Audi A4 b8 2.0 tdi , 125 kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

ako ti radil mhlavaty - nemen hned hocico... napr. najprv zisti, ci ten motorcek ma vobec stavu... je to piplacka a mnohym sa to chce radsej vsetko menit, lebo nieco sa ulomi, nieco ohne, nieco treba vycistit a pod....
lra
Príspevky: 103
Dátum registrácie: 19.09.2016 09:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lra »

treba si našprtať/odsledovať ako fungujú v tom ktorom motore.
Napr. ja som odsledoval, že v mercedesi M272 /V6 benzin/ sú v saní dvoje klapky. prepínanie dlhé/krátke sanie je pri cca 1750rpm a vírivé klapky cca 4000rpm.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Samozrejme,to má svoj presný spôsob otv/zatv

Po zhasnutí (systém ok) si RJ kalibruje a načítava polohy,takže urobí niekoľko pohybou a zaparkuje klapku. Rozsah (uhol) otvárania klapky je menší,než uhol motorčeka.Preto musí RJ po štarte vedieť,kam klapku postaviť.Bez naučenia polôh by to nikdy nefungovalo,plus prevádzka spôsobuje zmeny ktoré sa v diagnostike označujú ako ofset klapky,to slúži na opravu a učenie RJ v adaptívnom režime

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných