Audi A6 2,8 fsi quattro s-tronic

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

1martin753
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 11.02.2018 23:42
Zdieľať na Facebook

Audi A6 2,8 fsi quattro s-tronic

Príspevok od používateľa 1martin753 »

Ahojte,

Uvazujem o kupe audi a6 2,8 fsi quattro s-tronic rocnik 2012+
Mate niekto skusenosti s tymto motorom/ typom auta?
70% jazdim mesto 30% mimo, najazd do 15000km /rok., preto by som chcel benzin.
Momentalne mam pasat 2,0fsi 4-motion, najazdenene 300 000km a nemal som ziaden problem.
2,8 fsi je v podstate ten isty motor iba s vacsim obsahom?
Spotrebu neriesim, hlavne aby to bolo spolahlive...

Vopred dakujem za odpovede
didoop
Príspevky: 163
Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
Bydlisko: KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa didoop »

Na zaciatok urcite ti mozem povedat ze 2.8 fsi a 2.0 fsi maju tak akurat spolocne to FSI v nazve. Uplne ina konfiguracia, jedna sa o V6 motor.


Podla toho co pozeram 2.8 fsi sa montuje iba s multitronicom, dalsi dovod aby si obisiel nieco, co skor ci neskor odide a bude stat par tisic eur ...

Neviem ci s 2.0 TFSI by si nespravil lepsie, je vykkonejsi a urcite nizsia spotreba ako v atmo V6 + vyssi vykon, pruznost, spolahlivejsia prevodovka.

Kedze je to audi a ma retazove rozvody, dal by som si na to pozor, neviem ci nahodou nemali problem ako 4.2 fsi s rozvodmi.
2022 dacia jogger LPG
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
1martin753
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 11.02.2018 23:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1martin753 »

Dakujem za podnety.

No 2,0tfsi ma len multitronic, a to dom sa docital, to etalon spolahlivosti nie je. Taktiez ten motor zerie olej. A plus neexistuje ktomu quattro.
Tym ze to 2,8fsi je atmosfera bez turba tak to mi pride pri jazdenom aute ako vyhoda, aj za cenu ze to ma mensej dynamiky
2,8 fsi bol aj v predoslej generacii tak som myslel ze uz by to mohlo mat vychytane muchy...
Ale neviem najst na nete ziadne uzivatelske recenzie....
didoop
Príspevky: 163
Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
Bydlisko: KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa didoop »

Vychadzal som z DE wiki:

https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_A6_C7

185KW ma 7 stupen 2 spojku - no nieje fakt ani jeden na predaj.

Potom asi zostava iba manual 2.0 tfsi alebo quattro 2.8 fsi s 7st. 2spojkou. Osobne by som nebral uzrany 3.0 tfsi s kompresorom ... Ta 2.0 tfsi podla mna je len znacne podhodnoteny papierovy vykon koli daniam a odlisenia sa od 2.8 fsi. papierovy rozdiel 0-100 je 0.5 sek.
2022 dacia jogger LPG
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Asi som chorý, do mesta 70% jázd, trojlter???!!!! :2f93:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

v dnesnej dobe take minimum, aby to ako tak vladalo
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
didoop
Príspevky: 163
Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
Bydlisko: KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa didoop »

Bajo ma 66kw 1.4ku co mu zerie 8L, 2.8 fsi sa urcite do 12 zmesti aj to furt po meste. Ale ma 150kw ... A ten rozdiel sa este dost podstatne zmensi na dialnici.

Osobne mam 12L na 206Kw 2.0 tsi, ak by sa ozelelo 4x4, tak kludne aj do 10 jazdi, a stale je tam 165kw.

Neviem ci treba nieaky iny dokaz, ze mensie motory su sice uspornejsie ale omnoho menej efektivnejsie / resp. sa da bezpecne obehnut tam kde s 1.4 je to uz nebezpecne.
Naposledy upravil/-a didoop v 12.02.2018 14:16, upravené celkom 1 krát.
2022 dacia jogger LPG
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ale plynu :d :D
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
pedro727
Príspevky: 1119
Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro727 »

didoop napísal: Neviem ci treba nieaky iny dokaz, ze mensie motory su sice uspornejsie ale omnoho menej efektivnejsie / resp. sa da bezpecne obehnut tam kde s 1.4 je to uz nebezpecne.
no matematicky možno ale prakticky nie, vždy sa potrebuješ dostať z bodu A do bodu B,a na to tá 1,4-ka zoberie vždy menej ako tieto ozruty.
didoop
Príspevky: 163
Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
Bydlisko: KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa didoop »

Ak chcem chodit z bodu A do bodu B, tak potom asi obchadzam forum AUDI, BMW a MERCEDES kde premiovost jasne krici z nazvu. Radsej si kupim hnojdaj alebo NOkiu.

Resp. ste asi ludia ktori si nepotrpia na kvalite a vykone motora, pruzenia, audia, vsemoznych el. vychytavok - vseobecne sa dokazete uskromnit.

To ze jazdim na '97 E320 presne vysvetluje preco som si kupil radsej toto ako nieaku fobiu 1.4 ... Lebo nevidim zmysel jazdit na beznych autach ked si mozem zadok vyhrievat v luxuse 4x lepsiom, vykone 3x lepsiom a bezpecnosti minimalne 4x lepsiej ako fabia za 2x tolko ako stoji fabia ... + zimomriavky po prekroceni 4000ot. sa prave prejavi v tom 6 hrnceku vs 1.4ke vysavac. Samozrejme ak by to bolo na plyn tak uz prakticky nieje dovod jazdit na fabii okrem chcenia sebaposkodzovania.


Asi to je cele zavisle od typu a chuti danej osoby :)
2022 dacia jogger LPG
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

vyhral si :-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

Ber.avdi
audy
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 13.03.2010 17:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa audy »

KED MAS PRACHY-KUP
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

didoop napísal:Bajo ma 66kw 1.4ku co mu zerie 8L, 2.8 fsi sa urcite do 12 zmesti aj to furt po meste. Ale ma 150kw ... A ten rozdiel sa este dost podstatne zmensi na dialnici.

Osobne mam 12L na 206Kw 2.0 tsi, ak by sa ozelelo 4x4, tak kludne aj do 10 jazdi, a stale je tam 165kw.

Neviem ci treba nieaky iny dokaz, ze mensie motory su sice uspornejsie ale omnoho menej efektivnejsie / resp. sa da bezpecne obehnut tam kde s 1.4 je to uz nebezpecne.
a ked mu zacnes stupat tak z 12 mas kolko?
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

didoop napísal:Ak chcem chodit z bodu A do bodu B, tak potom asi obchadzam forum AUDI, BMW a MERCEDES kde premiovost jasne krici z nazvu. Radsej si kupim hnojdaj alebo NOkiu.

Resp. ste asi ludia ktori si nepotrpia na kvalite a vykone motora, pruzenia, audia, vsemoznych el. vychytavok - vseobecne sa dokazete uskromnit.

To ze jazdim na '97 E320 presne vysvetluje preco som si kupil radsej toto ako nieaku fobiu 1.4 ... Lebo nevidim zmysel jazdit na beznych autach ked si mozem zadok vyhrievat v luxuse 4x lepsiom, vykone 3x lepsiom a bezpecnosti minimalne 4x lepsiej ako fabia za 2x tolko ako stoji fabia ... + zimomriavky po prekroceni 4000ot. sa prave prejavi v tom 6 hrnceku vs 1.4ke vysavac. Samozrejme ak by to bolo na plyn tak uz prakticky nieje dovod jazdit na fabii okrem chcenia sebaposkodzovania.


Asi to je cele zavisle od typu a chuti danej osoby :)
4x lepsi luxus?a ta bezpecnost......v 97 neverim ze mas funkcny 1 airbag......zobud sa.do nemoty budete obhajovat vergle

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Kuman a 9 neregistrovaných