopené....zle zapojené čidlo nemôže dávať von z Hallu digitálny signál pre RJ.Čo tam treba čo baštrngovať z káblikmi ? Fabrika ich mala správne,po výmene čidla cvakneš konektor a ideš.Čo ešte tam je čo špekulovať ?
Choď vo vlastnom záujme od toho mechanika na 100 kilometrov.Overiť správnosť G40 je otázka otvorenia kapoty.Ak už nemá oscilo,ak už nevie čo je na obrazovke diagnostiky,tak by mal vedieť aspoň že Hall ak pracuje z napájaním 5V tak von nemôže ísť pravouhlý signál tiež viac ako 5V a tak vie ešte aj posr.ou obyčajnou diodou za 2 centy zistiť že idú von pulzy zo signálového výstupu.Ale keby nešli....nikdy by si neštartol,RJ by nevedela určiť poradie valcov
Choď vo vlastnom záujme od toho mechanika na 100 kilometrov.Overiť správnosť G40 je otázka otvorenia kapoty.Ak už nemá oscilo,ak už nevie čo je na obrazovke diagnostiky,tak by mal vedieť aspoň že Hall ak pracuje z napájaním 5V tak von nemôže ísť pravouhlý signál tiež viac ako 5V a tak vie ešte aj posr.ou obyčajnou diodou za 2 centy zistiť že idú von pulzy zo signálového výstupu.Ale keby nešli....nikdy by si neštartol,RJ by nevedela určiť poradie valcov
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Tu máš VŠETKY el. SCHÉMY na Tvoju Fabiu.
https://15epalthessalonikis.files.wordp ... ctrica.pdf
...NIET ZA ČO....
https://15epalthessalonikis.files.wordp ... ctrica.pdf
...NIET ZA ČO....
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.03.2018 10:37 Zdieľať na Facebook
Takto ľudkovia dnes mi auto pár krát štartovalo tak že ako na šupu začalo chitať ale nenastartovalo a keď nechitilo tak pretáčanie ešte dlkšie dýk všetkým za odpovede a za schémy idem v pondelok s atutom k inému automechanikovy ozaj ľudkovia je tak ťažké napísať zapojenie toho konektora 2 mám bielo čierne+ na 1 hnedo zelený- a no 3 fialovo čierny signal hall tak vás poprosím o to zapojenie dík za ochotu. potom napíšem ako to dopadlo este raz dík a zatel čau
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.03.2018 10:37 Zdieľať na Facebook
Stále niektorí ľudia nepochopili čo chcem šajnu o elektroniky mám dobrú ale ako som sa pýtal na to poradie zapojenia káblov v tom konektor preto lebo automechanik to s toho conektora povyberal a ja chcem mať istotu či ich dal naspäť správne to je celé ok je tak ťažké pre ľudí ktorí sú odborníci napísať to poradie
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných