Kvalita motora Renault Laguna II (b) 2.0 dCi 110kW KG1T 6st
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 23.02.2018 10:08 Zdieľať na Facebook
@keyness no ja popravde neviem ale ked si pozerám audi vw skoda seat tak maju dost vysoke ceny tie 10 rocne jazdenky
@urbanek ale ais v tom scenicu mas asi tiez vyssi vykon nie 110kw lebo ma chalani renaultaci odbili že 110kw nemá vodou chladené turbo ale nemá ani FAP/DPF a zase vykonnejsia verzia ma vodou chladene a ma aj fap
k tomu 1.5dci tie už majú aj fap a to by bola zbytocna investicia pre mna pri jazdenke
@autokomplet to si ma moc nepotesil ze odchádzajú po 300tkm také som si vyhliadol zrovna aj ked mas na mysli tie co su v dodavkach ale myslim ze o 150tkm to v osobakoch viac nevydrzi zase :/
@urbanek ale ais v tom scenicu mas asi tiez vyssi vykon nie 110kw lebo ma chalani renaultaci odbili že 110kw nemá vodou chladené turbo ale nemá ani FAP/DPF a zase vykonnejsia verzia ma vodou chladene a ma aj fap
k tomu 1.5dci tie už majú aj fap a to by bola zbytocna investicia pre mna pri jazdenke
@autokomplet to si ma moc nepotesil ze odchádzajú po 300tkm také som si vyhliadol zrovna aj ked mas na mysli tie co su v dodavkach ale myslim ze o 150tkm to v osobakoch viac nevydrzi zase :/
-
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 12.06.2007 13:30 Zdieľať na Facebook
Chalani renaultaci tomu asi moc nerozumeju, mam 110kw, retaz, vodou chladene turbo aj fap. Ide stale o ten isty motor M9R, ale v roznych autach je naladeny na rozne vykony. Staci si to vyguglit. Citaj napr. tu: http://www.autorubik.sk/clanky/motor-re ... 0-dci-m9r/
-
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 23.02.2018 10:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 12.06.2007 13:30 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
chaloši to vazne vydrzi DPFko (teda FAP) v Renoltoch tristotisic ? Alebo polmiliona ?
To mi pride az cudne... seriozne vazne. Proste vydrzat polmega mi uz fakt ide proti fyzike, aj keby auto prezilo cely zivot vonku na dialnici bez jedineho studeneho startu a najazdeneho metra v meste.
Jan, pises ze mate dve Laguny doma, 300.000km a 220.000km, maju este povodne FAPy ?
A to seriozne vazne NOVY stoji 400 eur ??? Mal som take vnimanie ze Peužegeuot a Renuoalt maju najlacnejsie FAPy, ale ze stoja styri stovky sa mi tiez nesnivalo.
To mi pride az cudne... seriozne vazne. Proste vydrzat polmega mi uz fakt ide proti fyzike, aj keby auto prezilo cely zivot vonku na dialnici bez jedineho studeneho startu a najazdeneho metra v meste.
Jan, pises ze mate dve Laguny doma, 300.000km a 220.000km, maju este povodne FAPy ?
A to seriozne vazne NOVY stoji 400 eur ??? Mal som take vnimanie ze Peužegeuot a Renuoalt maju najlacnejsie FAPy, ale ze stoja styri stovky sa mi tiez nesnivalo.
-
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 12.06.2007 13:30 Zdieľať na Facebook
Neviem ci polmega to som strelil od boku mne zatial vydrzalo 296000, ale nejavi znaky konca, viem ze kanosovi vydrzalo v trafficu cez 400000 potom mu ho ukradli. Cca 400€ mi povedali v auorizaku ked som sa pytal, ale neviem ci ma spravne pochopili. Ale nepoznam nikoho kto by ho potreboval menit. (registrujem v okoli 11 tychto motorov).
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
mp3turbo: chaloši to vazne vydrzi DPFko (teda FAP) v Renoltoch tristotisic ? Alebo polmiliona ?
Keď v citroene vydrží, tak musí aj v renaulte. Konkrétne v C4 2,0 hdi má 340 000km, v C5 2,0hdi 225 000 a sú ticho. C4 chodí len okolo a má časté studené štarty. FAPy na nich stoja oproti iným značkám zanedbateľnú položku.
Keď v citroene vydrží, tak musí aj v renaulte. Konkrétne v C4 2,0 hdi má 340 000km, v C5 2,0hdi 225 000 a sú ticho. C4 chodí len okolo a má časté studené štarty. FAPy na nich stoja oproti iným značkám zanedbateľnú položku.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
-
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 23.02.2018 10:08 Zdieľať na Facebook
Pri EURO 4 som sa dočítal že by nemali mať FAP/DPF laguny tie 2.0 110kW, tak neviem teraz čo je na tom pravdy
akurát pozerám jedno Reanult Lagúna Grandtour 2.0dCi 110kW ale len vo výbave Dynamic úplny základ, takže nemá to ani tempomat to by som vedel dorobiť ale nemá ani horné lyže a keďže vozím hore veci občas tak to asi nejak budem musieť poriešiť
stojí 50 000 KČ r.v 2007 má 260tkm dopátral som sa až k roku 2011 kde malo 70tkm po 2017 čo bolo v rokoch 2007 - 2011 neviem
viete o nejakom dekóderi resp. výpise z VIN pre renaulty ? lebo nahádzal som to už do 10tich a v každom len ten základ :/
//mal ste niekto ten motor v dielni alebo v servise ? čítal som o probléme s ojničnými ložiskami a rozvodovými reťazami(by ma aj zaujímalo či to má od výrobcu interval)
akurát pozerám jedno Reanult Lagúna Grandtour 2.0dCi 110kW ale len vo výbave Dynamic úplny základ, takže nemá to ani tempomat to by som vedel dorobiť ale nemá ani horné lyže a keďže vozím hore veci občas tak to asi nejak budem musieť poriešiť
stojí 50 000 KČ r.v 2007 má 260tkm dopátral som sa až k roku 2011 kde malo 70tkm po 2017 čo bolo v rokoch 2007 - 2011 neviem
viete o nejakom dekóderi resp. výpise z VIN pre renaulty ? lebo nahádzal som to už do 10tich a v každom len ten základ :/
//mal ste niekto ten motor v dielni alebo v servise ? čítal som o probléme s ojničnými ložiskami a rozvodovými reťazami(by ma aj zaujímalo či to má od výrobcu interval)
Naposledy upravil/-a lilipo v 04.03.2018 19:51, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
mp3turbo napísal:chaloši to vazne vydrzi DPFko (teda FAP) v Renoltoch tristotisic ? Alebo polmiliona ?
To mi pride az cudne... seriozne vazne. Proste vydrzat polmega mi uz fakt ide proti fyzike, aj keby auto prezilo cely zivot vonku na dialnici bez jedineho studeneho startu a najazdeneho metra v meste.moc sa pytas.Ty budes stryko Držgroš.chces lacno jazdit a na servis nedas nic.ked Ti tu povieme ze dpf Ti vydrzi milion km a Tebe nevydrzi tak nas udas?ides kupit vydojeny vergel ze 1700€ a este chces aby bolo zlate?
Jan, pises ze mate dve Laguny doma, 300.000km a 220.000km, maju este povodne FAPy ?
A to seriozne vazne NOVY stoji 400 eur ??? Mal som take vnimanie ze Peužegeuot a Renuoalt maju najlacnejsie FAPy, ale ze stoja styri stovky sa mi tiez nesnivalo.
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 17.10.2009 19:06 Zdieľať na Facebook
je niečo ako kod motora podľa toto sa to dá zistiť ako je na tom konštrukčne. mám laguna III. 2DCI 131kw 8 ročnú a zatiaľ žiadna závada len bežný servis kod motora M9R známy má na nej 300 000 km od novej a menil len predné ložiská a bežný servis ale zase má ťažký 3,0dci na tom , pôvodné DPF a pôvodné turbo WV sa môže len snívať. trochu mi vadí dunenie na neutrále a 8 l oleja pri výmene a niektoré ovládacie prvky sú iné ako bežne porovnám so susedovou octavia III kde už menil turbo a DPF filter , dvakrát rozvody a ešte nemá 200 000 km ale zase ŠKODA má pekné reklamy
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 09.02.2016 10:26 Zdieľať na Facebook
Odporúčam zadávateľovi aby ak chce podrobnejšie info o tomto inak ozaj výbornom a spoľahlivom motore aby zašiel na stránky renaultforum.cz. Tu na eurobazaroch sa dozvie človek často veľmi nepresné a aj nepravdivé info.
67pista :
K tej 8L olejovej náplni. Ja keď mením na 110kw verzi bez DPF tak necelých 7L je max na ryske aj podľa palubáku, takže nechápem ako tam vojde 8L. Často sa mi stávalo v servisoch že slovenský "odborný" mechanici radi dávali o dosť viac oleja bežne dosť nad max ryskou tak či to nie je aj tvoj prípad.
Táto dosť veľká olejová náplň je inak jednou z mnoha vecí vďaka ktorej ten motor vydrží veeeeľa km bez problémov.
67pista :
K tej 8L olejovej náplni. Ja keď mením na 110kw verzi bez DPF tak necelých 7L je max na ryske aj podľa palubáku, takže nechápem ako tam vojde 8L. Často sa mi stávalo v servisoch že slovenský "odborný" mechanici radi dávali o dosť viac oleja bežne dosť nad max ryskou tak či to nie je aj tvoj prípad.
Táto dosť veľká olejová náplň je inak jednou z mnoha vecí vďaka ktorej ten motor vydrží veeeeľa km bez problémov.
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 17.10.2009 19:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 183
- Dátum registrácie: 23.02.2018 10:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 16.12.2015 16:33 Zdieľať na Facebook
V priestore motora, medzi prednými svetlami sa nachádza nálepka, na ktorej je uvedený koeficient dymivosti. Jedná sa o číslo umiestnené vo štvorčeku, prípadne obdĺžníčok. Číslo 1 a viac znamená, že DPF/FAP nie je vo vozidle. Čísla okolo hodnoty 0,5 naopak znamenajú prítomnosť DPF/FAP.
Čo sa týka Laguny 3, tak väčšina vozidiel filter mala, len verzie určené pre trhy ako SK a CZ boli bez filtrov, avšak do roku 2010. 2.0 i 1.5 DCi.
Podobné výnimky boli napr. i vo Fiate Bravo kde modely do roku 2010 v motorizácii 1,6JTD vo výkone 77 kW bola pre niektoré trhy bez DPF.
Čo sa týka Laguny 3, tak väčšina vozidiel filter mala, len verzie určené pre trhy ako SK a CZ boli bez filtrov, avšak do roku 2010. 2.0 i 1.5 DCi.
Podobné výnimky boli napr. i vo Fiate Bravo kde modely do roku 2010 v motorizácii 1,6JTD vo výkone 77 kW bola pre niektoré trhy bez DPF.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> trochu mi vadí dunenie na neutrále a 8 l oleja pri výmene
ta obrovska napln by ti nemala vadit, prave naopak - by ta mala SILNO TESIT. Tak ako spravne zaznelo v dalsom prispevku :
>> Táto dosť veľká olejová náplň je inak jednou z mnoha vecí vďaka ktorej ten motor vydrží veeeeľa km bez problémov.
absolutne presne. Ver mi ze by si to nechcel menit s tymi nestastnikmi 1.2http ktori mali tusim 3.7 litra oleja...
ta obrovska napln by ti nemala vadit, prave naopak - by ta mala SILNO TESIT. Tak ako spravne zaznelo v dalsom prispevku :
>> Táto dosť veľká olejová náplň je inak jednou z mnoha vecí vďaka ktorej ten motor vydrží veeeeľa km bez problémov.
absolutne presne. Ver mi ze by si to nechcel menit s tymi nestastnikmi 1.2http ktori mali tusim 3.7 litra oleja...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných