VW Golf V , LPG - cukanie a vyššia spotreba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 25.02.2018 11:36 Zdieľať na Facebook
VW Golf V , LPG - cukanie a vyššia spotreba
VW GoLF 5 - 5/2006, 1.6 benzín + plyn, SPLYNOVAČ - LANDI RENZO - namontované cca 10 r.
Čaute mám taký problém. Auto ide na benzin krásne hladko úplne v pohode. Akonáhle prepne plyn, tak agregát cca 2-3 minút pri pridaní plynu "cuká, zasekáva". Dva krát sa mi už stalo, že mi skapal na voľnobehu.
Check engine svieti, ale to kvôli plynu stále, ale niekedy mi začne blikať a vyhadzuje mi chybu - 3,4 valec vynecháva.
Myslel som si, že chyba je v teplote motora. Vymenil som termostat.
Po vymene termostatu mi ukazuje priemernu spotrebu aj pod 6 litrov. ( áno viem, plyn žerie 10-20% viac, ale mne to žere 10 litrov plynu.
Myslíte, že chyba môže byť v lambde sonde alebo vo vstrekovačoch, pripadne je to iná chyba? Dik.
Čaute mám taký problém. Auto ide na benzin krásne hladko úplne v pohode. Akonáhle prepne plyn, tak agregát cca 2-3 minút pri pridaní plynu "cuká, zasekáva". Dva krát sa mi už stalo, že mi skapal na voľnobehu.
Check engine svieti, ale to kvôli plynu stále, ale niekedy mi začne blikať a vyhadzuje mi chybu - 3,4 valec vynecháva.
Myslel som si, že chyba je v teplote motora. Vymenil som termostat.
Po vymene termostatu mi ukazuje priemernu spotrebu aj pod 6 litrov. ( áno viem, plyn žerie 10-20% viac, ale mne to žere 10 litrov plynu.
Myslíte, že chyba môže byť v lambde sonde alebo vo vstrekovačoch, pripadne je to iná chyba? Dik.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2178
- Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2178
- Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56 Zdieľať na Facebook
ja sa nehadam,nesmie svietit ked ma vsetko funkcne,ale hovorim,ze bezne svieti a auto ide uplne krasne a v pohode,len svieti kontrolka motora z roznych el.dovodov,dovodu plyn systemu a nie na kazdom aute to odstranis tak,ako si myslis ty.
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
-
- Príspevky: 3692
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Musím súhlasiť s mjz.oco13 napísal:MJZ - do prrrdele na žiadnom aute NESMIE svietiť kontrolka motora.
Samozrejme že by nemala svietiť, ale zase si treba uvedomiť, že tá kontrolka svieti vždy vtedy keď niečo nie je celkom v súlade s nastaveným menežmentom motora. Problém je v tom, že tá kontrolka svieti rovnako, či sa jedná o veľký problém, alebo o drobnosť, ktorá v zásade neovplyvňuje závažným spôsobom chod motora.
Mne napríklad tiež svieti stále tá kontrolka, pretože podľa diagnostiky viem, že dva zo štyroch vstrekovačov plynu občas vynechajú. Riadiaca jednotka to samozrejme zaregistruje ale inak to pri jazde nie je postihnuteľné, auto ide normálne.
Viem že to nie je ideálny stav, ale keďže jeden vstrekovač stojí 175 euro, nechám to zatiaľ na indy, žiť sa dá aj s jednou svietiacou kontrolkou, riešiť to budem vtedy keď si to zaslúži, čiže keď to bude vadiť pokojnému chodu motora.
Samozrejme to ale nie je to isté ako má zadávateľ témy, on má podľa popisu zaručene závažnejší problém, len nerozumiem že keď vie že mu 3 a 4 valec vynecháva takým spôsobom že mu to výrazne zvyšuje spotrebu a zhoršuje chod motora, prečo to nerieši, buď je teda chyba v zapaľovaní tých valcov alebo vo vstrekovačoch plynu. Môže poľahky odpáliť katalyzátor aj lambda sondy plynom ktorý bude horieť vo výfuku.
Naposledy upravil/-a wilz v 25.02.2018 13:22, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Pokial nedokáže dielňa pri montáži nastaviť plyn tak aby nesvietila kontrolka motora (lambdy) tak je niečo zle. Vymeniť dielňu , nedávať do toho auta plyn. Jednoduchá matematika - svieti kontrolka motora - motor umrie je jedno či po tisíc alebo 30tisíc km, ale je odsúdený na smrť.
Plynári šak je vás tu jak hadov tak už raz niečo k tomu povedzte.
Presne ako tvrdí Milan - nehádžte sviniam perly. Slováci sú najmúdrejší a je škoda im niečo vysvetlovať.
Witz - len aby ti tvoj "drobný" problém nespravil dieru do piestu.
Tiež som žil v takomto omyle - a samozrejme som si to aj zaplatil.
Plynári šak je vás tu jak hadov tak už raz niečo k tomu povedzte.
Presne ako tvrdí Milan - nehádžte sviniam perly. Slováci sú najmúdrejší a je škoda im niečo vysvetlovať.
Witz - len aby ti tvoj "drobný" problém nespravil dieru do piestu.
Tiež som žil v takomto omyle - a samozrejme som si to aj zaplatil.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3692
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05 Zdieľať na Facebook
OCO13......Blbost co kecate.Nato je tam ta kontrolka aby upozornovala ci vsetky nacitane udaje splnuju emisne normy.Teda pre STK je to prvorade,preto napichuju na diagnostiku auta.Ale v jeho pripade je nieco nanic akolo plynu kedze na benzin ide dobre.RJ podla viac faktorov zhasina kontrolku a to znamena niekedy aj ked odstanite zavadu ona si posvieti este chvilku. A to je jeho pripad.Vkuse svieti.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
jak hovori oco...keby sa mi chcelo najdem jeho vyjadrenia ze sak svieti a kolko ich kde svieti a nic , dneska je vyskoleny , budme radi za lambdy a check enginy , nemusi uzivatel nic ine len jednu kontrolku sledovat a ma zaruku ze motor bezi v uzkom okne kde nic dramaticke a prekvapive nehrozi/pokial pravda nehadzal bobek predtym niekto/, kto neriesi kontrolky, nechpaci vela stastia v ruskej rulete...
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
to NGTVK :
ak zacukava pri prepnutí na plyn, tak je tam problém taký, že nedostáva plyn do valcov,
pričina može byť zasratá dýza v splyňovači , tam plyn prudi cez dýzu dierkou asi 1 mlilimeter,
Plyn na Slovensku sa distribuuje s prímesami,ktoré zasierajú system v aute a robia taketo problemy
vybrať splyňovač, rozobrať a vyčistiť a uvidíš trochu sajrajtu, čo bude vnutri, je to podobne vazelíne
alebo zahriať motor a pojazdiť vyššími otáčkami idealne po dialnici a system sa prečistí sám....
A tankovať podĺa svojho uvaženia.. najradšej v zahraničí..
Na SVK už nikto nič negarantuje...
A isť zoštelovať system do servisu, kde ROZUMEJU tomu , čo ROBIA....
10 l priemerna spotreba na 1.6 motor je velmi veľa , 1.6 sa musí zmestiť do 8 max.8,5 plynu na 100 km, aj pri jazde po dialnici.
ak zacukava pri prepnutí na plyn, tak je tam problém taký, že nedostáva plyn do valcov,
pričina može byť zasratá dýza v splyňovači , tam plyn prudi cez dýzu dierkou asi 1 mlilimeter,
Plyn na Slovensku sa distribuuje s prímesami,ktoré zasierajú system v aute a robia taketo problemy
vybrať splyňovač, rozobrať a vyčistiť a uvidíš trochu sajrajtu, čo bude vnutri, je to podobne vazelíne
alebo zahriať motor a pojazdiť vyššími otáčkami idealne po dialnici a system sa prečistí sám....
A tankovať podĺa svojho uvaženia.. najradšej v zahraničí..
Na SVK už nikto nič negarantuje...
A isť zoštelovať system do servisu, kde ROZUMEJU tomu , čo ROBIA....
10 l priemerna spotreba na 1.6 motor je velmi veľa , 1.6 sa musí zmestiť do 8 max.8,5 plynu na 100 km, aj pri jazde po dialnici.
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Zahrej motor, aby isiel na plyn na volnobehu, odpoj podtlakovu hadicu z reduktoru LPG, a ak z nej ucitis plyn, tak mas stare a popraskane membrany v reduktore a prepusta plyn do sania, preto zvysena spotreba a problemy s chodom motora. Mozno mas iny problem, ale to co som popisal je najrychlejsia a najlacnejsia diagnostika ohladom reduktora LPG.
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní