Motory TSI, FSI, TFSI - prerábka na LPG

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Dobrá voľba - ale ja na Tvojom mieste by som hľadal mpi bez plynu a až potom si ho dal namontovať. Kto si dal prerobiť vozidlo na plyn, nejazdí 10.000km ročne. A keďźe žijeme na Slovensku, tak 9 z 10 áut predávaných na plyn bude mať nejaký vážny (skrytý) problém, preto sa ho snažia zbaviť.
jano14
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 14.09.2012 11:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jano14 »

Páni, hľadať 1.6 Mpi je skutočne problem. Všade samé Tdi a turbá. Keby som nebol roky zvyknutý na LPG, možno presedlám. :suicide:
billyil
Príspevky: 308
Dátum registrácie: 06.02.2012 12:24
Bydlisko: Ilava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa billyil »

Máš pravdu, zvlášť ak máš vytypované konktétne auto a o farbe ani nehovorím.
Som rád, že som zohnal to svoje s prijateľnými km a s motorom MPI. Treba hľadať
VW Golf VII 1,6 TDI BMT 81kW
VW Touran 1,6 MPI 75kW LPG
VW Polo 1,4 16V 55kW LPG
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

švagor predal do AAA Kiu Pro Ceed s originál 45 tis. km a prerobenú na plyn. Pričom na plyne prešiel 15 tis. km :-) Jednoducho mal cenu auta nastavené na nejakú sumu, auto kúpil lacnejšie a tak dal LPG. Nejazdil veľa, ta investícia do LPG bola v podstate akoby cena auta a tak rovno tankoval za lacnejšie :-)

Kto by mu veril tie km a na LPG km ani toľko :-)
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Kupoval som asi 30 aut na plyn a tachometer ma nikdy nezaujímal. Mal som pickupa , ktorý sa dožil výmeny 4roch motorov aj niekolkých náprav , ale tacho bolo stále to isté . Tak o čom to je. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

a sú aj tachometre, ktoré neprežili ani 40 000 km :-)))
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Taký som nemal , ale dobrý bol volakedy Ford , každých 100t si začínal od nuly. :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
smej0191
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 28.06.2007 07:43
Zdieľať na Facebook

Vialle LPDi

Príspevok od používateľa smej0191 »

ako je to s Vialle LPDi LPG pri upravenom motore kedže tu bolo spomínane že sa to dosť viaže na konktrétny kód motoru a update rj "pri vymene oleja" môže sposobit nejake problemy. čo v pripade že by bolo auto softverovo upravene na vyšší výkon?
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Kludne Prins, Tartariny, či Vialle
Priorita je vybrať si rozumný motor čo žiaden priamovstrek nie je.
Minimálne nie preto, lebo je tam zbytočne drahá montáž a to až 2x

Radšej si vyberiem jednoduchší motor, kde stačí jednoduchšie zariadenie. Čím jednoduchšie tým nenej problémov môže vzniknúť
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Treba zistiť, čo je určené pre tvoje auto a podľa toho sa zariadiť. V jednom aute je lepšie to, v inom iné :-)
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Kludne Prins, Tartariny, či Vialle
či BRC, viac záleží od dielne, ktorá ti to namontuje, ako od systému! A tam ti aj poradia čo je pre tvoj motor lepšie...
uwa0944365777
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 13.12.2017 21:15
Zdieľať na Facebook

TSI/TFSi/FSi

Príspevok od používateľa uwa0944365777 »

Dobrý deň, čítal som tému a trošku som zmätený z tých motorov TSI/TFSi/FSi. Píše sa tu, že TSi a TFSi nie sú dobré a už vobec niena prestavbu. Ako to je s motormi FSi? Uvažujem o kúpe Audi A6 rv2011, a keď tak pozerám, tak prichádzajú do úvahy motory 3,0 TFSi (novšia modelová rada A6) a 2,8 FSi. Je FSI lepšie na prestavbu ako 3,0 TFSI,či ani FSI nie je moc dobré a mám radšej pokukať po inom aute/motore? Ďakujem
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Na prestavbu na LPG sú vhodné len MPI motory. Samozrejme dajú sa prestavať skoro všetky ale výhodnosť a spolahlivosť ide prudko dolu.
MPI sú rokmi overené.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Daxisko
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 30.11.2010 12:49
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Daxisko »

Tak tak... ja som si tiez vyberal ked som kupoval ale u mna vyhrala octavka 1.6 MPI :4012:
toxiksvk
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 28.04.2016 14:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa toxiksvk »

nejaky ten cas uz ubehol, ako je to momentalne s LPG systemamy v TSI motoroch? uz je to overene, vychytane a spolahlive?
Napísať odpoveď

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní