Skoda Felicia 1,6 GLX 55 kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

3mp3r0r
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 08.02.2018 13:26
Zdieľať na Facebook

Skoda Felicia 1,6 GLX 55 kw

Príspevok od používateľa 3mp3r0r »

Dobrý deň. Som pomerne začiatočník do áut a potreboval by som pár rád. Už 16 mesiacov vlastním škodu felíciu 1,6 GLX 55KW, vyrobenú v roku 1998 s faceliftom. Za ten rok a dačo sa vyskytlo pár problémov čo mi robia vrásky na čele keďže mám svoje auto rád a aj by som bol rád aby som neostal niekde visieť a vyhadzovať majland za opravy ktoré by sa dali riešiť vopred a lacnejšie. Prvý problém je v podstate banalitka. Ide o to že mi prestala svietiť kontrolka ručnej brzdy a ešte jedna z dvoch žiaroviek ktoré podsvecujú tachometer. Tipujem že tam sú len zlé kontakty pretože keď som par krat naskočil na hrbol tak žiarovky chvíľku svietili. Len by ma zaujímalo či by hrabanie sa v elektrike zvládol aj začiatočník do áut (aj keď elektrike rozumiem troška viac ako autám). Ďalší problém je už troška iritujúcejší. Začalo to vtedy keď som behom jedného dňa najazdil mimoriadne veľa km (cca 900). Problémom sú tlmiče. Aj keď mám informáciu, že prvý majiteľ ich pred pár rokmi menil (no nemám servisnú knížku), čomu aj verím, pretože som jazdil aj na iných starších autách a oproti nim moja felicia péruje komfortne, tak problémom je vŕzganie. Keď idem v malej rýchlosti po nerovnostiach, tak ako sa to auto kymáca tak počujem vŕzkanie ako z nejakej starej pružinovej postele. A nie niesú to plasty, tie viem ako vrzgaju :) A tretí problém, ten mi robí najväčšie vrásky na čele, spočíva vo vrzganí prednej napravy. Vlastne nejde ani tak o vrzganie, ale keď sa rozbieham troška razantnejšie (1500-2000 otáčok + razantné púšťanie spojky), tak dokial sa auto nerozbehne na takú rýchlosť 10-15km/h, počuť od prednej nápravy také mechanické skuvíňanie, zvuk na štýl "trrrrrrrrrrrrrrrr". Doslova počujem ako to auto trpí. Za každú pomoc veľmi p