Peugeot 807 - vysokĂ˝ tlak turba p0235
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
Peugeot 807 - vysokĂ˝ tlak turba p0235
Rozhodol som sa otvoriť tu tému pretože už si neviem rady.
Jedná sa o Peugeot 807 z motorom 2.2hdi 94kw.
Diagnostika píše vyššie spomínanú chybu.zmazat nejde, auto je stále v núdzovom režime.
Turbo tlačí max 0.6bar, alebo to klesne až na 0.
Podľa diagnostiky regulátor tlaku vôbec nepracuje .
Dnes som nahodil nový snímač tlaku turba a bez zmeny.
Podtlak na solenoide mám , skúšal som ich aj medzi sebou zameniť a stále bez zmeny.
Jedná sa o Peugeot 807 z motorom 2.2hdi 94kw.
Diagnostika píše vyššie spomínanú chybu.zmazat nejde, auto je stále v núdzovom režime.
Turbo tlačí max 0.6bar, alebo to klesne až na 0.
Podľa diagnostiky regulátor tlaku vôbec nepracuje .
Dnes som nahodil nový snímač tlaku turba a bez zmeny.
Podtlak na solenoide mám , skúšal som ich aj medzi sebou zameniť a stále bez zmeny.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Niečo tam nesedí.Chybový kód vysokého tlaku musí byť v režime zapalovania príp volnobehu zmazateľný.Aj nie je,znamená že rozpor v tlaku voči požiadavke ,ako to RJ vidí je trvalý.Kedže tlak reálne neexistuje,musí byť RJ v omyle.Snímač tlaku nie je nič iné než prevodník tlaku na analógový signál (napätie) preto je nutné pátrať ako sa na vstup RJ dostane napätie ktoré zodpovedá vysokému tlaku.
Je použitý termín regulátor tlaku turba,predpokladám ide o elmagnet ventil.Neviem čo je skryté pod pojmom nepracuje,čo to je ?,treba to pomenovať konkrétne. Treba všetky informácie vyjadriť presne aby dávali jasnú predstavu
Je použitý termín regulátor tlaku turba,predpokladám ide o elmagnet ventil.Neviem čo je skryté pod pojmom nepracuje,čo to je ?,treba to pomenovať konkrétne. Treba všetky informácie vyjadriť presne aby dávali jasnú predstavu
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
Meral som aj snímač starý aj nový. Na vstupe je 5V a na výstupe 6,14V
Regulátor = solenoid do ktorého ide podtlak, sú tam dva rovnaké, jeden na turbo a druhý na egr.ani ich zámena nič nemení, egr funguje tak ako má.
Nefunkčný regulátor = na diagnostike je stále hodnota 4,706% otvoreny a nemení sa.podtlak do neho ide
Regulátor = solenoid do ktorého ide podtlak, sú tam dva rovnaké, jeden na turbo a druhý na egr.ani ich zámena nič nemení, egr funguje tak ako má.
Nefunkčný regulátor = na diagnostike je stále hodnota 4,706% otvoreny a nemení sa.podtlak do neho ide
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Snímač tlaku má 5V napájanie,jeho výstup logicky nemôže prestúpiť vstupné napätie.Ako je merané,čím je merané,samé neznáme veci,ale výstup z čidla nemôže byť taký.Treba čidlo externe napojiť na 5V a merať nezapojený výstup signálu
Regulátor iba reaguje na potrebu obmedzovať,lebo tak to vidí RJ a teda snaží sa tlak znížiť
Regulátor iba reaguje na potrebu obmedzovať,lebo tak to vidí RJ a teda snaží sa tlak znížiť
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 01.04.2010 10:27 Zdieľať na Facebook
Na tom turbe je manualna podtlakova regulacia.
Ak sa z autom jazdi dlhodobo pokojnym stylom bez prudkych akceleracii,zanesie sa na nom ovladanie variability.
Potom sa to prejauje tak,ako tebe.
Podtlakova regulacia nedokaze ovladat variabilitu.
Vies to zistit aj manualne,skus pohybat tou tyckou od podtlaku.
Urcite sa ledva pohne.Mozno trochu pomoze prestriekat to WD40.
Najlepsie poslat turbo na precistenie a nastavenie odbornemu turboservisu.
Ak sa z autom jazdi dlhodobo pokojnym stylom bez prudkych akceleracii,zanesie sa na nom ovladanie variability.
Potom sa to prejauje tak,ako tebe.
Podtlakova regulacia nedokaze ovladat variabilitu.
Vies to zistit aj manualne,skus pohybat tou tyckou od podtlaku.
Urcite sa ledva pohne.Mozno trochu pomoze prestriekat to WD40.
Najlepsie poslat turbo na precistenie a nastavenie odbornemu turboservisu.
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
m.f. napísal:Na tom turbe je manualna podtlakova regulacia.
Ak sa z autom jazdi dlhodobo pokojnym stylom bez prudkych akceleracii,zanesie sa na nom ovladanie variability.
Potom sa to prejauje tak,ako tebe.
Podtlakova regulacia nedokaze ovladat variabilitu.
Vies to zistit aj manualne,skus pohybat tou tyckou od podtlaku.
Urcite sa ledva pohne.Mozno trochu pomoze prestriekat to WD40.
Najlepsie poslat turbo na precistenie a nastavenie odbornemu turboservisu.
Ahoj. Turbo tam nieje variabilné ale obtokove ovládané podtlakom.
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
Hadice sú všetky tesne. Aj intercooler. Ďakujem za upozornenie.tomtur napísal:Zdravim , pravdepodobne to nebude mať s vašim problémom moc spoločne ale prispieť smiem . Máme Citroen C8 identický motor. Auto chvíľkami neťahalo potom ťahalo normálne, nudzovy režim občas .A závada? Prehryznuta rúra k turbu od zvieraťa, malinka dierka,časom praskla viac a tým častejšie bol nudzovy režim. vymenila sa a auto ide bez problémov. Veľa šťastia s opravou!
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
Pozrel som sa na schémy inštalácie motora a prišiel som na pár vecí.
Z čidla tlaku turba idú všetky 3 káble rovno na rj motora.
Ale solenoid regulacie turba spolu zo solenoidom egr sú napájané od tej poistkovej skrinky vľavo v motorovom priestore.je tam aj poistka.
Taktiež sú tam poistky od egr, drv,zhavenia, váhy vzduchu a praktický všetkého okolo motora. Skúsim ju zajtra prezret či náhodou nebude zrada tam.
Z čidla tlaku turba idú všetky 3 káble rovno na rj motora.
Ale solenoid regulacie turba spolu zo solenoidom egr sú napájané od tej poistkovej skrinky vľavo v motorovom priestore.je tam aj poistka.
Taktiež sú tam poistky od egr, drv,zhavenia, váhy vzduchu a praktický všetkého okolo motora. Skúsim ju zajtra prezret či náhodou nebude zrada tam.
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných