VW Golf V , 2.0 tdi BKD - dunenie v kabine pri 1900 otackach

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Adam13
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 03.03.2018 09:25
Zdieľať na Facebook

VW Golf V , 2.0 tdi BKD - dunenie v kabine pri 1900 otackach

Príspevok od používateľa Adam13 »

Zdravim, mam problem s dunenim v kabine vzdy pri 1900otackach na vsetkych rychlostiach. Menil som komplet spojku, zotrvak, silentblok spodny na naprave a odvtedy mam tento problem. Poradi niekto popr. Niekto z Nitry kto by bol ochotny mi to pozriet ? Dakujem
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ked si vsetko pomenil,tak vysmiaty spokojne JAZDI a prestaň riešiť hluposti...... :rouler:

Dudnenie pri určitých otáčkach je VLASTNOSŤ dieslu.

Keď chceš zmenšiŤ to dudnenie,vráť tam starý silentblok,alebo ten nový prevrtaj na vhodných miestach cez gumu ,ked sa dá aby si zmenšil jeho tuhosť, alebo v mieste uchytenia silentbloku daj gumový pasik,pod silentblok,aby si zmiernil prenašanie otrasov z pohonneho ustrojenstva do kabíny...
Adam13
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 03.03.2018 09:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Adam13 »

To mi je jasne, ze je to vlastnost dieslu, ale pred vymenou to nerobilo a stary silentblok sa menil, lebo povodny bol natrhnuty, myslis, ze je to tym, ze je novy a je tuhy ? Odkial si, nevies sa mi na to pozriet ? :-)
janciJOHNY
Príspevky: 140
Dátum registrácie: 31.03.2010 21:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janciJOHNY »

Ja som mal tento istý problém ešte dávno na Octavii I. Presne okolo 1900 otáčok motor čudne dunel. Mechanik zistil že je to výfuk, resp. jeho uchytenie sa pohlo. Danú časť výfuku som vymenil, riadne sa upevnil a odvtedy bol pokoj. Pozri pre istotu aj výfuk.
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 37 neregistrovaných