Audi A6 Avant C7

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

samsoniik
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 13.12.2015 15:50
Zdieľať na Facebook

Audi A6 Avant C7

Príspevok od používateľa samsoniik »

Ahojte, chcem sa poradiť ohľadom kúpy Audi A6 Avant C7 2013 alebo 2014. Mal by som záujem o 3.0 TDI Quattro S-TRONIC buď 150kw alebo 180kw. Viete mi povedať aký je medzi nimi rozdiel ? Na čo si dávať pozor pri servise, čo je kazivé... ? Taktiež sa chcem opýtať na to, že väčšinu svojho času jazdím mesto ráno do práce a späť cca 30 km denne. Dostal som rady, že 3.0 TDI je premňa zbytočné auto do mesta, no aj keď majú pravdu, že väčšinou jazdím smer dom - práca tak si myslím, že by som ho využil víkendovo na dlhšie trasy. Pozeral som aj na 2.0 TDI no tie sú bez quattra a kolega mi vravel, že ten dvojliter je málo na také ťažké auto.

Ďakujem za rady a váš čas :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Auto má veľa do seba,motor má razantný záťah a je návykový a doslova zvádza výkon motora používať a teda na ceste to tak akosi aj predviesť.Tento vysoký štandard treba ovšem platiť v podstate neustále,kedže techniky je v aute až príliš,takže ešte aj obyčajný olejový servis a bežná údržba presahuje predstavu bežného motoristu.Servis sa dá zanedbať,aj ten olejový,ale o to viac bude doplatkov.Motor sa diagnostikuje zložito,rozumie mu minimum servisov a tomu opäť bude zodpovedať cena opráv.Motor je dialničný hltač,v prímestskej doprave skôr neskôr prídu problémy ktoré nesmierne potiahnu rozpočet.U aut z určitým nábehom prídu problémy filtrov a vírivých klapiek,o tom sú popísané celé litánie,pretože mnoho motoristov to riešilo dlho a neštastne v X dielňach,ale to som už spomínal,menežment nie je jednoduchý.Velmi záleží na km v akých sa staneš majiteľom a teda čomu sa chcel majiteľ pred tebou vyhnúť.
halifaxs4
Príspevky: 77
Dátum registrácie: 25.12.2010 14:05
Zdieľať na Facebook

...

Príspevok od používateľa halifaxs4 »

ked jazdis tak malo tak kup take auto ale s 3.0 TFSI
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nebuď zlomyselný,za pár rokov bude auto nepredajné a nekúpi to ani sedliak na vozenie tekvíc z poľa.Ak ho nebodaj sám vlastníš tak sa si pamätaj čo som tu písal,to auto dopadne horšie ako P 607 3,0 alebo Audinky 2,5 Tdi V6 že im dneš konkuruje cenou ojazdený Favorit
creative.bb
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 02.01.2011 12:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa creative.bb »

""Pozeral som aj na 2.0 TDI no tie sú bez quattra a kolega mi vravel, že ten dvojliter je málo na také ťažké auto""

v audine je 2.0 TDI malo a v superbe staci aj 1.6 a 2.0 TDI je maximum v dieseli. Tak uz nepochopim tu logiku ludi. Kazdy chce mat quattro a 3.0 tdi a to aj v pripade ked chodi v 90% pripadov v aute sam. Rozdiel medzi autami v motorizacii 2.0 TDI cca 50kg.

Kolega praveze ma C7 avant 2012, 2.0 TDI "IBA" 100kW bez quattra, isiel som na tom a v rezime dynamic mi to auto pride zivsie ako moj superb combi 2.0tdi. Takze je to vec nazoru a hlavne vec skusenosti. Spotrebu ma porovnatelnu s mojou. A tiez je zastanca nazoru ze na co si kupovat problemy ked netreba. Chcel audi, s rozumom vybral a uz 2 roky/53tis km max spokojnost.
tomket11
Príspevky: 558
Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomket11 »

lubos...toto je ralita

Tiež máme v rodine jedného, čo si kúpil A6 Allroad 3.0TDI v automate (2016ku) a jazdi s tym 5km do prace a 5spat v najvacsej dopravnej spicke.
Auto ma dost mphutny zatah (klasicky vw group) kde to skratka na ircitich otackach odpali ako z inej galaxie a cim si vyssie v ot.apektre tym viac to slabne. (napr. Alfy maju priebezny zatah nieje to take explodujuce).

Co sa tyka 3.0TDi je to dost problempvy motor, ale povedzme si pravdu...celkovo Audi je dost prekomplikovane kde ked sa nieco robi, tak sa robia aj vsetky veci naokolo. Pretoze to tak naschval robia. Servisov je vela ale kvalitnych servisov malo. Vsetci budu chciet len diagnostikovat a rovno menit veci, pretoze ich to nejako netankuje. Mas audi mas peniaze... toto je mienka ale celeho zakomplex svk. Vela stastia a stastny vyber.

Pamataj, pri premiovkach ma byt najbohatsi prave ten druhy majitel. Pretoze odtoho sa bude pytat servis. A malokedy ma stastie narazit na pecliveho 1.majitela. Vidim to v okoli (nove Rangy,BMW,Mercedesy) a hned nakladacky od prveho km, studeny motor...atd. netrapi ich to pretoze kazde 4roky menia a zaruka pada az po predaji.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V tom je kus pravdy.Kým prvý majiteľ musí mať veľa peňazí na kúpu auta,druhý musí mať veľa na servis,a tretí ešte viac.Čože by servis uvažoval kto je koľký majiteľ.
1martin753
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 11.02.2018 23:42
Zdieľať na Facebook

2,8fsi

Príspevok od používateľa 1martin753 »

Mal by som zaujem o podobne auto. S dovodu vacsinoveho najazdu v meste by bol vhodnejsi benzin.
Mate niekto skusenost s motorom 2,8fsi? Je spolahlivy?
dudikopf
Príspevky: 282
Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dudikopf »

Automat tam odchdza tak okolo 180tis km svagra to stalo okolo 3tis eur v Audi servise. Nie je teda sam co mu odisiel pri tych km co sme zistovali...
samsoniik
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 13.12.2015 15:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa samsoniik »

ďakujem za info, ako pozerám tak to nie je vhodné auto premňa, quattro určite využijem, poobzeral som si 2014 Audi A4 Quattro 2.0 TDI 130kW, čo hovoríte na tento typ motora ?
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných