Fiat Stilo 1.9JTD - zly start
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 226
- Dátum registrácie: 01.02.2009 02:02 Zdieľať na Facebook
Fiat Stilo 1.9JTD - zly start
Zdravim experti,
mam nasledujuci problem: ked auto postoji na zime tak velmi zle startuje. Ide o Stilo 1.9 JTD 16V 103kW. Cital som rozne temy okolo toho aj na autobazar.eu aj na inych forach a zatial nemam ziadny vysledok.
Popis problemu:
Auto postoji vonku cca 10 hodin pri -5C az -20C. Prvy start je vacsinou taky ze starter toci cca 8sec. bez naznaku nastartovat (toci ale vstrekovace neotvori). Po dlhom toceni zrazu chyti a uz bezi bez problemov. Otacky stabilne. Pokial motor ihned vypnem a znovu nastartujem tak naskoci na brnk.
Co bolo vymenene:
- EGR ventil
- Vstrekovac
- Vaha vzduchu
Tie veci boli vymienane v pribehu roka, riesila sa zvysena dymyvost (vstrekovac), spotreba (MAF) a zhasinanie na volnobehu (EGR).
Baterka ma jeden rok, 74Ah.
Nasledujuci graf zobrazuje neuspesny pokus o start, a ihned na to som zastartoval este raz a auto chytilo na brnk - vidiet to na grafe.
http://i.imgur.com/TJSdb.png
Pokial uz auto nastartuje, tak tlak v raily vyzera byt v pohode. Pozadovany a skutocny tlak sa su takme identicke.
http://i.imgur.com/lW0Hr.png
Fakty:
• Po vypnuti motora tlak v raily spadne na ca 40 Bar a drzi sa tam (vstrekovace su teda ok?)
• Pokial uz raz auto nastartuje tak odvtedty uz startuje v pohode.
• Podavacie cerpadlo tlaci. Pred startom natlaci system na cca. 6 Bar. Takze nafta tam je.
• Zhavice su ok, ale to neni az take dolezite v tomto pripade.
• V ECU ziadne chyby.
Toto je log pred tym zlym startom, vsetky hodnoty vyzeraju ok. Auto stalo vtedy vonku pri -8 C.
Mne uz logicky ostala len CR-pumpa (ak hej tak je to financna katastrofa) alebo regulacny ventil na pumpe.
Co myslite, co to moze byt? Ak mate nejake napady co by som mohol vyskusat resp. spravit budem rad.
mam nasledujuci problem: ked auto postoji na zime tak velmi zle startuje. Ide o Stilo 1.9 JTD 16V 103kW. Cital som rozne temy okolo toho aj na autobazar.eu aj na inych forach a zatial nemam ziadny vysledok.
Popis problemu:
Auto postoji vonku cca 10 hodin pri -5C az -20C. Prvy start je vacsinou taky ze starter toci cca 8sec. bez naznaku nastartovat (toci ale vstrekovace neotvori). Po dlhom toceni zrazu chyti a uz bezi bez problemov. Otacky stabilne. Pokial motor ihned vypnem a znovu nastartujem tak naskoci na brnk.
Co bolo vymenene:
- EGR ventil
- Vstrekovac
- Vaha vzduchu
Tie veci boli vymienane v pribehu roka, riesila sa zvysena dymyvost (vstrekovac), spotreba (MAF) a zhasinanie na volnobehu (EGR).
Baterka ma jeden rok, 74Ah.
Nasledujuci graf zobrazuje neuspesny pokus o start, a ihned na to som zastartoval este raz a auto chytilo na brnk - vidiet to na grafe.
http://i.imgur.com/TJSdb.png
Pokial uz auto nastartuje, tak tlak v raily vyzera byt v pohode. Pozadovany a skutocny tlak sa su takme identicke.
http://i.imgur.com/lW0Hr.png
Fakty:
• Po vypnuti motora tlak v raily spadne na ca 40 Bar a drzi sa tam (vstrekovace su teda ok?)
• Pokial uz raz auto nastartuje tak odvtedty uz startuje v pohode.
• Podavacie cerpadlo tlaci. Pred startom natlaci system na cca. 6 Bar. Takze nafta tam je.
• Zhavice su ok, ale to neni az take dolezite v tomto pripade.
• V ECU ziadne chyby.
Toto je log pred tym zlym startom, vsetky hodnoty vyzeraju ok. Auto stalo vtedy vonku pri -8 C.
Kód: Vybrať všetko
READ PARAMETERS:
Odometer: 0,0 km
Engine overrevs: 1
Max. engine speed time: 790 ms
Max engine speed: 6160 rpm
Odometer at last programming: 0,0 km
Engine speed: 0 rpm
Engine temperature: -6,3 °C
Fuel pressure regulator duty cycle: 6,00 %
High pressure regulator current: 73 mA
Desired intake air quantity: 1008,0 mg/i
Intake air quantity: 0,0 mg/i
EGR duty cycle: 1,00 %
Baro pressure: 963 mBar
Air temperature: -7,9 °C
Vehicle speed: 0,00 km/h
Battery voltage: 11,02620 V
Fuel temperature: -8,0 °C
Boost control solenoid valve opening: 75,00 %
Water temperature signal: 4,565 V
Inj. correction Cyl. 3: 0,00 mm3/i
Air temperature (Boost/Manifold): -5,4 °C
Inj. correction Cyl. 4: 0,00 mm3/i
Gas pedal position: 0,0000 %
Gas pedal position signal (Track 1): 0,753 V
Gas pedal position signal (Track 2): 0,381 V
Total fuel quantity: 0,00 mm3/i
Inj. correction Cyl. 1: 0,00 mm3/i
Inj. correction Cyl. 5: mm3/i
Inlet circ. throttle solenoid valve: 1,00 %
Desired fuel pressure: 450,0 bar
Fuel pressure: 8,7 bar
Desired boost pressure: 982 mBar
Boost pressure: 950 mBar
Boost pressure signal: 1,540 V
Inj. correction Cyl. 2: 0,00 mm3/inf
Cooling fan PWM control: 0,00 %
A/C pressure: 3,000 bar
Baro pressure signal: 3,807 V
Air temperature signal: 3,915 V
Air temperature signal (Boost/Manifold): 4,301 V
Air quantity signal: 0,978 V
Fuel temperature signal: 4,389 V
Injection time: 0,000 ms
Injection timing: 0,00 deg.
Air control inhibition: Cold start
A/C System: Yes
Boost pressure command/control: 75%
Co myslite, co to moze byt? Ak mate nejake napady co by som mohol vyskusat resp. spravit budem rad.
-
- Príspevky: 927
- Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 226
- Dátum registrácie: 01.02.2009 02:02 Zdieľať na Facebook
Diskusiu som teda presunul sem http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?p=248979
S tym cerpadlom mas pravdu, znie to logicky. Ten isty nazor napisal aj Kuban na fiatforum.eu. Vdaka za prispevok.
S tym cerpadlom mas pravdu, znie to logicky. Ten isty nazor napisal aj Kuban na fiatforum.eu. Vdaka za prispevok.
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 15.07.2015 10:09 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: makrela a 5 neregistrovaných