Skoda Yeti 2.0 tdi CR - necirkuluje vodu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

laco321
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 29.09.2006 18:46
Zdieľať na Facebook

Skoda Yeti 2.0 tdi CR - necirkuluje vodu

Príspevok od používateľa laco321 »

Zdravim,mam skoda yeti 2.0tdi 103kw,mam problem stym,ze mi necirkuluje voda.hadice su studene aj voda v nadrzke.z chladica ide von tepla voda no nevracia sa do nadrzky.auto fuka teplo pri malej rychlosti no pri vyssej uz fuka studeny vzduch.teplotu mam na 90,auto sa neprehrieva.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.
laco321
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 29.09.2006 18:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco321 »

No necirkuluje.lebo som odpojil hadicky ktore vracaju vodu do nadrzky a nic nešlo.ked stoji na mieste auto fúka teplo a ked idem cca 80 a viac zacne fúkat zimny vzduch.mam aj sharan tdi tam vsetky hadice teple aj voda v nadrzke.
heglasv
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 07.06.2016 21:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa heglasv »

Automat ci manual r.v ?
undertaker007
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa undertaker007 »

seven549 napísal:keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.
Pfúú....

Mám Subaru Outback 3.0 H6 (benzín) a Opel Omega 2.5TD (diesel).
Obe majú automatickú klímu a ani jednej sa nechytám. Raz, prvý krát, som to nastavil na 22°C a smer fúkania na AUTO a odvtedy ma to nezaujíma.
Obe autá po naštartovaní nezačnú fúkať nič nikam, kým nevypočítajú, že sú schopné urobiť to, čo žiadam.
Opel (diesel) začne naplno fúkať teplý vzduch dokonca skôr, ako Subaru (benzín). Vykúrené majú zhruba za rovnako dlhú dobu, teda uberú z intenzity fúkania a zväčša aj zmenia smer fúkania vzduchu.
Opel (diesel) má aj pri vonkajšej teplote -10°C po 15-minútovej jazde (15 kilometrov) na dotyk teplé všetky hadice, expanznú nádobku v ktorej dokonca v prípade Opla voda necirkuluje, chladič, vrch motora (veko vačkovej hriadele a celé sacie potrubie).
Samozrejme, pri takejto jazde a takejto teplote nie je motor dokonale celý zohriaty. Už po 30-minútovom státí a znovu naštartovaní motora je ručička teploty vody úplne dole. Vystúpa ale výrazne rýchlejšie.
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

ak ma automaticku klimu ma asi aj elektricky predohrev vody. mozno v nom prdly zhavice.
laco321
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 29.09.2006 18:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco321 »

je to manual,klima digitalna aj webasto ma.webasto zapne aj dymi ale nehreje.
bjbbobek
Príspevky: 653
Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
Bydlisko: Gbely
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bjbbobek »

Diagnostika a overit klapky kurenia.
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
laco321
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 29.09.2006 18:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco321 »

ale preco mi necirkuluje vodu.a motor CR ma ist v zime na 1000 otacok ale mne ide na 850 ako v lete
undertaker007
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Táto téma je od začiatku plná absolútnych blbostí...

Jeden Ford, ktorý je studený aj po 220km dlhej ceste vkuse po diaľnici diaľničnou rýchlosťou a jedna Škoda Ye#eti, ktorá nekúri a je plná zlých záverov...

Odkiaľ si vzal, že motor CR má ísť v zime na 1000 otáčkach?
Opäť príklad na mojich autách.
Opel (diesel) - letný teplý voľnobeh: 650ot./min.
Opel (diesel) - ranný štart v -36°C: 1400ot./min.
Opel (diesel) - voľnobeh po jazde 100km po diaľnici pri teplote -22°C: 650ot./min.
Subaru (benzín) - letný teplý voľnobeh: niekde okolo 600ot./min.
Subaru (benzín) - ranný štart v -18°C: dobrých 60 sekúnd 1600ot./min., postupné klesanie k 1000ot. min. a po jazde zatiaľ neviem ako dlhej 600ot./min.

Ďalej - ako si zistil, že voda necirkuluje? Ak si to naozaj nejak zistil, na aute nejazdi!!! Ak voda necirkuluje, časť motora s najväčším odpadovým teplom sa prehreje, aj keď bude zvyšok studený...

Je expanzná nádobka súčasťou chladiaceho okruhu, že ňou má kvapalina pretekať?
Oplu idú z expanznej nádobky 2 hadice, napriek tomu nádobkou kvapalina nepreteká!

Okruh je určite bez vzduchu? Nevidia snímače HVAC jednotky blbosti?
Mne osobne príde zvláštne, že zo začiatku kúri, potom nie.

Ostatné kvapaliny sú v poriadku? Bez nečistôt, bez vecí čo v nich nemajú byť (vzduch vo vode), nezmiešané, neunikajú?

Toto všetko treba pozisťovať a omnoho viac.

Diagnostika taktiež, samozrejme...

Absolútne nesúhlasím s postupom, čo som mal pokazené ja budeš mať aj ty, ale jedno občas nekúriace auto som riešil, skoro som zošedivel. Tak malá, ale predsa - prasklina v bloku motora. Nič neunikalo, nič neubúdalo, jediné dva prejavy boli občas slabé kúrenie a niekedy, najmä v prudšej zákrute palubák nachvíľku zahlásil málo kvapaliny v chladiacom okruhu. Po okamžitom zastavení a kontrole - kvapaliny bez zmeny stavu.

To len ako príklad - tebe evidentne už WEBASTO nepracuje, takže merať, hľadať

P.S.: # ∈ {b}
karool
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

seven549 napísal:keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.
na tvojom aute je nieco zle
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

to ano.dizel na rusku zimu neni.do -10 pohoda ale pod -15 to je katastrofa.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

undertaker007 napísal:
Pfúú....

Mám Subaru Outback 3.0 H6 (benzín) a Opel Omega 2.5TD (diesel).
Obe majú automatickú klímu a ani jednej sa nechytám. Raz, prvý krát, som to nastavil na 22°C a smer fúkania na AUTO a odvtedy ma to nezaujíma.
Obe autá po naštartovaní nezačnú fúkať nič nikam, kým nevypočítajú, že sú schopné urobiť to, čo žiadam.
[/quote]


a prave preto v zime uzivam econ.mne treba aby sa okna nezarosovali a v tedy je ta automatika nanic.jesen zima jaro stale mam zapnuty ofuk celneho.autonmatika jedine leto s klimou.
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

seven, ale veď funkciu econ treba v zime používať prednostne hlavne kvôli tomu, že vtedy nebeží kompresor klimy.
Je úplne zbytočne ho v zime drať, keď treba v kabíne teplý vzduch.
Kompresor v zime zapnúť len vtedy, keď treba vysušiť vzduch v kabíne, pri nastavenej vnútornej cirkulácii vzduchu.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

dnes bolo rano -12 st. mercedes 200cdi po jazde caa 16km co mam do prace bol motor zohriaty na 90 st. , nebolo ziadne vytacanie rano prazdne cesty takze nijake zbytocne kolony , 5 dni spat bolo -19 st. taky isty pribeh takze seven opat pise svoje historky a ak ide 200km po dialnici a nezohreje motor nieco nema v poriadku

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných