Fiat Stilo 1.9JTD - zly start

Diskusia ohľadne vozidiel značky Fiat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

zefoo
Príspevky: 226
Dátum registrácie: 01.02.2009 02:02
Zdieľať na Facebook

Fiat Stilo 1.9JTD - zly start

Príspevok od používateľa zefoo »

Zdravim experti,

mam nasledujuci problem: ked auto postoji na zime tak velmi zle startuje. Ide o Stilo 1.9 JTD 16V 103kW. Cital som rozne temy okolo toho aj na autobazar.eu aj na inych forach a zatial nemam ziadny vysledok.

Popis problemu:
Auto postoji vonku cca 10 hodin pri -5C az -20C. Prvy start je vacsinou taky ze starter toci cca 8sec. bez naznaku nastartovat (toci ale vstrekovace neotvori). Po dlhom toceni zrazu chyti a uz bezi bez problemov. Otacky stabilne. Pokial motor ihned vypnem a znovu nastartujem tak naskoci na brnk.

Co bolo vymenene:
- EGR ventil
- Vstrekovac
- Vaha vzduchu

Tie veci boli vymienane v pribehu roka, riesila sa zvysena dymyvost (vstrekovac), spotreba (MAF) a zhasinanie na volnobehu (EGR).
Baterka ma jeden rok, 74Ah.

Nasledujuci graf zobrazuje neuspesny pokus o start, a ihned na to som zastartoval este raz a auto chytilo na brnk - vidiet to na grafe.
http://i.imgur.com/TJSdb.png


Pokial uz auto nastartuje, tak tlak v raily vyzera byt v pohode. Pozadovany a skutocny tlak sa su takme identicke.
http://i.imgur.com/lW0Hr.png

Fakty:
• Po vypnuti motora tlak v raily spadne na ca 40 Bar a drzi sa tam (vstrekovace su teda ok?)
• Pokial uz raz auto nastartuje tak odvtedty uz startuje v pohode.
• Podavacie cerpadlo tlaci. Pred startom natlaci system na cca. 6 Bar. Takze nafta tam je.
• Zhavice su ok, ale to neni az take dolezite v tomto pripade.
• V ECU ziadne chyby.

Toto je log pred tym zlym startom, vsetky hodnoty vyzeraju ok. Auto stalo vtedy vonku pri -8 C.

Kód: Vybrať všetko

READ PARAMETERS:
Odometer: 0,0 km
Engine overrevs: 1 
Max. engine speed time: 790 ms
Max engine speed: 6160 rpm
Odometer at last programming: 0,0 km
Engine speed: 0 rpm
Engine temperature: -6,3 °C
Fuel pressure regulator duty cycle: 6,00 %
High pressure regulator current: 73 mA
Desired intake air quantity: 1008,0 mg/i
Intake air quantity: 0,0 mg/i
EGR duty cycle: 1,00 %
Baro pressure: 963 mBar
Air temperature: -7,9 °C
Vehicle speed: 0,00 km/h
Battery voltage: 11,02620 V
Fuel temperature: -8,0 °C
Boost control solenoid valve opening: 75,00 %
Water temperature signal: 4,565 V
Inj. correction Cyl. 3: 0,00 mm3/i
Air temperature (Boost/Manifold): -5,4 °C
Inj. correction Cyl. 4: 0,00 mm3/i
Gas pedal position: 0,0000 %
Gas pedal position signal (Track 1): 0,753 V
Gas pedal position signal (Track 2): 0,381 V
Total fuel quantity: 0,00 mm3/i
Inj. correction Cyl. 1: 0,00 mm3/i
Inj. correction Cyl. 5:  mm3/i
Inlet circ. throttle solenoid valve: 1,00 %
Desired fuel pressure: 450,0 bar
Fuel pressure: 8,7 bar
Desired boost pressure: 982 mBar
Boost pressure: 950 mBar
Boost pressure signal: 1,540 V
Inj. correction Cyl. 2: 0,00 mm3/inf
Cooling fan PWM control: 0,00 %
A/C pressure: 3,000 bar
Baro pressure signal: 3,807 V
Air temperature signal: 3,915 V
Air temperature signal (Boost/Manifold): 4,301 V
Air quantity signal: 0,978 V
Fuel temperature signal: 4,389 V
Injection time: 0,000 ms
Injection timing: 0,00 deg.
Air control inhibition: Cold start 
A/C System: Yes 
Boost pressure command/control: 75%
Mne uz logicky ostala len CR-pumpa (ak hej tak je to financna katastrofa) alebo regulacny ventil na pumpe.

Co myslite, co to moze byt? Ak mate nejake napady co by som mohol vyskusat resp. spravit budem rad.
garde
Príspevky: 927
Dátum registrácie: 19.10.2009 16:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa garde »

....neviem skús na fiatforum.eu myslím si že keby malo problém CR čerpadlo tak by ti to robilo hocikedy, hocikedy by Ti klesol tlak a skapalo by to, následne by si ale mal hlášku o tlaku paliva, neviem myslím si....
zefoo
Príspevky: 226
Dátum registrácie: 01.02.2009 02:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zefoo »

Diskusiu som teda presunul sem http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?p=248979

S tym cerpadlom mas pravdu, znie to logicky. Ten isty nazor napisal aj Kuban na fiatforum.eu. Vdaka za prispevok.
frencisou
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 15.07.2015 10:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa frencisou »

mam ten isty problem ked je minus auto dlho toci mam 1.9jtd 16v 103kw alfa147 behom dna uz startuje na brnk ale stale ak auto dlhsie postoji na mraze toci dlhsie...ak niekto tento problem vyriesil prosim napiste co to moze byt
Napísať odpoveď

Návrat na "Fiat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: makrela a 5 neregistrovaných