Skoda Yeti 2.0 tdi CR - necirkuluje vodu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 29.09.2006 18:46 Zdieľať na Facebook
Skoda Yeti 2.0 tdi CR - necirkuluje vodu
Zdravim,mam skoda yeti 2.0tdi 103kw,mam problem stym,ze mi necirkuluje voda.hadice su studene aj voda v nadrzke.z chladica ide von tepla voda no nevracia sa do nadrzky.auto fuka teplo pri malej rychlosti no pri vyssej uz fuka studeny vzduch.teplotu mam na 90,auto sa neprehrieva.
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 29.09.2006 18:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 07.06.2016 21:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08 Zdieľať na Facebook
Pfúú....seven549 napísal:keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.
Mám Subaru Outback 3.0 H6 (benzín) a Opel Omega 2.5TD (diesel).
Obe majú automatickú klímu a ani jednej sa nechytám. Raz, prvý krát, som to nastavil na 22°C a smer fúkania na AUTO a odvtedy ma to nezaujíma.
Obe autá po naštartovaní nezačnú fúkať nič nikam, kým nevypočítajú, že sú schopné urobiť to, čo žiadam.
Opel (diesel) začne naplno fúkať teplý vzduch dokonca skôr, ako Subaru (benzín). Vykúrené majú zhruba za rovnako dlhú dobu, teda uberú z intenzity fúkania a zväčša aj zmenia smer fúkania vzduchu.
Opel (diesel) má aj pri vonkajšej teplote -10°C po 15-minútovej jazde (15 kilometrov) na dotyk teplé všetky hadice, expanznú nádobku v ktorej dokonca v prípade Opla voda necirkuluje, chladič, vrch motora (veko vačkovej hriadele a celé sacie potrubie).
Samozrejme, pri takejto jazde a takejto teplote nie je motor dokonale celý zohriaty. Už po 30-minútovom státí a znovu naštartovaní motora je ručička teploty vody úplne dole. Vystúpa ale výrazne rýchlejšie.
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 29.09.2006 18:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 29.09.2006 18:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08 Zdieľať na Facebook
Táto téma je od začiatku plná absolútnych blbostí...
Jeden Ford, ktorý je studený aj po 220km dlhej ceste vkuse po diaľnici diaľničnou rýchlosťou a jedna Škoda Ye#eti, ktorá nekúri a je plná zlých záverov...
Odkiaľ si vzal, že motor CR má ísť v zime na 1000 otáčkach?
Opäť príklad na mojich autách.
Opel (diesel) - letný teplý voľnobeh: 650ot./min.
Opel (diesel) - ranný štart v -36°C: 1400ot./min.
Opel (diesel) - voľnobeh po jazde 100km po diaľnici pri teplote -22°C: 650ot./min.
Subaru (benzín) - letný teplý voľnobeh: niekde okolo 600ot./min.
Subaru (benzín) - ranný štart v -18°C: dobrých 60 sekúnd 1600ot./min., postupné klesanie k 1000ot. min. a po jazde zatiaľ neviem ako dlhej 600ot./min.
Ďalej - ako si zistil, že voda necirkuluje? Ak si to naozaj nejak zistil, na aute nejazdi!!! Ak voda necirkuluje, časť motora s najväčším odpadovým teplom sa prehreje, aj keď bude zvyšok studený...
Je expanzná nádobka súčasťou chladiaceho okruhu, že ňou má kvapalina pretekať?
Oplu idú z expanznej nádobky 2 hadice, napriek tomu nádobkou kvapalina nepreteká!
Okruh je určite bez vzduchu? Nevidia snímače HVAC jednotky blbosti?
Mne osobne príde zvláštne, že zo začiatku kúri, potom nie.
Ostatné kvapaliny sú v poriadku? Bez nečistôt, bez vecí čo v nich nemajú byť (vzduch vo vode), nezmiešané, neunikajú?
Toto všetko treba pozisťovať a omnoho viac.
Diagnostika taktiež, samozrejme...
Absolútne nesúhlasím s postupom, čo som mal pokazené ja budeš mať aj ty, ale jedno občas nekúriace auto som riešil, skoro som zošedivel. Tak malá, ale predsa - prasklina v bloku motora. Nič neunikalo, nič neubúdalo, jediné dva prejavy boli občas slabé kúrenie a niekedy, najmä v prudšej zákrute palubák nachvíľku zahlásil málo kvapaliny v chladiacom okruhu. Po okamžitom zastavení a kontrole - kvapaliny bez zmeny stavu.
To len ako príklad - tebe evidentne už WEBASTO nepracuje, takže merať, hľadať
P.S.: # ∈ {b}
Jeden Ford, ktorý je studený aj po 220km dlhej ceste vkuse po diaľnici diaľničnou rýchlosťou a jedna Škoda Ye#eti, ktorá nekúri a je plná zlých záverov...
Odkiaľ si vzal, že motor CR má ísť v zime na 1000 otáčkach?
Opäť príklad na mojich autách.
Opel (diesel) - letný teplý voľnobeh: 650ot./min.
Opel (diesel) - ranný štart v -36°C: 1400ot./min.
Opel (diesel) - voľnobeh po jazde 100km po diaľnici pri teplote -22°C: 650ot./min.
Subaru (benzín) - letný teplý voľnobeh: niekde okolo 600ot./min.
Subaru (benzín) - ranný štart v -18°C: dobrých 60 sekúnd 1600ot./min., postupné klesanie k 1000ot. min. a po jazde zatiaľ neviem ako dlhej 600ot./min.
Ďalej - ako si zistil, že voda necirkuluje? Ak si to naozaj nejak zistil, na aute nejazdi!!! Ak voda necirkuluje, časť motora s najväčším odpadovým teplom sa prehreje, aj keď bude zvyšok studený...
Je expanzná nádobka súčasťou chladiaceho okruhu, že ňou má kvapalina pretekať?
Oplu idú z expanznej nádobky 2 hadice, napriek tomu nádobkou kvapalina nepreteká!
Okruh je určite bez vzduchu? Nevidia snímače HVAC jednotky blbosti?
Mne osobne príde zvláštne, že zo začiatku kúri, potom nie.
Ostatné kvapaliny sú v poriadku? Bez nečistôt, bez vecí čo v nich nemajú byť (vzduch vo vode), nezmiešané, neunikajú?
Toto všetko treba pozisťovať a omnoho viac.
Diagnostika taktiež, samozrejme...
Absolútne nesúhlasím s postupom, čo som mal pokazené ja budeš mať aj ty, ale jedno občas nekúriace auto som riešil, skoro som zošedivel. Tak malá, ale predsa - prasklina v bloku motora. Nič neunikalo, nič neubúdalo, jediné dva prejavy boli občas slabé kúrenie a niekedy, najmä v prudšej zákrute palubák nachvíľku zahlásil málo kvapaliny v chladiacom okruhu. Po okamžitom zastavení a kontrole - kvapaliny bez zmeny stavu.
To len ako príklad - tebe evidentne už WEBASTO nepracuje, takže merať, hľadať
P.S.: # ∈ {b}
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
na tvojom aute je nieco zleseven549 napísal:keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Pfúú....undertaker007 napísal:
Mám Subaru Outback 3.0 H6 (benzín) a Opel Omega 2.5TD (diesel).
Obe majú automatickú klímu a ani jednej sa nechytám. Raz, prvý krát, som to nastavil na 22°C a smer fúkania na AUTO a odvtedy ma to nezaujíma.
Obe autá po naštartovaní nezačnú fúkať nič nikam, kým nevypočítajú, že sú schopné urobiť to, čo žiadam.
[/quote]
a prave preto v zime uzivam econ.mne treba aby sa okna nezarosovali a v tedy je ta automatika nanic.jesen zima jaro stale mam zapnuty ofuk celneho.autonmatika jedine leto s klimou.
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
dnes bolo rano -12 st. mercedes 200cdi po jazde caa 16km co mam do prace bol motor zohriaty na 90 st. , nebolo ziadne vytacanie rano prazdne cesty takze nijake zbytocne kolony , 5 dni spat bolo -19 st. taky isty pribeh takze seven opat pise svoje historky a ak ide 200km po dialnici a nezohreje motor nieco nema v poriadku
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Endva3 a 25 neregistrovaných