Zaradená spiatočka - páka v neutrále
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 29.01.2018 08:08 Zdieľať na Facebook
Zaradená spiatočka - páka v neutrále
Zdravím, mám taký problém, v aute mi zostala zaradená spiatočka, radiaca páka je v neutrále a idú zaradiť aj iné rychlosti. Má niekto s niečím takýmto skúsenosti? Dá sa to vyriešiť aj bez výmeny prevodovky alebo bude nutné ju vymeniť? Ďakujem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 29.01.2018 08:08 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Bežne sa stávalo v Renaulte,neboli schopný to napraviť ani u Megana a zdedil aj Scenik,preto ta otázka......ale tam stačilo sňať plechový kryt na konci prevodovky a bol prístup k radiacim tyčkám a teda dalo sa to napraviť vytiahnutím jednej z nich do neutrálovej polohy.
U Avea neviem,všetko závisí od radiaceho mechanizmu,teda prístupu k nemu po čiastkovej demontáži niečoho,ako u toho Renaulta.Pokiaľ nie,ide prevodovka von a na stôl.Väčšina prevodoviek má tri radiace tyčky z radiacimi vidličkami,a vzájomne sú blokované tak,aby ak je jedna zaradená,druhú to blokovalo,a blokácia sa uvolní až návratom do neutrálovej polohy.Tak je istené abynaraz mohla iba jedna vidlička zaradiť.Toto u Avea má nejaký problém,či systémový ako u Renaulta,to neviem.Končieva to tam,že sa vidličky usporiadajú do východzej neutrálnej polohy,u Renaulta nič iné netreba...čiže čistá práca.U Avea je možno niečo vydraté,zohnuté či vyskočené,neviem tú skriňu nepoznám,ale princíp sa nemení ani keby to bol RollsRoyce
U Avea neviem,všetko závisí od radiaceho mechanizmu,teda prístupu k nemu po čiastkovej demontáži niečoho,ako u toho Renaulta.Pokiaľ nie,ide prevodovka von a na stôl.Väčšina prevodoviek má tri radiace tyčky z radiacimi vidličkami,a vzájomne sú blokované tak,aby ak je jedna zaradená,druhú to blokovalo,a blokácia sa uvolní až návratom do neutrálovej polohy.Tak je istené abynaraz mohla iba jedna vidlička zaradiť.Toto u Avea má nejaký problém,či systémový ako u Renaulta,to neviem.Končieva to tam,že sa vidličky usporiadajú do východzej neutrálnej polohy,u Renaulta nič iné netreba...čiže čistá práca.U Avea je možno niečo vydraté,zohnuté či vyskočené,neviem tú skriňu nepoznám,ale princíp sa nemení ani keby to bol RollsRoyce
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 29.01.2018 08:08 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 36 neregistrovaných