Renault Megane 1.9 dci
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 13.12.2012 13:11 Zdieľať na Facebook
Renault Megane 1.9 dci
Ahojte, potreboval by som poradiť, keďže som už zúfalý ,mám problém s vozidlom megane 3 1.9 dci 96kw. Problém začal minulý týždeň , keď auto pri pri prudšom stúpaní mi vyhodilo červené okno engine failure hazard.Po vypnutí motora, auto, išlo znova normálne. Posledné dva dni začalo autom ráno trhať, akoby sa dusilo.To dusenie sa prejavuje iba ráno, ak naštartujem poobede alebo večer, auto ide normálne. Momentálne mi na aute svieti chceck antipollution system a chceck injection.auto je lenivé, turbo ide, ale zvuk má akoby chytalo falošný vzduch. Na aute pri prehliadke som zistil, že je poškodený podtlakový snímač egr. Ten som objednal nový. Bol som v dvoch servisoch a nevedeli, čo to môže byť. Príkladám aj diagnostiku. https://www.imgup.cz/image/L041
-
- Príspevky: 2178
- Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 13.12.2012 13:11 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Možnosť radenia cez klávesnicu nie sú veľké,ale určité veci proste platia.Pozerám ten výpis chýb a nestačím sa diviť.to množstvo je nereálne a v servise by nemali byť tak galakticky hlúpy aby to nevedeli tiež.Jedna / dve závady reálne a zvyšok sú dôsledkové chyby.Nevidím freeze frame,asi sa vôbec nezistovalo,tie upresňujú chybu,kedy sa stala,v akom čase,pri akých otáčkách,rýchlosti atd a dáva jasnejší obraz o vzniku.Až následne sa urobí komplexný výmaz a všetko sa začne posudzovať od tohoto bodu,čo sa obnovilo,čo sa vymazať vôbec nedalo pre závadu ktorá pretrváva.Toto je celé zle a na základe hentoho lajstra by som ani gate nestiahol,nie kupoval čokoľvek.
-
- Príspevky: 2178
- Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56 Zdieľať na Facebook
kym neodstranis evidentne poskodenu suciastku co vidis a mas,dalej sa nepohnes a mozes studovat diagnostiku aku chces.vymenit ho musis tak,ci tak a mozno nim aj skoncis opravu,vymaz chyby a potom mozes studovat diagnostiku co ti nabehne.
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 13.12.2012 13:11 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Akonáhle vidím problém z napätím,problém komunikácie,chyba RJ (zrejme pokles napätia) a vedľa toho kopec závad,tak vždy zvyšujem otražitosť lebo z toho sa môže vykľuť jediná chyba všetko ostatné sú dôsledky.Navyše EGR je jedna z tých vecí ktoré sa dajú otestovať z istotou 1000% na funkčnosť.Preto sa mi to nepáči.Keby si písal že EGR má preukazateľnú vadu je jedno akú ale konkrétnu - beriem.Ale na základe chybového zápisu meniť...to nikdy v živote nebude ctiť solidného servismana,to môže urobiť jedine šuflikant ako hrom.Možno bude mať zrovna teraz terno,ale 99 x nebude,a to je sakra zle pre jeho klientov.
Takto tu autorizák menil a menil a menil cievky na RX Sceniku.Už ich gazda nosil v kufry za kabelu.Keď som mu našiel nalomený krk konektora na vstreku,tak som mu všetky "zlé" cievky namontoval a poslal ho s tými čo mu zbytočne povymieňali do servisu,nech im poďakuje.Nešiel...takýto sme !!! Dodnes neviem ako mohol znova a znova chodiť na tie výmeny a až po štvrtej to skúsil v "neautorizovanom",človek nevie či skôr plakať či sa smiať
Takto tu autorizák menil a menil a menil cievky na RX Sceniku.Už ich gazda nosil v kufry za kabelu.Keď som mu našiel nalomený krk konektora na vstreku,tak som mu všetky "zlé" cievky namontoval a poslal ho s tými čo mu zbytočne povymieňali do servisu,nech im poďakuje.Nešiel...takýto sme !!! Dodnes neviem ako mohol znova a znova chodiť na tie výmeny a až po štvrtej to skúsil v "neautorizovanom",človek nevie či skôr plakať či sa smiať
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 13.12.2012 13:11 Zdieľať na Facebook
Egr som prečistil celé a rovnako aj sanie, len momentálne to neviem vyskúšať, keďže starý snímač bol poškodený.Ako na zanesené egr malo symptómy, len nechápem jednej veci, prečo auto vždy padalo do nudzáku iba ráno? Poobede a ani v noci mi nepadlo. A ďalšia zvláštnosť bola, že keď ma hodilo do nudzáku vyhodilo červené okno s nápisom engine failure hazard a buď išlo trhavo alebo išlo normálne. Po vypnutí a znova naštartovaní mi viac neukázalo chybu. ak som pozeral približne v akých otáčkach hádzalo núdzový režim tak to bolo okolo 2500-3000.... Podľa mňa nerobili vizuálnu kontrolu, len stiahli chyby z rj. O to viac ma to mrzí, lebo som to dal d servisu, ktorý okrem dobrého mena sa chváli aj servisom všetkých značiek.Len nechápem ako chcel urobiť cenovú kalkuláciu, keď ani nevedel, čo vlastne autu je. Prišlo mi to na metódu pokus -omyl. A k tým servisom. Ja si radšej auto sám servisujem, než mám hodinu počúvať, že ako nenávidí renaulty robiť a prečo radšej nemám vw alebo škodu.V renaulte zasa ochota na bode mrazu a navyše ako značková predajňa aby skoro nikdy nemala diely skladom, mi príde trocha mimo
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To štve ešte aj mňa čoby servisáka,kam na akú biednu úroveň sa to celé dostáva,to už naozaj je to blbcami dláždená ulica ?! Na EGR aby ho zo 100 % istotou zhodnotil nepotrebuje otvoriť kapotu,stačí mu OBD zásuvka.Hlúpy do EGR aj tak zbytočne pozerá.A to sa z tebou ešte bavia akoby ťa vytriasli z gatí.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných