Video:ako vyzerá (ne)tekutosť studeného oleja podľa viskozít

diskusia o aditívach, aký olej pre moje vozidlo ...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

az bol zamer dat jednoduchy obraz pre jednoducheho uzivatela, ok ...ALE...tak z tretieho poschodia

Milan vsetko je pravda co pises v doplnkoch, okrem toho ze...na teplote zalezi ! v tom sa bohuzial mylis...to je moj nazor, preco si trufam oponovat ?

1. zaklad platnosti kazdeho tvrdenia na zaklade experimentu je ? mohol by som to tu skusat a strihat indexy, ale zamudrujem rovno JEHO OPAKOVATELNOST v tom je vsetko povedane...
2. sebelepsi umysel postaveny na NEKOREKTNOM argumente je k nicomu, v tom musim suhlasit s tymi co to hodili dokosa aj ked zrejme z inych dovodov...
3. preco je teplota zasadna ? no lebo ...cerpatelnost daneho maziva ma ZMYSEL uvazovat iba v urcenom rozsahu, inac povedane pokial vybehnem POD tak je to komplet nanic, kedze chcem od oleja nieco k comu neni urceny !!!!

za seba, cakal som to info o teplote, nedockal som sa...cize bud nevie francuzsky nikto, alebo to neni sucastou informacie

takze v mojej stupnici informacnej hodnoty
1. - zaujimave ! toto sa mi hodi, chcem vediet vsetko !!!
2. - zaujimave...ale co s tym, hmm asi to je nanic, vsetko v hlave drzat nebudem za chvilu vyfuci
3. - toto som vedel, ale venujem tomu cas,ozivim si to a utvrdim co viem o veci
4. - je to nekompletne, bez doplnenenia to je k nicomu
5. - cisty odpad, staci par pismen a ryyychlo prec !

to bol kandidat na trojku, bohuzial dopadol na 4., nic sa nedeje, zivot ide dalej :-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Žiaľbohu napriek úmyslu som nedodržal úmysel sa nikdy v živote nebaviť o olejoch v slovenskom jazyku.Nech si každý robí tak ako zmýšla ...howgh Sú chvíle keď by som podpálil aj fórum ako skrkvaný papier
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

mnohe motory mali uz pred 10timi rokmi ELEKTRICKE cerpadla na olej.

A niektore z tych aut boli natolko mudre ze zacali toto elektricke cerpadlo pouzivat uz vtedy ked majitel stlacil gombik na kluciku aby sa mu otvoril central... sedlak potreboval par sekund aby otvoril dvere, sadol za volant, nedajboze zapol bezpecnostny pas a az potom hajde startovat.

Tieto vozy sa statisticky dozivali mnohych statisicov kilometrov.

Samozrejme nerozpravam o Ekoboost motoroch ktore sice maju elektricke cerpadla, avsak pouzivaju ich presne naopak : PODLA UVAZENIA RIADIACEJ JEDNOTKY ZNIZUJU [!!!!!] SVOJ VYKON KED SI MASINA MYSLI ZE NIE JE TREBA [!!!!] MAZAT V NEJAKOM NEZMYSELNOM ROZSAHU, a to cele samozrejme v zaujme zmensenia mechanickeho odporu a usetrenia TROCH KVAPIEK paliva.

Ze co ma elektricke cerpadlo spolocne s mechanickym odporom ? Necham na predstavivosti citatela odkial to cerpadlo berie energiu na svoju prevadzku a akym sposobom sa dana energia ziskava v nastartovanom motore.


PS: zhodou okolnosti v zime jazdim na 0w-40 olejoch aj ked u nas nie su mrazy pod -20 a este nikdy u mna olej nebol v motore dlhsie nez 10.000km. Som viac nez dve dekady na cestach.

Návrat na "Oleje, mazivá, palivá, aditíva"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných